Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Споделете честно за страничния наклон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Споделете честно за страничния наклон

    Това е големият плюс на мотора. Като има проблем го хвърляш, после дигни го - бутни го и излизаш от където и да си се набил. С джипката много повече трябва да се внимава.

    Коментар


    • #17
      До: Споделете честно за страничния наклон

      Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
      Това е големият плюс на мотора. Като има проблем го хвърляш, после дигни го - бутни го и излизаш от където и да си се набил. С джипката много повече трябва да се внимава.
      да, ама джипарите с чупени крайници са единици, а мотористите със здрави - изключение!

      кое е по-добре - да ожулиш "джипо" или да посетиш Пирогов /то там по-скъпо и от при тенекеджиите - нали са им малки заплатите, та "избиват" от клиентите/...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        До: Споделете честно за страничния наклон

        Ей затова тунинговите креномери - изгъзици посред таблото са глупост и буклук. Освен да отвличат вниманието и да шашкат блондинките друго не могат.
        Креномера трябва да стои на челното стъкло, по курса, ненатрапчиво в полезрението на шофьора. Не случайно главният централен прибор в самолета е авиохоризонта, а не картата, компаса, двигателите или оръжието. Пак там трябва да стои и диферентомера. От диферента страх няма. Обаче като караш нанякъде по такъв наклон, вече знаеш с какъв крен ще ти се наложи да завиваш след малко ако решиш да го правиш. И дали изобщо ще имаш завой без да връзваш джипа.

        Коментар


        • #19
          До: Споделете честно за страничния наклон

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Ей затова тунинговите креномери - изгъзици посред таблото са глупост и буклук. Освен да отвличат вниманието и да шашкат блондинките друго не могат.
          Креномера трябва да стои на челното стъкло, по курса, ненатрапчиво в полезрението на шофьора. Не случайно главният централен прибор в самолета е авиохоризонта, а не картата, компаса, двигателите или оръжието. Пак там трябва да стои и диферентомера. От диферента страх няма. Обаче като караш нанякъде по такъв наклон, вече знаеш с какъв крен ще ти се наложи да завиваш след малко ако решиш да го правиш. И дали изобщо ще имаш завой без да връзваш джипа.
          Е, моя си е фабрично сложен там... Заедно с волтметър... И двете се чудя за какво са ми
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар


          • #20
            До: Споделете честно за страничния наклон

            Глупостта е универсално явление. Не ходи само по нашите земи.
            Много пъти съм говорил с много хора за тоя прибор. Всички съобръжения които чувам са "в ххх е така". Нищо смислено и нищо по същество. Нито желание за реално мислене и работа по въпроса. В Илиянци нали има за 60 лева - щастието на голфаджията е вечно с него. Така че правилен креномер ще има някой ден, когато го довърша. Нещо по въпроса има направено. Диферентомер - още по-късно. Интегрален прибор - в светлото бъдеще, когато има пари. За него кухненска технология едва ли ще има. Даже и в гаражна може да не се включа.

            Коментар


            • #21
              До: Споделете честно за страничния наклон

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              кое е по-добре - да ожулиш "джипо" или да посетиш Пирогов ...
              В контекста на темата (опасни странични наклони) едно "ожулване" на джипа би могло да изглежда така



              А джипарят в този случай просто е имал големия късмет да не бъде премазан от собствения си джип, от който е изпаднал при търкалянето ...

              Т.е. по отношение на страничните наклони, колегите моторджии определено са по-добре.

              Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
              Заедно с волтметър... И двете се чудя за какво са ми

              Виж, за волтметъра изобщо не се чудя за какво ми е. Дори съм много доволен, че Патрулът си има такъв, вместо разни ненужни матракулки.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Споделете честно за страничния наклон

                Ммм, да, поучителна картинка...

                Благодаря на всички за отговорите и особено на V93, на когото обаче дължа едно уточнение. В онази случка наистина си ме беше страх, но не заради това ми замина самочувствието. Просто видях как младежът с високия "ЗИЛ" (а той не се води оф-роуд) без да му пука се реши на по-голям крен от моя. Завидях му, така да се каже.

                Изобщо не знаех, че има такова устройство за коли - креномер. Любопитно е, но размишлявайки (без да съм го виждал) ми се струва малко противоречиво и безсмислено. Защото, тъкмо когато неговите показания са ти най-важни, едва ли ще гледаш него. Не е ли като да сложиш дълбокомер на гащета за плуване - не за аквалангист, а за "гол плувец" и кандидат-удавник?

                Пак благодаря за мненията и поздрави на всички!
                Искам България чиста!

                Коментар


                • #23
                  До: Споделете честно за страничния наклон

                  Първоначално публикуван от Spas55 Преглед на мнение
                  Просто видях как младежът с високия "ЗИЛ" (а той не се води оф-роуд) без да му пука се реши на по-голям крен от моя. Завидях му, така да се каже.
                  Е, ако това ти е проблема да не ти пука . Я помисли пак кое не е оф-роуд машина?!

                  Точно със ЗИЛ-овете не си мери твоята джипка. Само се замисли за това колко по-широк и с колко по-широки гуми е . Мисля, че точно ЗИЛ-а може да се справи със значително по-големи наклони от повечето джипки... В тайгата асвалтови пътища няма .

                  Всъщност ми е попдл стар руски учебник за оф-роуд. Вътре примерите бяха именно със ЗИЛ .
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Споделете честно за страничния наклон

                    Прав си, разбира се. В моя случай обаче влияе едно казармено впечатление (доста старо, защото времето лети). Та по онова време, когато ЗИЛ-130 беше много разпространен у нас и даже модификацията му самосвал беше основен самосвал, ЗИЛ-131 имаше само във войската. При това не толкова го използваха, колкото го демонстрираха на личния състав, за да знае той какви машини се правят в съветската страна. Естествено на неговия фон 130-етката бледнее.

                    А триосният ЗИЛ-131 си е оф-роуд отвсякъде. Той също е в много варианти и потърсих из Интернет коя снимка най-много се доближава до моя спомен. Ще се опитам да приложа тук.

                    Поздрави!
                    Прикачени файлове
                    Искам България чиста!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Споделете честно за страничния наклон

                      Какво се е произвеждало във великата съветска страна е един въпрос, а какво като гледаш покровителствено отгоре докато потупваш някого по рамото снизходително е друго. Като си толкова баровец - отърва ли ти да юркаш 131 вместо 130? Скъпо, а? Тогава и ги държиш в парка. Само че за това не ти е виновен заводът ЗИЛ, а че си запасал на гол тумбак чифте пищови.
                      Прочее, ЗИЛ-131 не може нищо в сравнение със ЗИЛ-157. Двата са произвеждани заедно почти 30 години, последният 157 - през 85-та. Единият тежи тон и половина повече от другия, а в другия не са предвидени дантелени прашки са шефиорат.
                      Следващото по можене е Уралът. Обаче той струва 6 пъти повече.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Споделете честно за страничния наклон

                        Е, чак такива подробности не знам. Спомням си само, че по външност 131 ми харесваше повече от старомодния тогава 157. А за "Урал" съм чувал, но нямам представа как изглежда.

                        (Така или иначе с камион не бих се сдобил, даже да ми го подарят и то много любезно при това.)

                        Благодаря за информацията и поздрави!
                        Искам България чиста!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X