Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При опит за регистрация на мпс в кат спряха колата от движение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Georgi_G Преглед на мнение

    Аз си мисля, че е примерно по предния джам, доста видима ..... Само си разсъждавам
    Всички стъкла са сменени с чисто нови и оригинални, старите бяха строшени, но ламарините не са пипани.
    цялостно изправяне с пдр + цялостно пребоядисване + доста от елементите имат нужда от замяна с нови ,
    Има сервизи който само за боя в София вземат по 1200лв за боя на детайл, говорим, за качествени сервизи не гаража на бай тошко.
    В дълбоката провинция могат да я оправят за малко по-малко но си е цифра пак.
    Смяната на адрес не е така лесна за мен, нямам къде да се пиша.



    https://postimg.cc/McF2WB5g
    ето протокола от кат.

    ето и на колата снимки отпред и отзад само но има и отгоре и по вратите и т.н.
    https://postimg.cc/jLwh97nL
    https://postimg.cc/w7CkdjDF


    на кратко много е лесно да се пишат хеит коментари отстрани, просто да не ви се налага, да ходите по майстори,
    20 и 25к за бг за цена на труд, са златни пари.
    и златен труд.
    За хората който не са запознати с софийските цени на труд пак ще припомня има сервизи боядисват детайли на по 1200лв броя, това е без монтаж демонтаж разбирасе. само боя.
    пращам и една примерна оферта от 1 извън софия сервизче, в тази оферта няма покупка на детайли, само за труд, бои изправяне, ей такива неща с покупка на детайлите отиваме към 25к.
    ако все още някой има съмнения,че е шега темата може да пише на лс да дам още доказателства.

    https://postimg.cc/vgvQGT1n

    с една дума да не ви се налага, да ползвате услуги в бг, а хората казват в чужбина било скъпо.

    Коментар


    • krassitch
      krassitch коментира
      Редактиране на коментар
      Цените на всякакви услуги скочиха, защото вече има дефицит на читави майстори и сервизи.Повече търсене, отколкото предлагане - дигане на цените...Доколко, автобояджиите и другите сервизи, вземат на клиент с Лексъс и Лада едни и същи пари, за еднакви услуги, не зная...Както се казва, крои му шапката, според каква кола кара.Аз стигнах до извод, че е по-добре например да се купи кола за 40000 лв, в перфектно състояние, вместо същата, за 20000, и да трябват 3-4 месеца, и 12-15000 лв, да обикаля човек по сервизи, разправии и нерви

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Повечето читави майстори монтьори ; бояджии ; тенекиджии които бяха във вече фалиралия АМК сега работят в Германия и Франция .

    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Да, точно така, ама друг път..Те застрахователите са малоумни, и точно в тоя сервиз за 20 хиляди ще пратят кола за боя, а не в най-евтиния...А тия "майстори" от фалиралия комбинат, дето се изнесли до един за Германия и Франция, що не са тука, нали станалЕ заплатите като там ??

  • #32
    Добре де, тая кола ако беше успял да я регистрираш безпроблемно, така ли щеше да я караш ?
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #33
      Проверил ли си за китосване и "фолиране" на цялата ?
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #34
        Ааааааа, тя леката градушка била като обстрел от украинския фронт. Та след точно една седмица изплюхме камъчето. Решил си да си купиш тънка лайсна кола, която познай защо се продава за толкова. Решил си, че ще я оправиш за малко пари,, вероятно не си питал сервизите преди да я купиш. И сега греда, КАТ не я пускат. Ми то това не са леки следи, както го описваш, направо си е лош външен вид. Имаш решение - някой се навива да маже с голямата маламашка с кит, боядисва и си готов. След 1-2-3 години кита ще вземе да се цепи, но съдейки по това, което искаш да гледаш всеки ден, това няма да ти е проблем. И да се присъединя към колегата cnc82 , ВЯРНО ЛИ ЩЕШЕ ДА Я КАРАШ ТАКА???
        п.п. И за какъв пдр говориш, тук си за смяна на цели детайли!
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
          Проверил ли си за китосване и "фолиране" на цялата ?
          Проверил съм, без цялостно изправяне смяна на елементи и слагане на кит фолио не може, да се сложи.
          аз хич не мисля, да я оправям, просто в кат не дават регистрация.
          Точно пдр + смяна на детайли + боя и кит.
          с фолио не става.

          Коментар


          • novatech
            novatech коментира
            Редактиране на коментар
            Какъв ПДР на тая тоталщета? Колко кинта ти дадоха за да я вземеш?

          • didooo
            didooo коментира
            Редактиране на коментар
            Яко кит " с голямата маламашка" и фолио . Ще изкара няколко години .
            Колицата кефи . Къв двигател е ? На задно ли е

        • #36
          В Надин не са толкова придирчиви. Защо не ги питаш дали могат да регистрират автомобила при тях?
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #37
            На задно е 3.5 бензин.
            друго освен хейт коментари не съм очаквал.
            Тънка лайсна не е защото е на малко -км.
            Тънките лайсни са блъсканите коли и наводнените.

            Коментар


            • didooo
              didooo коментира
              Редактиране на коментар
              Свиркай си . мн е арна колицата . послушай ме , половината фолирани коли , са били в тва състояние

            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              Арна била преди потопа.

          • #38
            Не било тънка лайсна, ами тънка лайсна на малко километри. Че то има и тоталки на под 10 х.км. Наскоро познат гледал в един сервиз, накаква малолитражка, на 16 км.!!!, не хиляди. Задния капак залепнал на шофьорската седалка.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #39
              Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
              Не било тънка лайсна, ами тънка лайсна на малко километри. Че то има и тоталки на под 10 х.км. Наскоро познат гледал в един сервиз, накаква малолитражка, на 16 км.!!!, не хиляди. Задния капак залепнал на шофьорската седалка.
              Да се сравня 3.5 бензин и кола която е нова била 150-200к според зависи двигателя и оборудването с някакви малолитражки не е малко, логично. изобщо не е тънка лайсна колата .

              Коментар


              • #40
                Грешката си я направил вече.

                В случая евтиното излиза скъпо, натурален пример...
                Стигна ли до някакво решение ?

                Според мен имаш следните опции :

                1 вариант : Даваш 20-25 хилки и я оправяш както трябва.
                2 вариант : Кит и фолио, минаваш доста по-тънко.
                3 вариант : Вземаш Стрепсилс от аптеката и пиеш студената вода и колата заминава за части.

                ​​​​​​
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #41
                  Boa ти ли си бре?
                  Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                  Коментар


                  • cnc82
                    cnc82 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Въпреки всичко, тук мисля Боата няма пръст.
                    На практика няма много значение де..

                  • siem
                    siem коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дори и да не е той, е много подобен..

                  • Asen Kushlev
                    Asen Kushlev коментира
                    Редактиране на коментар
                    И аз съм с вас

                • #42
                  Дай снимки на този "Ролс Ройс", защотото само за такъв автомобил ще си струва цялата разправия че и смяна на постоянния ти адрес ще правиш, само и само да я регистрират....

                  п.с. Видях я, струва си, успех с регистрацията
                  Последно редактирано от Еделвайс; 19-06-25, 21:33.

                  Коментар


                  • cnc82
                    cnc82 коментира
                    Редактиране на коментар
                    31 пост, има снимки.

                  • Еделвайс
                    Еделвайс коментира
                    Редактиране на коментар
                    Багодаря, пропуснал съм я покрай горещата тема

                • #43
                  Сега видях снимките, според мен ако бяхте матирали твърде лъскавия лак, вдлъбнатините от градушката нямаше да бият толкова на очи и можеше да минеш метър.

                  Коментар


                  • #44
                    Първоначално публикуван от bladest Преглед на мнение
                    На задно е 3.5 бензин.
                    друго освен хейт коментари не съм очаквал.
                    Тънка лайсна не е защото е на малко -км.
                    Тънките лайсни са блъсканите коли и наводнените.
                    Не е "хейт", но в другата ти тема в която търсеше сервиз спомена, че автомобилът бил наводняван.
                    Сега се оказва, че има и дребни забележки по външния вид. Сменял си и всички стъкла...

                    Та се зачудих на ентусиазма ти. Наводняван автомобил е достатъчно голям трън в задника. Особено дългосрочно. А в комбинация с другите забележки...
                    Хм...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #45
                      Шкурка,кит, шкурка -черен мат от евтините спрейове,и на улицата става...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X