Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за HATSAN 125TH

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за HATSAN 125TH

    Здравейте, колеги!
    Имам Hatsan 125TH кал.5.5мм от близо 2 години. След 7-800 изстрела силата рязко отслабна, което впоследствие разбрах, че се дължи на износване на маншета. Носих я няколко пъти на оръжейни майстори, но като отивам да си я взема ми я връщат неотваряна, и отгоре на всичко с цена около 15лв . Накрая реших сам да се опитам да си я ремонтирам. При изкарването на буталото, на което се намира въпросният маншет, се наложи да махна и спусъка. При изкарването му изпада една малка, около 1-см. пружинка, която така и не разбрах къде е била, оглеждах целия маханизъм на спусъка, но навсякъде си има пружинки. Обръщам се към вас, ако имате някакви схеми, снимки и др., които може да ми бъдат в полза, дори и мнения по въпроса, ще съм ви много благодарен.
    Благодаря предварително и Поздрави!
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Помощ за HATSAN 125TH

    Първоначално публикуван от RADI_157 Преглед на мнение
    Здравейте, колеги!.........
    ........... Обръщам се към вас, ако имате някакви схеми, снимки и др., които може да ми бъдат в полза, дори и мнения по въпроса, ще съм ви много благодарен.
    Благодаря предварително и Поздрави!
    Това, ще ти помогне ли?
    Прикачени файлове
    Land Rover Discovery:
    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

    Коментар


    • #3
      От: Помощ за HATSAN 125TH

      Сърдечни благодарности, колега! Както и за това, така и за онзи линк в личното съобщение. И двата са ми в голяма полза, разгледах ги и разбрах точно каквото ме интересуваше. Тази седмица ще купя маншет и се залавям за работа. Още веднъж Благодаря и Поздрави!

      Коментар


      • #4
        От: Помощ за HATSAN 125TH

        Здравейте, колеги! Да ви се похваля, днес завърших УСПЕШНО ремонта на пушката. Оригинален маншет за моя HATSAN така и не намерих, но в един магазин в Асеновград ми предложиха самоделен - доста криво изрязан от кожа, с цена 7лв., със странен надпис "ХЪДЗАН" (Между другото в същия този магазин бях я откарал на ремонт, а като си я взех ремонта струваше 12лв. а пушката дори не беше отваряна). Разбира се този маншет не го купих, но реших и аз да си изрежа от кожа, но да вложа малко повече старание от онзи. Изрязах от 6-мм. кожа, нар."гьон", леко под конус както оригиналния, напаснах го върху буталото и стана много добре. Освен маншета, смених и щифтчето на спусковия механизъм, което беше доста изкривено (нормално, след като е направено от обикновено арматурно желязо). На негово място сложих стоманено (изрязах го от бургия за бормашина със същия размер). Като сглобих напълно пушката, след първия изстрел останах много приятно изнанадан, точно както първият изстрел след като я купих!
        Още веднъж голямо Благодаря на колегите, които ми помогнаха със схемите. Пушката стана перфектно, а аз се убедих че човек с основни технически познания би се справил много добре с този ремонт, без да занимава някои от мързеливите оръжейници!
        Поздрави!

        Коментар


        • #5
          От: Помощ за HATSAN 125TH

          Сега остава да откриеш и газовите пружини и ще заспи ама си задели едни стотина лева.
          Плюс - намален откат, можеш да я държиш постоянно заредена, ужасно много повече изстрели отколкото пружина
          Минус - май няма
          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

          Коментар


          • #6
            От: Помощ за HATSAN 125TH

            Добре се е получило, но кожения маншет не е най-удачния вариант. Доколкото знам трябва да се смазва, иначе не уплътнява добре, а това ще доведе до по-силен откат. Намират се и оригинални маншети и хич не са скъпи Резервна част пушки Уплътнител за Хатсан 125 (маншет) Хубаво е също така и да се оберат острите ръбове в цилиндъра със шкурка, защото може да се повреди новия маншет при поставянето му.
            Последно редактирано от giorgio; 22-12-10, 12:10.

            Коментар


            • #7
              От: Помощ за HATSAN 125TH

              Смазването с обикновено масло води до дизелиране - самозапалване от високото налягане. Това от своя старана води до съкратена експлоатация причинена от обгарянето и втвърдяването на маншета. За целта се ползва силиконово масло с много леко обмазване което улеснява самия монтаж. Най-добрия но трудоемък начин е да се полира вътрешната повърхност на цилиндъра с шлайфпаста и специално пригоден за целта тампон от пресована вата. Последния се захваща неподвижно на шпилка и с помощта на бормашина с възвратно-постъпателни движения се полира до огледален блясък. Това гарантира минимално съпротивление и максимално уплътнение при движение на буталото в цилиндъра.
              Honda CR-V 1-st Generation

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X