Обява

Свий
Няма добавени обяви.

отново закъсах ВЪВ вода

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • отново закъсах ВЪВ вода

    отново закъсах в вода
    незнам вече аз ли неправя нещо както трябва
    оправиха блокажа на задния деференциял и аз да пробвам и докаде стигнах после пак трактор
    снимките са отдолу

    а това е следите от първото закъсване самоче в тиня на друго място преди месец
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=13530

    ваще джипки минават май а моита спира ??? дайте коментар съвет къде бъркам за метър не излезнха отдругата страна после трактора неможа д аме извади а като сложих задна и бавни блокаж само леко ме мрудна и излезе и сама си мърдаше из водата
    Прикачени файлове

  • #2
    До: отново закъсах в вода

    Като "легнеш" на корем каквото и да правиш,това е.Защо се е стигнало до там,не знам.На такива места яко атака!

    Коментар


    • #3
      До: отново закъсах в вода

      Блокировките помагат само ако грунта под двете колела е различен. И едното има за какво да се хване, а другото не. Във всички други случаи те само чупят полуоски. На изобщо слаб, но еднороден грунт топката е в гумите, лоста на скоростите и педала на газта. Никога не трябва да буксуваш на меко. От това само се заравяш. Хем колкото по-злобни гумите - толкова по-бързо и по-дълбоко.
      Не се пищисвай и не се ядосвай. Като потренираш и събереш опит ще почне да минава само през тия места. Ама такъв е живота - отначало в ръцете лопата, чак после - копчетата на радиото. За отличниците - коляно вместо лост.
      Е, ако щурманът е от другия пол де, не прибързвай, оглеждай се, питай Кво пие, друго не питай. Щурманите никога не знаят къде са.

      Коментар


      • #4
        До: отново закъсах в вода

        както вървеше и спря и легна на корем като дадох много лекичко задна и после напред и отпреде потъна ... с лек тласък от трактора излезе сама

        но без да е запален двигателя и всичко изключено трактора направи яма и скъса стоманеното въже с което ме дърпаше

        а като запалих и сложих задан 4по4 и блокажа бавни и само ме подрупна и сама излезе и след това нямаше проблеми

        просто на втора постепено забавяше ход втора бавна и спря и се окопа ... пак ан метър от другия бряг като предишния път

        има ли опитен плувец да се разходя с него някои път да ем понаучите на това онова ) сега опознавам трактористите в българия

        Коментар


        • #5
          До: отново закъсах в вода

          патрола е много тежък и потъва.затова много газ и през калта.

          Коментар


          • #6
            До: отново закъсах в вода

            Колега един съвет от мен като ловец, защото ми се налага от време на време да минавам през такива места.
            Първо си сложи едни по-сериозни гуми, ако мислиш да караш по такива места, и второ избирай си места за преминаване, където водата е течаща, защото там не е тиня, а водата е отмила пясъка и остават по-едри камъчета и стъпваш по на твърдо!
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • #7
              До: отново закъсах в вода

              Мястото наистина е кофти, там и гуми няма да ти помогнат . Трябвало е да го минеш с по голяма скорост, само напред . По принцип не е добра идея да ходиш сам на такива места, виждам че има мотори наоколо но няма никой който да те извади, за да минаваш такива места по принцип си трябват много тренировки, познаване на възможностите на джипа а това няма как да стане ако ходиш сам на разходки или поне без лебедка . После може и да помислиш за гуми, тук агресивни гуми нямаше да са ти от полза но навсякуде другаде в гората са от полза, като започнеш от леко влажна трева, кал че дори и сухи баири . М/Т гумите са си за в гората и няма нещо по важно от тях в офроуда ... после окачване и т.н .....
              Най-добрия реглаж на преден и заден мост

              Коментар


              • #8
                До: отново закъсах ВЪВ вода

                НИКОГА не използвай стоманени въжета за такива неща! Те режат хората, режат и колите. И тракторите режат, а фаркопът на УАЗа пробива първите три цилиндъра на КрАЗа. Тоя двигател е голям колкото твоя джип и целият е чугунен.
                Потъналото на повече от 1/3 от радиуса си колело по принцип не се търкаля напред. Тракторът те е държал за да се търкалят колелата нагоре, затова и си излязъл.
                С дърпане от такова място се излиза само с удар. Не си го и помисляй без динамично въже, без каска, и без някой да ти е показал за какво става дума. Виж в архива, на времето беше писано много. Като за начало - това което ти казаха колегите - избирай пътя и не губи скорост. Спре ли - работата вече е друга.
                За начало си купи джек и дъски.

                Коментар


                • #9
                  До: отново закъсах ВЪВ вода

                  освен оборудването на колата е важо и задволаното устойство
                  Bertone freeclimber 1.8 115hp

                  Коментар


                  • #10
                    До: отново закъсах ВЪВ вода

                    Че той човекът сега почва. Ще му дойде времето и на него, нали додето не потъне барем 300 пъти още не е и тръгнал
                    Като потренира ще почне да се кефи че се е закопал, сега му е времето да пита.

                    Коментар


                    • #11
                      До: отново закъсах ВЪВ вода

                      Глей ся,баце.Значи този твой ПатрУл е нооогу убава машинка.Ама на снимките,гледам,гумите...таковата...не стават.С риск да се повторя,ама това повдигане,изместване,втвърдяване(омекване),там щанги-манги,амове,пружини(ресьори) и т.н.Всичко се прави с една единствена цел.А тя е да се сложат по-големи гуми.Те не са панацея,но ако имаше мерна единица за проходимост,тя щеше да е свързана с гумите...
                      Така на око,на твоя Нисан едни 35-ци,кални...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #12
                        До: отново закъсах ВЪВ вода

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Че той човекът сега почва. Ще му дойде времето и на него, нали додето не потъне барем 300 пъти още не е и тръгнал
                        Като потренира ще почне да се кефи че се е закопал, сега му е времето да пита.
                        +1, всички ги правим тези неща, даже вече нарочно си го търсим, може и странно да звучи , но и в затъването има доста тръпка.

                        Коментар


                        • #13
                          До: отново закъсах ВЪВ вода

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Така на око,на твоя Нисан едни 35-ци,кални...
                          Оно си требе и си сака Голем камион големи гуми, виж на нинжата и 31-ци му стигат, ама малко камионче .
                          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                          Коментар


                          • #14
                            До: отново закъсах ВЪВ вода

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Глей ся,баце.Значи този твой ПатрУл е нооогу убава машинка.Ама на снимките,гледам,гумите...таковата...не стават.С риск да се повторя,ама това повдигане,изместване,втвърдяване(омекване),там щанги-манги,амове,пружини(ресьори) и т.н.Всичко се прави с една единствена цел.А тя е да се сложат по-големи гуми.Те не са панацея,но ако имаше мерна единица за проходимост,тя щеше да е свързана с гумите...
                            Така на око,на твоя Нисан едни 35-ци,кални...
                            Може ли и за мен от тези ?
                            LZ1HKW
                            Реглаж на преден и заден мост
                            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                            Коментар


                            • #15
                              До: отново закъсах ВЪВ вода

                              Моята първа тема във форума беше същата.
                              В най-скоро време ще се обърна.
                              Казват че като се обърнеш десетина пъти вече си се научил да караш.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X