Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем - Скъсано жило на съединител - изводи и препоръки...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем - Скъсано жило на съединител - изводи и препоръки...

    Здравейте,

    Преди малко се върнах, бях да помагам на един познат закъсал до Попа, скъсано жило на съединител.

    Скъсано на кръстовището, някак си човека докарал МПСто до първата пряка и свил да не задръства движението.

    Скъсано точно на връзката с педала, от скъсаното следват 20тина СМ право жило без кожух и влизат към скоростната кутия.

    Звъннах на Стефан оказа се, че човека въпреки желанието да помогне ( огромни благодарности за пореден път на Стефан ) няма никакво метално жило, Йори и той се оказа, че няма та чудих се какво какво в това време няма от къде да се купи и опитахме с въже са простор с метална нишка вътре(веднъж във Велинград ме спаси същото въже само,че тогава автомобила бе Опел Корса а сега е ВАН) та не стана, скъса се на 1ви опит...

    Мислихме цапахме се пробвахме и няма с какво да свържем педала с остатъка от жило...

    Накрая извадих едни планки за закачане на картини 15-16 см с по 4 дупчици закривихме единия край на Г и другия стегнахме за жилото с една стара клема за акумулатор Г края пилих с мини пиличка докато влезе една шпилка 7-8 см от нещо си с гайка и така направихме "байпаса"... стана човека го изпратих до Горубляне и се надявам вече да си е в Ихтиман...

    Изводи и препоръки:

    1. носете си резервно жило с кожух, 2 метра няма да си ви излишни никога, а и повече, металното въже може да стяга здраво и да спаси при много повреди...
    2. имайте набор пили за метал, особено малки и удобни големи също трябват, смея да твърдя, че на пътя ми се е налагало да пиля с тях поне 5-6 пъти за да спася ситуацията
    3. осветление, имам 3-4 фенерчета половината са диодни + доста кабели и крушки от онези домашните на 12 волта, конусовидните та много си помага да има човек добра светлина

    Това е от мен и дано не ви се налага да си спомняте съвета ми

    Поздрави,
    Последно редактирано от Plamen Alexandrov; 13-02-12, 21:05. Причина: Корекция на име на темата
    Бъдете живи и здрави!

  • #2
    До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

    Нали се сещаш, че ако тръгна да нося всичко което би могло да ми помогне в авариина ситуация... лелее, ми треа да си преместя работилницата в джипа... цялата!
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

    Коментар


    • #3
      До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      3. осветление, имам 3-4 фенерчета половината са диодни + доста кабели и крушки от онези домашните на 12 волта, конусовидните та много си помага да има човек добра светлина
      Всичкото това осветление задължително трябва да се замени от един челник. Дори да е от китайските дето са по 5 лева. Възможноста да си светиш където си поискаш с две свободни ръце не е за пренебрегване в никоя ситуация .
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #4
        До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

        Ами то си е твой избор колега, никой не те насилва аз предпочитам да имам 100тина кила оборудване и да съм винаги готов...


        За ЗААРИН, имам и челник и 2-3 фенера(малки) и отделно кабели и фасунки и крушки на 12 волта, замени никога колега в ИТ има една аксиома премахни или минимизаирай Single pont of failure...

        Затова и съм член на МСС

        Поздрави,
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #5
          До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

          Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
          Всичкото това осветление задължително трябва да се замени от един челник. Дори да е от китайските дето са по 5 лева. .
          За челника подкрепям, ама нещо май с тия китайските от по 5 лева, на мен не ми върви. Единият така и не светна като хората, втори работи ден до пладне. Така че по-скоро бих препоръчал нещо по качествено. Щото, като изхвърлиш 10 китайски - ей ти го един Petzl ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            Ами то си е твой избор колега, никой не те насилва аз предпочитам да имам 100тина кила оборудване и да съм винаги готов...


            За ЗААРИН, имам и челник и 2-3 фенера(малки) и отделно кабели и фасунки и крушки на 12 волта, замени никога колега в ИТ има една аксиома премахни или минимизаирай Single pont of failure...

            Затова и съм член на МСС

            Поздрави,
            Е, аз за това винаги нося два челника . И един огромен фенер маглайт... който никога не съм използвал, само от време на време проверявам батериите . А последната линия на резерва е фенерчето вградено в телефона... Мисълта ми беше, че фенерите са ужасно непрактично нещо в сравнение с челниците и стават само за резерва. Колкото до ИТ... то именно там са най-големите замени на техника . Или поне аз не познавам много хора, които ползват все още компютрите си от преди 10 години паралелно с новите .
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #7
              До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
              За челника подкрепям, ама нещо май с тия китайските от по 5 лева, на мен не ми върви. Единият така и не светна като хората, втори работи ден до пладне. Така че по-скоро бих препоръчал нещо по качествено. Щото, като изхвърлиш 10 китайски - ей ти го един Petzl ...
              Казах го като пример, че дори и китайския върши по-добра работа от което и да е фенерче. Иначе за ремонт най-подходящ ми се вижда Пецелската Тика. Има най-разсеяната светлина, а в случая не се търси далечина на лъча. Ако се ходи пеша на челник, обаче са по-подходящи, а и по-евтини, Енергайзер - по-тесен, но значително по-дълъг лъч. Иначе личния ми избор(а съм пробвал абсолютно всичко на абсолютно всички предлагани в България марки) е Пецел Мио ХР, но там вече си говорим за съвсем друг клас(друга цена, други размери и друго тегло) и покупката му за осветление за ремонти и леки разходки не е оправдана. А за резерва енергайзер.
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #8
                До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                И да не забравите да си носите комплект за основен ремонт на двигателя щот е много важно! А сега сериозно - прибирал съм се без съединител - прецака се аксиялния лагер и вилката нямаше какво да бута та да отделя притискателния от Варна до София. Трябва ли сега пак да обяснявам похватите на такова каране? Страшно е ако стане при офроъд че там много често без съединител не си на никъде, по асфалта обаче се оправяш одма.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                  добре сте го измислили важното е че се е прибрал човека..
                  според мен когато става въпрос за джип там трябав винаги да се има предвид че тази машина ходи на места дето една пътна помощ не би стигнала и си струва човек да си носи най нужното...
                  аз като пътувах до БГ бях помъклнал к-т съеденител генератор карета. кардани налкадки
                  помпите на съденитела спирачна абе тампони стойки за раздатка всичко онова дето
                  влиза под седалките щото един път ядох попарата да дам 90€ за пътна помощ и то само за 25км и още толкова за майстор но това е друга история......
                  при дълги преходи нищо не пречи да се носи това което имаме съмнение че може да
                  се строши....
                  някде из форума имаше тема кои каво носи в джипката..
                  поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                    аз лично имам няколко челника от по 5 лева.прибирал съм много коли без светлини само на вързан челник на номера на светкавица.свети по 5 часа нон стоп и после още.за толкова пари толкова.ама да вържеш челник за 50 и нагоре и да го загубиш счупиш не си заслужава.пък и челник нощтно време в калта и под джипа

                    Коментар


                    • #11
                      До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                      Да ти имам проблемите?!
                      Аз си карах Volvo-то дванадесет дена с едно въженце през предния капак, на морето, преди 6 години,
                      докато получа жилото по хавтобуса. А ти се косиш за София...?!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                        А аз се прибрах от Своге с ръчна газ през прозореца...свиква се......особено ако имаш навигатор....ОТПУСНИ!!!
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #13
                          До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                          Аз по същата причина+липса на време 2 дни карах трупър без съединител. Няма голяма драма - потегляш със включена 1 скорост на стартер, а после превключваш без никаква грижа Не е много гот, но се придвижваш))
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                            Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                            аз лично имам няколко челника от по 5 лева.прибирал съм много коли без светлини само на вързан челник на номера на светкавица.свети по 5 часа нон стоп и после още.за толкова пари толкова.ама да вържеш челник за 50 и нагоре и да го загубиш счупиш не си заслужава.пък и челник нощтно време в калта и под джипа
                            Пецелските челници са създадени за пещери. На офроуд, колкото и да си луд, НЕ МОЖЕШ да намериш толкова кал за колкото са създадени да понасят
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Закъсване*скъсано жило на съединител) изводи и препоръки...

                              А, и аз съм се прибирал чат-пат без съединител, с рено 21 D веднъж от Петрич и веднъж от Шумен. Няма страшно - 1ва палиш и караш.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X