Обява

Свий
Няма добавени обяви.

практични съвети в кофти ситуация..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел


    Аз мисля че ако те подгони мечка не бягай!Само ще си играе с теб!ПО добре стой!Така казват по филмите!
    Аха , ще си поиграе тя - на пържолки ! Според мен е грешка това - има много убити тъкмо щото са вярвали на това ! Беж надолу по баира и се надяваи мечката да се спъне и да се пребие - тъй може и трофей да си занесеш в къщи , а не да станеш нечий обед!

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Volk
      Ей личи си бившия ловец!
      Аз ти казах - тръгнеш ли за Канада ме викай - ако не друго , поне ще ти пазя гърба от стръвници!

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от ДиДжейДавел
        Първоначално публикуван от Volk
        Един сериозен въпрос, караш, срещу теб автомобил движи се в твоята лента /възможно е да е заспал/, ти свириш с клаксона, мигаш той не реагира..
        Неговото платно е празно, да завиеш ли към насрещното или не?!
        По въпроса за автомобила спорет мен намаляваш скороста и тогава през неговото платно и да те няма!
        Световната статистика показва, че в последните секунди шофьора се събужда и инстиктивно завърта волана в своето платно, ако си там - перфектен челен удар - чиста работа, няма подсъдими...

        Затова завърташ пълно вдясно, излизаш от пътя и се молиш за завалията с който ще се разминеш!

        Коментар


        • #19
          Абе кво бягане бе!Каде ще ходиш никаква капитулация.Бой до последна капка кръв!Вкарваш и една между очите и няма да знае какво прави с кого се бори!
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #20
            Точно това мислех и аз , ама тия мечки много ме забавиха , както и да е , смятам че това е правилния начин за реагиране.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел
              Абе кво бягане бе!Каде ще ходиш никаква капитулация.Бой до последна капка кръв!Вкарваш и една между очите и няма да знае какво прави с кого се бори!
              Ди джей, искаш ли да видиш череп на стръвница с 9 попадения от голямокалибрен револвер и едно /единственото свършило работа/ от карабина?!

              /Аз нямам нищо общо, просто описано в ловните случки/

              Коментар


              • #22
                А бе ако е някоя разгневена гризли , или огромен коудиакски мечок , на мига ще забравиш за пряк двубой .Понякога бягството е най-правилното решение и е спасило доста животи. Гробищата са пълни с безименни храбреци ...

                Коментар


                • #23
                  Относно автомобила в насрещното и аз мисля че по добре в дясно или спираш в твойто платно и се кръстиш за най лекия вариант.Това го запомних от едно дело за ПТП за съжаление с фатален край на което бях свидетел.Шофьорът се беше опитал да избегне удара с маневра в насрещното платно и за съжаление точно там стана удара .Беше признат за виновен на всички инстанци докато не се споразумяха с наследниците.Следователите казваха че каквото и да става трябва да е в твоито платно иначе винаги си виновен не зависимо от решението което си взел и крайният резултат.

                  Коментар


                  • #24
                    ДиДжей, абе ти голям ербаб си бил! С мечки ще се биеш? Като те знам че нямаш 70кг

                    Като знам какви нокти имат тези мечки и как могат да ме одраскат - беж докато си още еж


                    Ако си с мотор - друга работа. Вдигам на задна гума и я прегазвам .... и се събъждам потен

                    Коментар


                    • #25
                      Като бяхме в Карпатите с Кралев, след цял ден мъка - изпих цялата вода и умирах от жажда - по жаден не съм бил през целият си живот. Часът беше към 2 през ноща и се бяхме набили в една гора по маршрута. Лебетка след лебетка....

                      Между лебетките, докато се дърпаше джипа - лижех листата по храстите за вода, защото беше валяло - помогна до известна степен.

                      Коментар


                      • #26
                        От доста време не карам с пистолет в гората, но когато карах ми е помагал 2 пъти. Единият път бях минал през някаква тел, ама дебела от ограда, на спускане на един много стръмен баир. Телта се уви около задното колело и спря мотора, защото другият и край си седеше на оградата. Извадих пистолета и я гръмнах. После я отмотах от колелото и продължих. 2-рият случай е подобен, но с едно много жилаво храстче което се наби между спирачката и капака на двигателя, натискайки спирачката. Ни напред ни назад, докато не го запознах с старото USP.

                        Коментар


                        • #27
                          Нещо което научих от Янчо Терзиев.

                          Като ти се пробие радиатора (от скъсано въже на лебетка примерно) разчистваш алуминиевите пластинки покрай водната тръбичка от която тече, после срязваш трабичката там където е дупката и завиваш двете части на трабичката на горе и надолу с малки клещички, фиба или нещо подобно, излолирайки трабичката от която тече вода.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от sabin
                            Между лебетките, докато се дърпаше джипа - лижех листата по храстите за вода, защото беше валяло - помогна до известна степен.
                            Още по-добре, набери един наръч зелена шума, сложи го в найлонов плик, завържи го и след 1 час имаш една шепа конденз!

                            Коментар


                            • #29
                              Някой може ли да ми поясни номера от филмите където случайно си губят компаса и се оринентират по часовника и слънцето!
                              Мен лично тази работа ме съмнява да е точна-нали все местин часовника напред-назад
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар


                              • #30
                                В Северното полукълбо в 07.00 слънцето се намира на изток, в 13.00 - на юг, в 19.00 - на запад.
                                Държиш часовника хоризонтално, часовата стрелка - насочена към Слънцето. Ъглополовящата между нея и 13 часа сочи на юг.
                                Не знам какво значи точно. На къс маршрут и 1 градус точност на азимута стига. За картографите 1 секунда е огромна грешка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X