Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При опит за регистрация на мпс в кат спряха колата от движение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • При опит за регистрация на мпс в кат спряха колата от движение.

    Здравейте имам проблем с кат, при опит да регистрирам колата, в кат , дадоха хартиен талон рвд ли как се казва и я спряха от движение причината имала била градушка това нормално ли е?
    Може ли да се обжалва някъде ? Или не.
    Какви са вариянтите да се регистрира изобщо в друг град ли да пробвам или ?
    Колата е с минат техно тест, нови гуми спирачки оригинални стъкла, забележките са леки вдлъбнатини на някой елементи и детайи няма потрошени и течащи елементи.
    Това не е ли дискриминация?
    Виждал съм доста коли със счупени стъкла, и строшени брони и т.н. не ми е ясно как са ги регистрали..

  • #2
    Странно ми е, но и за "малките вдлъбнатини" ако беше дал снимка щеше да е по-ясно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Това може да е някоя нова измислица.Обжалвай пред шефа на КАТ.Той ще ти каже как стои въпроса.Ако не си доволен, може да се консултираш с адвокат

      Коментар


      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        През соца с Вартбург 1000 са ме връщали от ГТП в КАТ-София за "неприличен външен вид", щото колата била мръсна. Може да повтарят "челния опит".

    • #4
      От 4-5 месеца масово затягат режимите във връзка с някои "подобрения, тунинги и модефикации", особено при джиповете. А отказа в кат най-вероятно е поради "лош външен вид". На запад по този параграв се отказват прегледи и се спират коли от движение. Нищо чудно и тук да се въведе такава практика. Иначе преди месец време, на познат свалиха номерата на Тойота J70 заради булбар /не измислен и брутален/, и това при положение, че този модел фабрично има опция за такава екстра. Същото го правят и за нефабрични /туниг, кастъм и т.н/ брони, ледбарове, всякакви тЪрби, стърчащи отпред лебедки . Всичко това, за да е законно трябва да бъде вписано в талона и преминало технотест, чрез / вероятно у нас, но задължително на запад/, приложени съответните сертификати /за броня например/. Друг познат, собственик на пункт за ГТП , ми каза, че са получили официално писмо от съответните служби, да не допускат коли с гореописаните "екстри" в движение при посещение на ГТП-то за преглед. Следствие на което, много търговци на подобни тръболяци пропищяха и разпродават на разни мераклии..
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от bladest Преглед на мнение
        Здравейте имам проблем с кат, при опит да регистрирам колата, в кат , дадоха хартиен талон рвд ли как се казва и я спряха от движение причината имала била градушка това нормално ли е?
        Може ли да се обжалва някъде ? Или не.
        Какви са вариянтите да се регистрира изобщо в друг град ли да пробвам или ?
        Колата е с минат техно тест, нови гуми спирачки оригинални стъкла, забележките са леки вдлъбнатини на някой елементи и детайи няма потрошени и течащи елементи.
        Това не е ли дискриминация?
        Виждал съм доста коли със счупени стъкла, и строшени брони и т.н. не ми е ясно как са ги регистрали..
        Една снимка на МПС-то,ще отговори на хиляди въпроси...
        Може просто да искат да им дадеш,нещо за четене.Пенчо Славейков,Алеко Константинов по няколко бройки,да ги "четат" всички в пункта...
        Последно редактирано от vwbeetle; 12-06-25, 18:15.

        Коментар


        • sonda
          sonda коментира
          Редактиране на коментар
          То е така, ама от известно време, точно у Централната Софийска Читалня са бая читатели на канала, та нема да стигнат книгите..А по-добре как пише Ицо по-долу, да се намери "регистратор- библиотекар" срещу определен набор книжки, па той да ги дава на който знае..

      • #6
        Намираш "Регистратор" , плащаш му някой лев да я регистрира и си готов . Така е в КАТ ....корупция от всякъде!
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #7
          От къде идва колата? Ако е американска или канадска, виж какво пише на талона. Има талони които не подлежат на регистрация, без значение, че колата изглежда като нова. Къде са ти оригиналните документи?
          Звънни.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #8
            Нормално е да го направят. Не е нормално да пускат 100% от автомобилите като годни за движение...Особено бракувани-"нов внос", отлежали с години и буквално за скрап. Без значение наличие на ръжда, ниско налягане в гумите, газове и т.н. Редно е и да носят отговорност за определен период, в който ще важи ТП на возилото!
            п.п. Друго е да си приберет найсе лв.за монтаж на нови подложки и рег.номера...Щото с това се изчерпва проверката им!

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Ама за следи от градушка не е нормално. Това за "лош външен вид", е някаква глупост, пиши в Гугъл да потърсиш "rat style car", това го правят нарочно, и колите си се регистрират и се карат.

            • sonda
              sonda коментира
              Редактиране на коментар
              Цецо, 'лош външен вид" е не "'нарочно дизайнерски направен..", а "естествено лош"...Аз съм бил свидетел на спиране на кола от движение по този параграф, не у нас .

          • #9
            Автомобила е на под 10г, с 4ри катализатора, на 80 000км реални,
            никога не е удрян блъскан и претърпявал птп , всичко му е оригинално,
            и изобщо не е бракуван, просто има хора дето ги е яд, или завиждат и правят спънки.
            наличие на ръжда няма, има леки козметични забележки вдлъбнатини по боята на някой места капаци, калници тавани и др.
            Колата идва от сащ с clean тайтъл е, и е платено за нея доста .
            оригиналния клиин тайтъл талон го прибра кат, и спряха колата от движение, казаха оправи си я и ела ще я регистрираме няма проблем.
            говорих с доста регистратори никой не иска или не може да помогне , казват,че е вече била влязла в системата...
            Нямам против да им давам за четене нещо, стига да кажат на кого и колко.
            колата е в 100% заводски вид, всичко е оригинално от стъклата,фаровете,джантите и всичко, няма тунинги и допълнения.
            ясно е че ако заведа дело ще се точи с години и може би ще го спечеля.
            ама през това време пак не мога да я карам колата.
            последното дело което водих с кат през всички инстанции отне 5г.
            колата е седан не е джип.

            Коментар


            • #10
              Ако разбирам правилно, колата има български документи на твое име. Така ли е? Ако е така, ти трябва да имаш голям талон. Могат да ти вземат само малкия.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • sonda
                sonda коментира
                Редактиране на коментар
                Няма български документи момчето, нали иманно при опит ЗА РЕГИСТРАЦИЯ са му спрели колата, той си я е внесал от щатите, и има само документи / фактура за собственост !

              • drukman
                drukman коментира
                Редактиране на коментар
                При опит за регистрация и дори при временна регистрация, оригиналните документи си остават при собственика. Лично си карах първия Титан 5 месеца с транзитни номера и хАмериканските документи си стояха в къщи.
                Горе пише, че документите са ги прибрали в КАТ. Това се случва при постоянна регистрация или при някаква измама. Опитвам се да разбера какво хоро се играе.

            • #11
              Нали на колите от Америка мигачите и габарити какво там, трбва да се преправят на европейски стандарт. Да не е заради това ?

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                На повечето е елементарно . На колегата аваланжа въпреки че беше регистриран в КАТ Търново в София се заядоха че задните мигачи са червени . За 5 минути преопроводихме мигачите в прозрачните секции на стоповете които по принцип са за задна и сложихме жълти крушки . Оригинално горе при стъклото има два фара които светят като включиш задна за да виждаш назад та не се наложи да закачаме допълнителни светлини за задна на бронята .

            • #12
              Автомобилът е регистриран с постоянни табели. Издадено е свидетелство част I и "Разрешително за Временно Движение" валидно един месец. Това разбирам. Няма как да се регистрира в друг град, освен, ако се продаде с нотариално заверен договор. При регистрация в друг регион автомобилът минава за идентификация и проверка на състоянието за "пускане в движение". И Да! Със силно деформиран автомобил от градушка е проблем това да се случи. Без значение от региона.
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #13
                Първоначално публикуван от bladest Преглед на мнение
                говорих с доста регистратори никой не иска или не може да помогне , казват,че е вече била влязла в системата...
                Нямам против да им давам за четене нещо, стига да кажат на кого и колко.
                Не съм от автомобилните разбирачи ами разбирам от хора...Ей това изречение по горе е водещо...

                Моето скромно тълкуване:
                Февруари трябваше да помогна за регистрация на американска кола на мой роднина.И той настоя аз да я регистрирам на което категорично отказах. Накрая след караници - успях да го убедя че колата трябва да се даде на професионален регистратор а не да се правят волни изпълнения.
                "Регистратора" му трябваше една седмица да приведе документите в ред(иначе "уж" всичко е готово) и подготвяше колата...
                И когато колата се появи в КАТ - тя беше в идеален изряден вид (и документално) според собствените изисквания на конкретния КАТ(всеки район си има свои си правила) .
                Ако собственика се беше опитал сам да мине - щеше да стане горния казус...

                Сега вече работата става по дебела - и за мен лично ако професионален регистратор откаже да съдейства (най вероятно е видял документите и ситуацията) то става дума за сериозен проблем и нещата не са така както автора казва!!!
                P.S
                Отново казвам - ако някой може да оправи ситуацията - това е професионалния регистратор който работи със съответния КАТ който приема колата... Тия приказки за съд дела и глупости ги забрави - защото ще спечелиш делото след 5 години ама няма да имаш кола

                Коментар


                • #14
                  Що е туЙ нЯщо - професионален регистратор? Докато има такива извращения - ще има и корупция. Не ми е за стоте лева дето ще дам принципно на въпросния , за загубеното време ще изкарам повече , ама не е правилно. Трябва нещата да се случват по нормалния , правилен начин - без значение кой представя колата за регистрация.
                  Фиат Купе
                  Опел Фронтера В
                  Мицубиши Паджеро Пинин

                  Коментар


                  • mishomishev
                    mishomishev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не съм съгласен!!
                    Срещу всеки един КАТ има някво малко офисче на "професионален регистратор". На практика - това е човек който срещу стотина лева(80лв) ще ти попълни документите и ще мине преглед в КАТ вместо теб...
                    Тази фирма има 2 съществени огромни предимства вместо теб и буквално ти спасява колата...
                    1.Тоз регистратор е бит и е.бан многократно - той отлично знае в Кат на гишето кой седи за какво гледа и какво търси - и съответно регистратора елиминира всички проблеми!!!! Например: казва на клиента - тоз талон няма да ти го признаят щото този печат не е какъвто очакват - искай нов ! Или тази кола няма да мине - трябва да се направи това и това и чак тогава ще я одобрят... Това ще стане това няма да стане.Не рискувай...
                    Накратко - регистратора ще приеме поръчката САМО ако е сигурен че всичко е наред... Ако не е наред - да се приведе в ред!! Колата отива в КАТ напълно подготвена...нищо не се оставя на случайността...
                    И нещо много много важно - сумата която иска регистратора е ниска - и като види проблемна кола - директно отказва - не се занимава!!!! Не си струва риска и парите.
                    Второ:
                    Самия КАТ отлично знае и познава "регистратора" и му знае подходите и характера - това е много много важно.
                    По тази логика - още като видят че "регистратора" им носи документи - те вече знаят че тази кола е проверена и е наред!! Някой е подредил документите попълнил е всичко прегледал е колата и на администрацията им остава само да въведат данните...Даже на канала като отидат - "регистратора" е изчистил номера на двигателя свалил е кората и всякак улеснява..Иначе като едното нищо - ще кажат че номера не се чете...
                    С други думи - половината работа е свършена .
                    Ей затова самия КАТ предпочита да работи с професионалисти !!!

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    В много случаи професионалните регистратори са бивши служители на въпросния КАТ и познават системата от вътре . За едни стотина лева не си заслужава нервите и загубеното време . Регистрацията на МПС от структура на МВР е остатък от социализма който в ЕС е останал само в България . Както и нотариалното прехвърляне на МПС .
                    Последно редактирано от sek.1; Днес, 06:22.

                • #15
                  Аз бих попитал и автобояджия, евентуално да я направя, както си трябва.Едва ли би ми харесало, да я търкалям с дефектите.Преди 2 дни минах на ГТП.Бая са позатегнали критериите.Даже погледнаха и гумите, дали имат грайфер, и потеглиха коланите, дали им работи блокажа.Фарове на стенд, и т. н.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 4 потребители онлайн. 2 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X