Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пешеходни пътеки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Пешеходни пътеки

    Е в Люлин не варира ,а почва от 120,и на места достига и двойно. Да трябва да се спира на пешеходна пътека и да се уважава пешеходеца, но и той трябва да уважава шофьорите. Не може пешеходеца да си върви по третуара и в един момент като му скимне, да скочи на платното пред колата,пък било то и на пешеходна пътека, без дори и да се огледа! И като се замисля, едно време майче нямаше такива гадни случки по пешеходните пътеки,ама и съзнанието и културата и обучението бяха други.
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • #32
      От: Пешеходни пътеки

      А ти виждал ли си как е означена и осветена пешеходна пътека в Румъния?
      Ще снимам и ще пусна стига да имам път на там.

      Коментар


      • #33
        От: Пешеходни пътеки

        Най-важното е докато не осветят пешеходните пътеки да се избива всичко що се движи по тях.
        О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

        Коментар


        • #34
          От: Пешеходни пътеки

          Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
          Като варира от 0 до 120 .
          Сигурно има и такива, които стигат и до 120, че и отгоре. Но това не ми звучи като достатъчна причина, примерно, да се забрани движението на МПС или да се предприемат такива мерки, че да затруднят още повече и без това затруднения трафик.

          По лични наблюдения места с неравности по пътя докарват голяма част от водачите до вцепенение, скоростта пада до темпото на дрогиран охлюв и резултатът са яки задръствания. А много често, точно след излизането от тапите следва натискане на газта ...

          Ако целта е увеличаване на безопасността, а не по-нататъшно парализиране на трафика, има и други способи. Какво пречи, примерно, на някои от тези места да се поставят светофари, които се задействат от пешеходците? Не че няма и такива, които биха минали на червено, но все пак светофарите се приемат по-сериозно. А така движението ще се спира/забавя само когато наистина има нужда да премине пешеходец, а не постоянно.
          Често минавам през мястото, където пострада детето, и наблюденията ми са, че през тази пътека минават доста малко хора, което не може да се каже за броя автомобили. Ако набият там противотанково препятствие най-вероятно просто ще създадат още едно място със задръствания.

          Освен това, нека да сложат на по-възловите места, където искат да се намали скоростта, камери с радар и да ги използват по предназначение.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            От: Пешеходни пътеки

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Ако целта е увеличаване на безопасността, а не по-нататъшно парализиране на трафика, има и други способи. Какво пречи, примерно, на някои от тези места да се поставят светофари, които се задействат от пешеходците?
            Решението ми се види разумно. Тук на слабо налазените от пешеходци места именно така са направени пешеходните пътеки.
            О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

            Коментар


            • #36
              От: Пешеходни пътеки

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              ...Какво пречи, примерно, на някои от тези места да се поставят светофари, които се задействат от пешеходците?
              ...
              Не знам какво пречи.
              На това място в Младост 42.644732,23.374944 поставиха светофар, но без бутони. Резултат: колите спират там при нужда и без.
              На това място пред Исул 42.702073,23.339072 има светофар с бутони, но те не работят - светофарът е автоматичен. А на 5 смени зелено-червено пресича пешеходец. През останалото време колите просто чакат.
              На това място в кв. Илиянци 42.748487,23.31836 също има нов светофар с бутони. Все по-често ми се случва да чакам там на червено без да има пешеходец в радиус 20 метра от светофара.
              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              ...Освен това, нека да сложат на по-възловите места, където искат да се намали скоростта, камери с радар и да ги използват по предназначение.
              Това според мен е по-правилно решение от нареждане на противотанкови препятствия по улиците. Не ни стигат дупките, че и допълнителен релеф да слагаме.

              П.П. Спящите полицаи и повдигнатите пешеходни пътеки значително ще увеличават спирачния път. Както отбеляза Ясен - проста физика.
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #37
                От: Пешеходни пътеки

                Светофарът с бутони е по-голяма беля и от гърбиците.
                За пръв път видях такова нещо в ранното си детство. Сложиха го тъкмо пред къщи, пръв, експериментален, напредничав, и нещо още пишеха, и във вестник "Орбита" се скъсаха да го хвалят. Хубаво, ама заради него труповете пред къщи се умножиха. Не че колите бяха станали повече. Просто скоростно кръстовище, и по тогавашните мерки, и татко, лека му пръст, беше доктор, та свикнах с труповете на улицата.
                Въпросното устройство е неработоспособно по принцип. Два проблема.
                За да успеят да спрат навреме, трябва да се превключи след 20 - 40 секунди, не по-рано. Което автоматиката и прави, това е разумно. Чисто физически потокът не може да спре за по-малко. Хубаво, ама понеже бабичката (чалгаджийката, самоувереният тинейджър) смята че щом е натиснал копчето - може да тръгне веднага - тръгва. За което 10 години на шофьора? Безумие. Светофарът още е светел червено за пешеходеца.
                После пищят спирачки, мелят се тенекии, някви хора си изясняват отношенията с по три контролни в корема, а там още 40 - 100 секунди няма пешеходец, той все едно е минал преди това, и на червено за него.
                Даването на правото на слабо адекватен пешеходец да регулира движението в мегаполис, е сродно на правото на бакшиш да бъде ченге, каквото искаха шефиорчетата на Алексей Петров, когато някой от техните си, беше сгазил лука.

                Коментар


                • #38
                  От: Пешеходни пътеки

                  Предлагам - GPS контрол на автомобила, свързан с педала на газта, към това тахограф с връзка с КАТ - ха си ръчнал, ха си платил. По скромни сметки към 10 хил. лв на устройство за колица. Уредите ще се внасят само от една фирма, собственост на незнайни роднини само на един човек Кви са тия измислени пешеходни пътеки, те са за Конго, Зимбабве; и от кога управляващите се съобразяват с правилата било за движение по пътищата, било за поведение в обществото. Важно е да се говори, че нещо се прави.
                  Георги Кулишев
                  Ямбол
                  0889 42 00 74

                  Коментар


                  • #39
                    От: Пешеходни пътеки

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bezp_przejscie_01b.jpg
Прегледи:1
Размер:24.0 КБ
ID:5362418Натиснете снимката за да я уголемите

Име:saiwpp_05b.jpg
Прегледи:2
Размер:23.6 КБ
ID:5362419Натиснете снимката за да я уголемите

Име:saiwpp_03b.jpg
Прегледи:1
Размер:51.8 КБ
ID:5362420Натиснете снимката за да я уголемите

Име:levelite_01b.jpg
Прегледи:2
Размер:70.0 КБ
ID:5362421Натиснете снимката за да я уголемите

Име:howworks.jpg
Прегледи:1
Размер:48.4 КБ
ID:5362422Натиснете снимката за да я уголемите

Име:crosswalk1.jpg
Прегледи:1
Размер:54.1 КБ
ID:5362423Натиснете снимката за да я уголемите

Име:800px-Photo(03).jpg
Прегледи:1
Размер:100.4 КБ
ID:5362424

                    А това е в Монтана:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN1079.jpg
Прегледи:1
Размер:180.2 КБ
ID:5362425

                    Коментар


                    • #40
                      От: Пешеходни пътеки

                      Колега Козец, комплименти за снимките.Трябва да си голям идиот да не видиш пешеходеца на тези пътеки и да не спреш.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Пешеходни пътеки

                        Това, че шофьорът винаги е виновен, превърна пешеходците в самонадеяни камикадзета. Дори там, където пешеходните пътеки са през стотина метра /ул. Раковсака примерно/ , разни безхаберници редовно пресичат на място между две пешеходни пътеки. И най-странното е, че софийските помияри са се научили да разпознават пешеходните светофари и пътеки. Стоят на правилното място и чакат да светне правилната светлина. Дори да няма светофар, застава в началото на пешеходната пътека и се оглежда докато минат колите. След това пресича на пешеходна пътека! Как пък кучетата се научиха, а хората не?!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Пешеходни пътеки

                          Първоначално публикуван от cveta68 Преглед на мнение
                          ...Дори да няма светофар, застава в началото на пешеходната пътека и се оглежда докато минат колите. След това пресича на пешеходна пътека! Как пък кучетата се научиха, а хората не?!
                          Мисля, че автомобилите трябва да изчакват пешеходците, а не обратното.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Пешеходни пътеки

                            Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
                            Мисля, че автомобилите трябва да изчакват пешеходците, а не обратното.
                            Естествено! Въпросът е, че пешеходците трябва да пресичат на пешеходни пътеки, както го правят софийските помияри...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Пешеходни пътеки

                              Първоначално публикуван от cveta68 Преглед на мнение
                              Как пък кучетата се научиха, а хората не?!
                              Не им е било лесно, но при тях естественият подбор върви по-бързо.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Пешеходни пътеки

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Като не си в София, защо се изказваш?!?

                                ...
                                Е и?!? Хич да не е живял съм 4-5г там, и сега ходя от време на време, въпреки, че не обичам да ходя там.
                                Не съм разбрал в София да има някакви по-специални закони за движени по пътищата от останалите населени места !?!?
                                Идеята не е само за столицата, нали?
                                Та не разбрах защо да не се изказвам?!?
                                Последно редактирано от mohera; 07-04-12, 11:22.
                                Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                                И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                                вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X