Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аварии в кораби и друга техника

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аварии в кораби и друга техника

    Сутринта гледах филм за самолетни катастрофи. Там стана дума и за катастрофата на Б2. Нещото с цена два милиарда долара катастрофира при излитане поради влага проникнала в един от компютрите и довела до объркване в системите му. Седях, гледах и осъзнах колко много се е променило нещостроенето през последните години. Тези които проектират го правят на комп, тестват го пак на комп във виртуална среда, после вземат парата и бегом преди нещото да е изобщо създадено. Тези дето ги карат да му мислят. Тези дето се возят по-добре да не мислят.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

  • #2
    От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    Да,но щото пак има Но,Б2 без електрониката си няма как да се управлява,без компютьр няма как да го подкараш с 2 думи.
    В тая тема чепкаме задвижване на кораб и електричество както и комуникации на борда.Е от това по-просто почти няма как да има.Много им е сложно да разделят 3 генератора в 3 помощения примерно и да цицат от кой генератор искат.Е може да не е толкова бьрз след авария,НО поне ще движи и ще има ток.

    ОФФ от темата,паралел някакьв.

    Лагун 42 хибрид катамаран.
    2 електромотора вместо 2 дизелови мотора.Батерии на 72 волта / това може и да го бьркам,аз не сьм електрикаджия /,2 зареждачки и голям генератор 20 киловата / голям за нас,принципно таква лодка са и достатьчни и 6-8 киловата/.
    Автоматично палене на генератора ако волтажа падне под определени граници,има и рьчно / бре,някой гений се е появил у Францията /превключване та може да работи генератора ако са заредени батериите.Ако вьрвиш на платна си зарежда батерийките от вьртенето на винта.
    Проста работа,един шкаф релета и зареждачки,бушончета и включватели...............рьчките му нормално,буташ предна и трьгва,вьрви около 20 минути и пали генератора да зи зареди батерийките и пак и пак и пак.Това на теория,на практика повече от половината си нормална скорост не вадеше ако ще генератора да не го спираш и рьчките да са у пласмасата,че ламарина нямаме.
    Смениха му зареждачките,смениха му батерийките,смениха му управляващ блок,някакви релета и след като не остана нищо за смяна и се окача,че това и ние не можем да го подкараме / което за Калифорния е проблем щото това значи,че никой друг не го може / му смениха задвижването с дизелови мотори и най-после го продадоха.

    21 век,идеята прекрасна,но изпьлнението да го шибнеш и земята.И говорим за лодка за разходка на цената на 4-5 Ферарита която пьтници не вози и няма кой да ме сьди за всичките цифри които му дойдат на акьла.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      Това е то проблема на всичките "хибриди" - анти-екология, измама и гавра с клиента... Не знам кой се лови все още, но явно баламите се размножават много бързо!
      Show must go on!
      LZ1VES

      Коментар


      • #4
        От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Това е едното,другото е,че от 6 основни компонента в системата си имаше 6 производителя които според мен поне и електроника за децки играчки не може да прави.Да сложат всичко Сименс и да гонят само един който да знае за какво иде реч,а така Индия,Сингапур,Чехия,Алабама.............

        Нова лодка от дильра,караме и пишем,снимаме и пращаме - това сочи,това показва,това дава като грешка................и дильра гони дильра у Флорида.Те пьк звьнят на фажриката вьв Франция кьдето се почва едно чесане по тиквите на кой да звьннат точно те щото от там се чува Ма мойто си работи иначе ще прави това и това.
        2 малки дизела харчат галонче на час и вьрвим с 8 и нещо.20 киловата генератор не ми се смята колко харчи,но след Санта Барбара ни натисна едно време,лодката с рьчки в пласмасата си спря срещу вьлната и след 5 часа изчислихме,че нямаме нафта за тая работа и най-после се предадохме.Това след като 4 пьти им отказваме да го караме това и 4 пьти се чува Ако не вие няма кой друг.Трьгваме с уговорка,че ако спре го заебавам с чиста сьвест както и стана.Аз да не сьм магьосник.
        И това в 21 век.Един Мерцедес дизел да имаше на колкото там години се сетите / да са повече от 10 де,най-добре 15 и горница /и да сме я закарали кьдето кажат.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          Този катамаран печели наградата за "Най-безумна енергетична уредба". Който е измислил рекламната му "презентация" е или откровен лъжец, или кръгъл идиот. Всъщност номера сигурно минава пред новото поколение еко-кретени, паркиращи хибридните си автомобили пред марината. Ако сметнат, колко са замърсили природата при производството на всичките тези акумулатори, може и да си преосмислят "ниският" карбонов отпечатък, който са оставят.
          Но, както се казва: за $803'000 толкоз!
          По мое мнение, това е най-грозният катамаран, който съм виждал.
          http://www.cruisingworld.com/sailboa...id-mini-review
          http://www.boatpoint.com.au/reviews/...0-hybrid-10921
          There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
          No wahalla.

          Коментар


          • #6
            От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            803 'иляди базова цена,а после се почват климатици,печки,електроника................и слагаш едни 14% от цената му в оборудване ма ти това го знаеш по-добре и от мен.

            Номера не им мина преди нито един кретен,то сьбрано с лепило и винтове,като шибнеш една вьлна и сьбираш по една шепа от тях.21 век,кво да прайш,чак пасажерските почнаха да спират за няма нищо.

            Тоя пример в ползва на тезата,че не е само екипажа,на гребен Вивалди няма как да се свири.

            А иначе голям хамбар,за плуваща палатка става.Един дизеляк да му бяха пернали поне щеше да се движи.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Че хибридните автомобили не са ли същото недоразумение?
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                )) Вие се бъзикате бе! Такъв кораб не може да има. То не е и грозно, това морето сигурно ще го повърне.

                Коментар


                • #9
                  От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Че хибридните автомобили не са ли същото недоразумение?
                  Ми 'де да знам,за 35 бона вместо електричка си взимаш V8,V8,V8,V8 и 2 шестака и караш 2-3 години без проблеми.Като свтне чека му чета грешката,поправям за никакви пари и време и карам.Електриката трябва да е без пари за да ми излезе сметката,но и пак кола си трябва.
                  Лодка за 800 000 и елекрика......... там се мре,че слизаш у водата,а не на магистралата.

                  Като се пребара за майтап ще пусна идея на какво прилича машинното на сьвременен кораб
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    ....Снимки на машинно отделение ли искаш да пусна...!Мога да те засипя с такива:-)
                    TLC 120 Prado
                    Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                    Коментар


                    • #11
                      От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      Направо пускай нова тема- нека тази си остане за гафовете по пасажерските кораби.
                      За много хора тук ще е интересно да видят ГД, генератори, маслени сепаратори, помпи и другите играчки на механиците.
                      Преди за един рейс, имахме по една-две снимки от кораба- на мостика, палубата или в машината. Всички останали бяха от пристанищните кръчми и забележителностите на градовете...
                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        Първоначално публикуван от jouzzin Преглед на мнение
                        ....Снимки на машинно отделение ли искаш да пусна...!Мога да те засипя с такива:-)
                        Давай,ще крада идеи от истинските неща,че по лодмиците са се изгьзили.
                        Нова тема ,нов кьсмет- интересно ще ми е как пречиствате горивото примерно.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          Горивото го почистваме със сепаратори.Това са едни центрофуги,големи,в които мазута или дизела влиза и се очиства от вода и механични замърсители под въздействието на центробежните сили.Автоматично през известно време се самоочистват,като това самоочистване се нарича прострел.Така очистваме и маслото,като маслото се подгрява до 82 грд.,а мазута до 98 грд. за да стане това.Дизела не се грее!Ето така изглежда тази центрофуга - т.нар. сепаратор или на англ. - Purifier.Този сепарато специално е Mitsubishi и е маслен.
                          Ако нещо друго ти е интересно-питай!Някой дена като дойда пак в Лонг Бийч може да скокнеш да ти покажа на живо!
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от jouzzin; 02-03-12, 21:49.
                          TLC 120 Prado
                          Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                          Коментар


                          • #14
                            От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            Моля те в новата тема сподели верен ли е слуха че едно време (да речем - 20г.) в кораборемонтното във Варна в лавката масите и столовете били от различни по размери и модели бутала ?

                            Много се кефех едно време на тази версия, но източника не знам колко беше надежден. Та все се чудя...
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              Ами аз в кораборемонтния и корабостроителния съм ходил по няколко пъти,но не съм виждал масички от бутала!Те по принцип на размер стават...размерите на буталата стигат до 1м в диаметър т.е 1000 мм!Хода е по 2 .5 м и нагоре!
                              Ето едно буталце 600 мм (60 см) да го мажа с масло преди да го върнем обратно в машината!
                              Прикачени файлове
                              TLC 120 Prado
                              Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X