Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аварии в кораби и друга техника

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Аварии в кораби и друга техника

    Поздравления за темата! Ще я следя с много голям интерес!
    П.П. Тука имам един "дневник за практическа подготовка" за правене та, ако си нямате работа...

    Коментар


    • #17
      От: Аварии в кораби и друга техника

      И що изтрихте смешката? Борката щеше да се зарадва, и да каже друга. Можеше даже Джорджо да дойде, и той да каже нещо.
      Ебати модерацията ...

      Коментар


      • #18
        От: Аварии в кораби и друга техника

        Стефане, нищо не е изтрито-предните постове си останаха в темата за Carnival Cruise. Дано не се наложи пак да пишем в нея.
        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
        No wahalla.

        Коментар


        • #19
          От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          Първоначално публикуван от jouzzin Преглед на мнение
          Ами аз в кораборемонтния и корабостроителния съм ходил по няколко пъти,но не съм виждал масички от бутала!Те по принцип на размер стават...размерите на буталата стигат до 1м в диаметър т.е 1000 мм!Хода е по 2 .5 м и нагоре!
          Ето едно буталце 600 мм (60 см) да го мажа с масло преди да го върнем обратно в машината!
          Комай само в машината не съм си навирал обектива.
          Което е тъжно - как да обясня че буталото на тоя двигател тежи колкото джипката и двама влизаме в цилиндъра комфортно /е, не за тоя 60-к/.
          Това мяза на японско МС?
          Харесвам хората с претенции. В повечето случаи са ужасно забавни.

          www.facebook.com/BgOffroadPhotographer

          Коментар


          • #20
            От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            Първоначално публикуван от jouzzin Преглед на мнение
            Ако нещо друго ти е интересно-питай!Някой дена като дойда пак в Лонг Бийч може да скокнеш да ти покажа на живо!
            Всичко ми е интересно,ти само кажи кога си тук и идваме / че и брата идва ГАРАНЦИЯ / да позяпаме малко.Вчера / снощи де / минах от там,на едната страна по сушата,а обратно по море с едно Жано 44ДС та спокойно можех да почерпя по нколко бири.


            Вьпросче,че сьм пьлен с тях - центруфугата до колко микрона / не се смей,нашето го мерим на микрони / обира,че филтрите са ни по 5-10 и 30 микрона и обикновенно вместо да си играем се налага да източим нафтата и да заредим с нова.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Аварии в кораби и друга техника

              Една видео разходка в машинното отделение на танкер с товароносимост 300'000 тона:
              http://www.youtube.com/watch?v=0hbG9C6bhZE
              Мой добър приятел е главен механик на подобни кораби. Веднъж го помолих да ми помогне да регулирам хлабините на клапаните на джипката ми и той ми отговори:...стига бе, аз да не съм часовникар. Не се занимавал с клапани на които не може да се облегне спокойно. Явно мащаба разглезва механиците. Хората от мостика са по-скромни и винаги помагат.
              There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
              No wahalla.

              Коментар


              • #22
                От: Аварии в кораби и друга техника

                Да де, ама ако вярваме на статистиката, пак ще пишем ...

                Не ги гледай големите, те имат каскади, чак накрая го докарват до микроните. И за въздуха имат така, и за водата, и за всичко. Като промишлените инсталации, само по-хубаво.

                Коментар


                • #23
                  От: Аварии в кораби и друга техника

                  http://www.youtube.com/watch?v=3Y-bF...eature=related

                  Едно видео с един модерен кораб,на кой му е бяла косата се вижда на видеото,но това е друга тема.

                  Някой ако може да обясни как едно такова нещо остава без ход и електричество???Айде да не е такова,подобно да е,половината генератори да има и половината задвижване,че ако беше с един винт с мед да го намажеш ми те там колко са?
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Аварии в кораби и друга техника

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    Да де, ама ако вярваме на статистиката, пак ще пишем ...

                    Не ги гледай големите, те имат каскади, чак накрая го докарват до микроните. И за въздуха имат така, и за водата, и за всичко. Като промишлените инсталации, само по-хубаво.
                    Така де,е такива подобни по устройство,но различни по размер си идват качени на лодка или по-точно малко корабче.Набива 2 маркуча в резервоара на нашата и пуска помпите най-общо казано.К'во вьрти к'во прави,цял ден бучи и на финала една кофа с ммммммм / на лайната как им казваме в тоя форум? /.После като подкараме ние и пак пьлно с боклуци,по един кашон от пералня с филтри сме носили,че спре ли ти машината в Аляска па и в Панама да е 'ич не е весело.
                    Последно редактирано от BENZBOSS; 03-03-12, 01:18.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: Аварии в кораби и друга техника

                      Скива ли сега кой не е ходил по западната граница по времето на ембаргото?
                      От големите се гепи от другото кранче, дето им е изхода на филтъра към техния си двигател. Бе, същото като от локомотивите Не знам дали по твоите акватории става с пари или със шише, тука вече пак не става с пари. Требе си политика и месали.
                      Сега, Борката е прав че с мотористите има некои проблеми, и даже извращения в практиката, така да се каже, нали. Обаче пък и той не умее да ги лови правилно, и даже не слуша зелените как става. При белите и пухкавите също има некои извращения в практиката, например употребяват порцеланови чинии, и въобще не си дават зор да събират русенско за черни дни. А както е известно то е мазно, пък всеки моторист обича такова, особено в консерви, да си ги заравя под койката за черни дни. Да има с кво да си маже разни валове, когато боцмана изпие всичката грес с другите палубни боцмани от цялото пристанище. Те на него затова и не му връзват - мъчи се да ги хваща на кофти стръв. Ама полека - лека се учи де, има надежда. Например, вече знае че зелените смятат за храна даже рибата.
                      Между нас да си остане: сигурен е че само се правят, но вече има подозрения че верно го мислят.
                      Последно редактирано от Стефан; 03-03-12, 02:02.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Аварии в кораби и друга техника

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        http://www.youtube.com/watch?v=3Y-bF...eature=related

                        Едно видео с един модерен кораб,на кой му е бяла косата се вижда на видеото,но това е друга тема.

                        Някой ако може да обясни как едно такова нещо остава без ход и електричество???Айде да не е такова,подобно да е,половината генератори да има и половината задвижване,че ако беше с един винт с мед да го намажеш ми те там колко са?
                        На такова съм се возил - те са два еднакви, аз бях на Oasis of the Seas. Когато го пуснаха, беше най-големия пасажерски. Толкова е голям, че за две седмици не успях да го разгледам като хората. Произведен е във Финландия. Че е много модерен, е ясно, качеството на изработка и довършителни работи е брилянтно. Не са жалени пари.
                        За две седмици, два пъти спира тока за около час. Но си тръгваше дежурното осветление веднага. А една нощ такава вълна го изтряска, че нищо че е голям, ме подхвърли в кревата.
                        Шефа на кухните беше българин, забравих му името. Та там разлеждах най-много. Впечатляващи са, не по-малко от машинното...
                        Show must go on!
                        LZ1VES

                        Коментар


                        • #27
                          От: Аварии в кораби и друга техника

                          Calico,набито око имаш.Машината наистина е японска,само че е Kobe Diesel 8 UEC 60 LS II.Аз съм много доволен от тази машина-здрава,проста и надеждна,големи корави железа!Като руска е:-)!
                          Benzboss,тази година съм на East Cost.Та на въпроса за центрофугата-тая центрофуга е първа линия на отбрана.Горивото като го прехвърлим от танковете
                          /резервоарите/ в които се съхранява влиза в един по малък танк ,където се загрява до към 80 грд, вискозитета на мазута пада и започва утаяване на вода и боклуци,които се дренират периодично.След това ги взема тази центрофуга,завърта горивото и го вкарва в друг танк,от където влиза в горивната система,и там минава през серия автоматични филтри със споменатите от тебе микрони,като най-финия е 5 мк.Качеството на работа на тази центрофуга силно зависи от можгоо фактори-качества на горивото,дебит на сепарация,температура,съдържание на вода в горивото и т.н!Тука основната задача е да се махне водата от горивото,че тя много ни мъчи.Горивото трябва да е много чисто,че при разход от 2 т/ч .
                          Ето и още нещо което може да е интересно-2008 г работих на кораб,чийто двигател е последно поколение на фирмата MAN B&W а именно серията МЕ.Интересното ук е че двигателя е без разпределителен вал.На първата снимка се вижда,т.е не се вижда разпределителния вал.Неговата функция се поема от едно устройство,наречено HCU / hidraulic control unit/.
                          Прикачени файлове
                          TLC 120 Prado
                          Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                          Коментар


                          • #28
                            От: Аварии в кораби и друга техника

                            Това филмче за пасажера като го гледам тоя вахтения как лежерно се разхожда....Бива ли така!
                            TLC 120 Prado
                            Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                            Коментар


                            • #29
                              От: Аварии в кораби и друга техника



                              Ей тия са случили и на време.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Аварии в кораби и друга техника

                                Е па явно бива,нали е пасажерски.

                                Источния бряг викаш а?Аз отивам до Флорида края на Март да карам една от там до Ню Йорк,после Юни сьм в Орландо за 4 дни,е така айляк както му казват та ще ти се цопна на гости.

                                2 тона на час,аз рева за 2 литра да го свалим по малките лодчици.................Друг вьпрос - утайник нямате ли на дьното на танка,като падне нещо там да се точи?
                                Тия 5 микронните филтри колко са големи като размер?При нас големите са колкото пожарогасител в старо Читалище.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X