Каквато информация има за нея ще ми/ни бъде много полезна.Структура,предназначение,изпълнение,
обслужване и др.
поздрави
обслужване и др.
поздрави
И ако някой си мисли, че разрухата е била само на старото място, около строежа - не, съвсем не, разрухата продължава и сега, на новото място, оградено със скъпа висока ограда и струващо на всички нас десетки, ако не и стотици хиляди ежегодно за охрана! Не само, че безценни екземплюри са пльоснати да се разпаднат в калта, не само, че не се прави опит за реставрация или поне за вдигане на трупчета и направа на елементарни навеси, но всъщност и вандалското разрушение продължава! Полуверижният влекач остана без радиатор точно по времето, когато го пренасяха от старото на новото място. Обаче на новото място остана и без интересната масивна предна решетка! Автобусът Опел Блиц, /който има изключително висока стойност за историята и автомобилизмът в България, тъй като е доставен като шаси, а карусерията е правена у нас, в една българска работилница/ пристигна общо взето цял на новото място от едно хранилище в провинцията. Сега вече е полу-разбит! Абе.... престъпници!!!!! 


И същите тези безхаберни, безотговорни хорица твърдят, че немските танкове в Ямбол нямали никаква стойност, не ставали за нищо - преди военният министър им ги даде накуп и им възложи срок да си ги извозят, а те направо отказаха! обаче там борбата е безкрайно жестока, след смъртта на "Вечната Амбър" Йотов, неговата помощничка Соня драпа с нокти и зъби да захапе кокъла и по този начин съществуващото престъпно безвремие в музея да пребъде за още мнго години............ Стига толкова, че много ме е яд, ето направо снимки, вижте как един от най-главните музеи в България съхранява своите редки и важни експонати, нашата история!
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар