Накратко:
Жена ми влиза в кръгово движение и си свирка, барабар с кучката на дясната седалка. Отдясно има трилентов път, на който автомобилите в лява и средна лента чинно си я чакат да мине, но от дясната лента изскача едно Инфинити и я нацепва. ПОСТРАДАЛИ НЯМА, както няма и трети ударени МПС, няма увредено друго имущество... и КАТ отказват да пратят патрулка.
В телефонния разговор водачът на Инфинитито си признава, че е виновен и т.н. Той си е българче, но кара кола с испанска регистрация, с гражданска отговорност в някаква световнонеизвестна за мен компания.
Пишем двустранни протоколи на предния капак, човекът е спокоен, интелигентен и почеркът му е по- хубав от моя (протоколите ги попълвам аз, щото жена ми си забравила цайсите) а протоколите са два, за да има един за мен си на български и един за неговия застраховател (който ще плаща) на латиница.
От колцентъра на ЗК на жена ми ни насочват към някакво си НББАЗ, което поемало нещата в подобни случаи. Оттам ни пратиха формуляри за попълване, пишем ги в момента...
Това е рисунката, която сдиплих на българския протокол
Жена ми е А.
Въпрос 1. Направил ли съм всичко необходимо? За пръв път се "сблъсквам" с кола с чужда регистрация. Е, във Виена едно такси ми направи една драскотинка на задната броня, но човекът толкова бързо ми набута 200 евро в ръката, че май това не се зачита.
Въпрос 2. Това отнемане на предимство не е ли за акт и защо КАТ не пращат хора в такива случаи? Заети са да клечат в храстите ли?
Въпрос 3. Колко време ще отнеме придвижването на подобна документация до заветното възлагателно писмо? Мога ли да очаквам спънки...? Засега, взимам една резервна кола, но по принцип, тази си ѝ трябва на жената.
Та, така...
Жена ми влиза в кръгово движение и си свирка, барабар с кучката на дясната седалка. Отдясно има трилентов път, на който автомобилите в лява и средна лента чинно си я чакат да мине, но от дясната лента изскача едно Инфинити и я нацепва. ПОСТРАДАЛИ НЯМА, както няма и трети ударени МПС, няма увредено друго имущество... и КАТ отказват да пратят патрулка.
В телефонния разговор водачът на Инфинитито си признава, че е виновен и т.н. Той си е българче, но кара кола с испанска регистрация, с гражданска отговорност в някаква световнонеизвестна за мен компания.
Пишем двустранни протоколи на предния капак, човекът е спокоен, интелигентен и почеркът му е по- хубав от моя (протоколите ги попълвам аз, щото жена ми си забравила цайсите) а протоколите са два, за да има един за мен си на български и един за неговия застраховател (който ще плаща) на латиница.
От колцентъра на ЗК на жена ми ни насочват към някакво си НББАЗ, което поемало нещата в подобни случаи. Оттам ни пратиха формуляри за попълване, пишем ги в момента...
Това е рисунката, която сдиплих на българския протокол
Жена ми е А.
Въпрос 1. Направил ли съм всичко необходимо? За пръв път се "сблъсквам" с кола с чужда регистрация. Е, във Виена едно такси ми направи една драскотинка на задната броня, но човекът толкова бързо ми набута 200 евро в ръката, че май това не се зачита.
Въпрос 2. Това отнемане на предимство не е ли за акт и защо КАТ не пращат хора в такива случаи? Заети са да клечат в храстите ли?
Въпрос 3. Колко време ще отнеме придвижването на подобна документация до заветното възлагателно писмо? Мога ли да очаквам спънки...? Засега, взимам една резервна кола, но по принцип, тази си ѝ трябва на жената.
Та, така...
Коментар