Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СТУУУД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • СТУУУД

    не знам при вас, но при мене вече дойде зимата - днеска валя първия сняг, и цял ден беше около нулата. и като си тръгнах от работа ми направи впечатление, че тръка въобще не пожела да загрее до нормалната си температура - около 95 гр. а през цялото време - 25 км. стоя на 70.то е ясно че е от студеното, но как да реша този проблем? щатната перка на радиатора отдавна я изхвърлих и сложих ел. вентилатори, именно с цел по бързо загряване. картон отпред(или баламатум ) не ми се слага . ако имате идеи - давайте
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

  • #2
    Няма ли някое старо тръкче със жалузи , които да приспособиш на твоето? Или там не са чували за жалузи? Ако има обаче , те могат да ти стоплят моторчето...

    Коментар


    • #3
      за да незагрява един двигател до нормалната температура (нямаш парно и неможе да работи нормално мотора) е само и единствено от термостата! Сменяш и се раждаш! Ако ще и сто преки да въртят имаш ли термостат читав никога неще имаш проблеми!
      Аиде късмет !!!
      4ао
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #4
        Преки -тоест перки , нали???

        Коментар


        • #5
          Дини е прав - термостат! Никви перки и преки!

          Коментар


          • #6
            Зимния термостат е неотменимо нещо. Обаче и жалюзите са си жалюзи ... С триста зора намерих, от М-407. Много са добри и всичко им работи. Обаче на мене ми трябват два пъти по-големи ...(((

            Коментар


            • #7
              На кое точно му викате 'жалюзи', че нещо не стоплям?

              Аз викам така, ей на тия неща на Дифендър-а (отбелязани с червини елипси отдолу на снимката)..

              Коментар


              • #8
                И те са такова. В общия случай - затварящи се регулируеми створки. Само че аз искам за радиатора на двигателя, до радиаторчето на парното изобщо не съм стигнал(((

                Коментар


                • #9
                  При положение, че термостата е затворил, или по-скоро не е отворил нямаш никакъв проток през радиатора. Тогава жалюзите не ги виждам за какво са. Това е при работещ правилно термостат естествено.
                  Ако ги имаш пък и ги забравиш затворени чак като светне лампата за прегряване(ако я има) ще се сетиш за тях ако не е късно.
                  Изобщо - не ми е много ясно предназначението им?!

                  А тези на Дифендера са само за в купето - цяла Африка на тях разчита

                  Коментар


                  • #10
                    Те съвсем спират обтичането на цялото желязо от студения въздух. Не знам колко процента от охлаждането е за сметка на въздушната компонента, повърхностно, няма как да е много. Но очевидно влияе както показва живия живот.
                    Няма проблем да се направи сигнализация отворени/затворени, пък и се създава навик. На скъпите коли пък са с моторчета, и работят автоматично като автоматичния смукач.

                    Коментар


                    • #11
                      Така е , много са ефективни - знам го от опит.

                      Коментар


                      • #12
                        старите москвичи с горните скорости имаха такъв "жалюз" непосредствено закачен за радиатора.
                        Уникално здрав автомобил, с брат ми и един приятел преди около 10 - 12 г. с такъв мускал се качихме на витоша да караме ски в прекрасен януарски ден. По средата на пътя ( аз карах ) се усетих, че парното почна да духа звердки горещ въздук, като спрях и вдгнахме капака се установи, че не сме го отворили... слава богу мотора не прегря. Интересното стана в края на деня, защото москвича беше с вода... двигателят с цялата охладителна система беше абсолютно замръзнала, чист лед
                        пусках го на първа и на контакт почти до Драгалевци, чак там запали. След това му нямаше нищо, работеше си идеално.
                        Никой вече няма да призведе такава кола
                        LZ1RED

                        Коментар


                        • #13
                          Във всички магазини за вентилационни съоръжения има подобни жалузи, които са безброй варианти и се използват за регулиране на въздушния поток във вентилационните системи...

                          Яро, изкара ми акъла, реших че си ми гепил Дифендъра с тези снимки..

                          Коментар


                          • #14
                            в моргата жалюзи нямаме, или поне аз днеска не открих. а и да има, не знам къде да ги сложа - няма място - радиатор, кондензер на клим., радиатор за маслото на скоростите, серпентина за маслото на хидравликата и маслен радиатор. но си мисля, че термостата ми не работи правилно, вероятно отваря по рано (което е по добре от това да отваря по късно ). ще го сменя тия дни и тогава ще видя какъв ще е резултата
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              Чак ме досмеша - жалюзи в американска кола! Те пичовете ги мързи скорости да превключват, а си представям да наблюдават зорко термометъра и в момента "делта Те" да дърпат лостче
                              Към всичките радиатори, които изброи включи и този на интеркулера...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X