Здравейте,
Преди малко се върнах, бях да помагам на един познат закъсал до Попа, скъсано жило на съединител.
Скъсано на кръстовището, някак си човека докарал МПСто до първата пряка и свил да не задръства движението.
Скъсано точно на връзката с педала, от скъсаното следват 20тина СМ право жило без кожух и влизат към скоростната кутия.
Звъннах на Стефан оказа се, че човека въпреки желанието да помогне ( огромни благодарности за пореден път на Стефан ) няма никакво метално жило, Йори и той се оказа, че няма та чудих се какво какво в това време няма от къде да се купи и опитахме с въже са простор с метална нишка вътре(веднъж във Велинград ме спаси същото въже само,че тогава автомобила бе Опел Корса а сега е ВАН) та не стана, скъса се на 1ви опит...
Мислихме цапахме се пробвахме и няма с какво да свържем педала с остатъка от жило...
Накрая извадих едни планки за закачане на картини 15-16 см с по 4 дупчици закривихме единия край на Г и другия стегнахме за жилото с една стара клема за акумулатор Г края пилих с мини пиличка докато влезе една шпилка 7-8 см от нещо си с гайка и така направихме "байпаса"... стана човека го изпратих до Горубляне и се надявам вече да си е в Ихтиман...
Изводи и препоръки:
1. носете си резервно жило с кожух, 2 метра няма да си ви излишни никога, а и повече, металното въже може да стяга здраво и да спаси при много повреди...
2. имайте набор пили за метал, особено малки и удобни големи също трябват, смея да твърдя, че на пътя ми се е налагало да пиля с тях поне 5-6 пъти за да спася ситуацията
3. осветление, имам 3-4 фенерчета половината са диодни + доста кабели и крушки от онези домашните на 12 волта, конусовидните та много си помага да има човек добра светлина
Това е от мен и дано не ви се налага да си спомняте съвета ми
Поздрави,
Преди малко се върнах, бях да помагам на един познат закъсал до Попа, скъсано жило на съединител.
Скъсано на кръстовището, някак си човека докарал МПСто до първата пряка и свил да не задръства движението.
Скъсано точно на връзката с педала, от скъсаното следват 20тина СМ право жило без кожух и влизат към скоростната кутия.
Звъннах на Стефан оказа се, че човека въпреки желанието да помогне ( огромни благодарности за пореден път на Стефан ) няма никакво метално жило, Йори и той се оказа, че няма та чудих се какво какво в това време няма от къде да се купи и опитахме с въже са простор с метална нишка вътре(веднъж във Велинград ме спаси същото въже само,че тогава автомобила бе Опел Корса а сега е ВАН) та не стана, скъса се на 1ви опит...
Мислихме цапахме се пробвахме и няма с какво да свържем педала с остатъка от жило...
Накрая извадих едни планки за закачане на картини 15-16 см с по 4 дупчици закривихме единия край на Г и другия стегнахме за жилото с една стара клема за акумулатор Г края пилих с мини пиличка докато влезе една шпилка 7-8 см от нещо си с гайка и така направихме "байпаса"... стана човека го изпратих до Горубляне и се надявам вече да си е в Ихтиман...
Изводи и препоръки:
1. носете си резервно жило с кожух, 2 метра няма да си ви излишни никога, а и повече, металното въже може да стяга здраво и да спаси при много повреди...
2. имайте набор пили за метал, особено малки и удобни големи също трябват, смея да твърдя, че на пътя ми се е налагало да пиля с тях поне 5-6 пъти за да спася ситуацията
3. осветление, имам 3-4 фенерчета половината са диодни + доста кабели и крушки от онези домашните на 12 волта, конусовидните та много си помага да има човек добра светлина
Това е от мен и дано не ви се налага да си спомняте съвета ми
Поздрави,
Коментар