От: Новата бус лента на бул. Малинов София
	
		
			
			
				
	
Там без леви завои не може. Уличките между "кварталите" няма как да поемат правещите три десни завоя вместо един ляв.
Гадното в цялата схема е че МОЖЕШЕ да се направи по още една лента при този ремонт. И не се направи само за да има следващ ремонт. Щеше да помогне.
Просто цялото предградие е тъпо направено изначално. Проектирането е направено при презумпцията че за Жигули се чака по 15 години и че заветният Икарус все някога ще дойде, обвит в черен дим и с висящи от вратите трудещи се.
Без да се махнат 100-ина сгради няма как всички в Младост да карат леки коли. Излишно е да ви убеждавам че това няма да стане без вражеска бомбардировка.
----
Момци, ако искате изобщо да се придвижвате с коли (а и изобщо да се придвижвате), пазете автобусите. Във всеки от тях се возят 20-50 човека. Всеки трима от тях с леки коли могат да заемат място на улицата за още един автобус и да ви направят шофирането песен.
					
					Първоначално публикуван от Георги Крумов
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Гадното в цялата схема е че МОЖЕШЕ да се направи по още една лента при този ремонт. И не се направи само за да има следващ ремонт. Щеше да помогне.
Просто цялото предградие е тъпо направено изначално. Проектирането е направено при презумпцията че за Жигули се чака по 15 години и че заветният Икарус все някога ще дойде, обвит в черен дим и с висящи от вратите трудещи се.
Без да се махнат 100-ина сгради няма как всички в Младост да карат леки коли. Излишно е да ви убеждавам че това няма да стане без вражеска бомбардировка.
----
Момци, ако искате изобщо да се придвижвате с коли (а и изобщо да се придвижвате), пазете автобусите. Във всеки от тях се возят 20-50 човека. Всеки трима от тях с леки коли могат да заемат място на улицата за още един автобус и да ви направят шофирането песен.
							
						
 Ако, ама надали.
							
						
Коментар