До: Вулканска пепел над северна Европа
Отново - без да съм специалист - ако се счупи една и съща част или набор от части или двигател на няколко хиляди самолета едновременно - ще стане много интересно шоу.
За маршрута - разбира се че може по друг маршрут. Само че ще трябва да кацне на същото летище, което е затворено поради същия пепеляк.
Пак си казвам - не разбирам. Но си го представям същото като да се съберете всички с джипките, да си установите някаква услуга с платени разходки с постоянен маршрут, с джипове които остават без спирачки и без кормило ако им изгасне двигателя.
И в един момент да получите информация че в даден участък от маршрута за неопределено време ще има постоянни облаци силно абразивен прах който минава гарантирано през всички филтри без проблем и после се спича на стъкло. И че двигателите ви ще изгаснат, или пък няма да изгаснат. И че прахоляка ще ви скапе двигателите, или пък няма да ги скапе.
Отговорникът на групата ви казва "няма да караме", първите дни стискате зъби и забавлявате клиентите с маймунджулъци, но като стане една седмица - вече ви е прикипяло. А пътниците ви - на тях пък през къде им е дали ще ви се строшат джипките или не - направо не е истина.
А конкретно за въздушното движение - по-добре да псуват отговорниците затова че 10000 самолета са останали на земята, отколкото да ги псуват за това че един самолет е паднал.
Отново - без да съм специалист - ако се счупи една и съща част или набор от части или двигател на няколко хиляди самолета едновременно - ще стане много интересно шоу.
За маршрута - разбира се че може по друг маршрут. Само че ще трябва да кацне на същото летище, което е затворено поради същия пепеляк.
Пак си казвам - не разбирам. Но си го представям същото като да се съберете всички с джипките, да си установите някаква услуга с платени разходки с постоянен маршрут, с джипове които остават без спирачки и без кормило ако им изгасне двигателя.
И в един момент да получите информация че в даден участък от маршрута за неопределено време ще има постоянни облаци силно абразивен прах който минава гарантирано през всички филтри без проблем и после се спича на стъкло. И че двигателите ви ще изгаснат, или пък няма да изгаснат. И че прахоляка ще ви скапе двигателите, или пък няма да ги скапе.
Отговорникът на групата ви казва "няма да караме", първите дни стискате зъби и забавлявате клиентите с маймунджулъци, но като стане една седмица - вече ви е прикипяло. А пътниците ви - на тях пък през къде им е дали ще ви се строшат джипките или не - направо не е истина.
А конкретно за въздушното движение - по-добре да псуват отговорниците затова че 10000 самолета са останали на земята, отколкото да ги псуват за това че един самолет е паднал.
, а и имало голяма вероятност да се случи. (дано не ви лъжа, ама ми се върти в главата 8 пъти по-голямо

Коментар