В подфорум "Дискусии по марки", Сузуки, има отзиви за Джимни. Там Zenit беше така добър да въведе линк за клипчета - какво и как може да прави въпросното джипче.
В едно от тях джипчето го обслужват двама-трима с въжета, вързани за покрива. Целите, изглежда, са две - 1. да стъпва на гнусния терен с повече колела; 2. да не се обърне.
Което ми припомни такъв случай. На завой по безобразния горско-селски "път", по който често минавам, о т г о р е се зададе нелек автомобил "ЗИЛ 130". Видяхме се навреме и немаше нерви. Върнах се и се покатерих вляво по корените на едни дървета, килнат чувствително встрани, притеснен от килването, но и ясно виждайки, че мястото не стига за разминаване.
Какво стана ли? Пичът тръгна по негово ляво, по склона над "пътя" и по този начин килна камиона, според мен, с над 30 градуса спрямо вертикала. Ако имах шибидах, можехме да се здрависаме при разминаването.
После продължих със смачканото самочувствие, че никакъв офроудаджия от мен няма да стане.
Това беше случката, а мисълта ми е такава. Защо не споделите как се чувствате и какво правите, когато с т р а н и ч н и я т наклон започне да става опасен? Как го изчислявате - само по инстинкт, или знаете къде ви е центърът на тежестта на машината, доколко сръчно ще смогнете да минете "рошавото" място и тъй нататък? Имате ли интересни случки, трикове и препоръки в този жанр?
Това, разбира се, ако темата ви се стори любопитна.
Поздрави!
В едно от тях джипчето го обслужват двама-трима с въжета, вързани за покрива. Целите, изглежда, са две - 1. да стъпва на гнусния терен с повече колела; 2. да не се обърне.
Което ми припомни такъв случай. На завой по безобразния горско-селски "път", по който често минавам, о т г о р е се зададе нелек автомобил "ЗИЛ 130". Видяхме се навреме и немаше нерви. Върнах се и се покатерих вляво по корените на едни дървета, килнат чувствително встрани, притеснен от килването, но и ясно виждайки, че мястото не стига за разминаване.
Какво стана ли? Пичът тръгна по негово ляво, по склона над "пътя" и по този начин килна камиона, според мен, с над 30 градуса спрямо вертикала. Ако имах шибидах, можехме да се здрависаме при разминаването.
После продължих със смачканото самочувствие, че никакъв офроудаджия от мен няма да стане.
Това беше случката, а мисълта ми е такава. Защо не споделите как се чувствате и какво правите, когато с т р а н и ч н и я т наклон започне да става опасен? Как го изчислявате - само по инстинкт, или знаете къде ви е центърът на тежестта на машината, доколко сръчно ще смогнете да минете "рошавото" място и тъй нататък? Имате ли интересни случки, трикове и препоръки в този жанр?
Това, разбира се, ако темата ви се стори любопитна.
Поздрави!
Коментар