не знам при вас, но при мене вече дойде зимата - днеска валя първия сняг, и цял ден беше около нулата. и като си тръгнах от работа ми направи впечатление, че тръка въобще не пожела да загрее до нормалната си температура - около 95 гр. а през цялото време - 25 км. стоя на 70.то е ясно че е от студеното, но как да реша този проблем? щатната перка на радиатора отдавна я изхвърлих и сложих ел. вентилатори, именно с цел по бързо загряване. картон отпред(или баламатум ) не ми се слага . ако имате идеи - давайте
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
СТУУУД
Свий
X
-
СТУУУД
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=relatedТагове: Няма
-
за да незагрява един двигател до нормалната температура (нямаш парно и неможе да работи нормално мотора) е само и единствено от термостата! Сменяш и се раждаш! Ако ще и сто преки да въртят имаш ли термостат читав никога неще имаш проблеми!
Аиде късмет !!!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
При положение, че термостата е затворил, или по-скоро не е отворил нямаш никакъв проток през радиатора. Тогава жалюзите не ги виждам за какво са. Това е при работещ правилно термостат естествено.
Ако ги имаш пък и ги забравиш затворени чак като светне лампата за прегряване(ако я има) ще се сетиш за тях ако не е късно.
Изобщо - не ми е много ясно предназначението им?!
А тези на Дифендера са само за в купето - цяла Африка на тях разчита
Коментар
-
Те съвсем спират обтичането на цялото желязо от студения въздух. Не знам колко процента от охлаждането е за сметка на въздушната компонента, повърхностно, няма как да е много. Но очевидно влияе както показва живия живот.
Няма проблем да се направи сигнализация отворени/затворени, пък и се създава навик. На скъпите коли пък са с моторчета, и работят автоматично като автоматичния смукач.
Коментар
-
старите москвичи с горните скорости имаха такъв "жалюз" непосредствено закачен за радиатора.
Уникално здрав автомобил, с брат ми и един приятел преди около 10 - 12 г. с такъв мускал се качихме на витоша да караме ски в прекрасен януарски ден. По средата на пътя ( аз карах ) се усетих, че парното почна да духа звердки горещ въздук, като спрях и вдгнахме капака се установи, че не сме го отворили... слава богу мотора не прегря. Интересното стана в края на деня, защото москвича беше с вода... двигателят с цялата охладителна система беше абсолютно замръзнала, чист лед
пусках го на първа и на контакт почти до Драгалевци, чак там запали. След това му нямаше нищо, работеше си идеално.
Никой вече няма да призведе такава колаLZ1RED
Коментар
-
в моргата жалюзи нямаме, или поне аз днеска не открих. а и да има, не знам къде да ги сложа - няма място - радиатор, кондензер на клим., радиатор за маслото на скоростите, серпентина за маслото на хидравликата и маслен радиатор. но си мисля, че термостата ми не работи правилно, вероятно отваря по рано (което е по добре от това да отваря по късно ). ще го сменя тия дни и тогава ще видя какъв ще е резултатаStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар