Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волан на танк

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Волан на танк

    Хора виждали ли сте на живо Бобкат ? На него двата моста са му твърди и завива на същия принцип като танковете и другите верижни машини . За това е и толкова маневрен . Какво по естествено от това да се управлява с лостове ?
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Re: Волан на танк

      Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
      Аз ти отговорих.
      Еми баш това му е хубавото - на танковете не се бъгва. А пък на карите - ръгаш кабела, компа го оправя
      То и тука повечето проблеми са механични късат се лентови кабели пукат се платки от вибрациите .
      Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
      Глупаво е да правиш неща, който карат до живот. Така само унищожаваш прогреса.
      А да те видя как ще го обясниш на клиента че трябва да се изръси поне два пъти повече за да движи техническия прогрес
      Последно редактирано от sek.1; 05-05-13, 18:20.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Волан на танк

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        Хора виждали ли сте на живо Бобкат ? На него двата моста са му твърди и завива на същия принцип като танковете и другите верижни машини . За това е и толкова маневрен . Какво по естествено от това да се управлява с лостове ?
        Много ясно че съм виждал и по тази причина отново задавам въпроса защо е така а не както при абрамса или меркавата с волан . Принципа му на завиване е същият както при верижните машини с разликата че е с гуми .
        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

        Коментар


        • От: Волан на танк

          В края на 80-те руснаците вече правят опити за автоматична хидрообемна трансмисия и изоставят концепцията за възможно най-нисък силует и силно скосен преден брониран лист.Споменатата концепция налага тясно кемафско отделение , механична скоростна кутия и неизбежното управление с патерици.
          Вижте тези статии http://btvt.narod.ru/1/tank3.htm
          http://www.waronline.org/IDF/Articles/tankMvsT.htm
          Друг е вече въпросът с надежността на това управление в руско изпълнение...
          Но при механична скоростна кутия с или без хидроуправление патериците са по-доброто решение
          При хидрообемна автоматична трансмисия воланът или щурвалът са безспорно по-добри!
          Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
          Пламен Златарев 0888 66 03 18

          Коментар


          • От: Re: Волан на танк

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            А да те видя как ще го обясниш на клиента че трябва да се изръси поне два пъти повече за да движи техническия прогрес
            Не ти и трябва. Някой да е спрял да си купува Мерцедеси, щото на карат по 30 години?
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • От: Волан на танк

              Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
              Много ясно че съм виждал и по тази причина отново задавам въпроса защо е така а не както при абрамса или меркавата с волан . Принципа му на завиване е същият както при верижните машини с разликата че е с гуми .
              Защото техническото решение с лостове е много по просто ; надеждно и функционално . Качваш се на една верижна машина и за 15 минути ти става ясно защо управлението е с лостове .
              Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
              Не ти и трябва. Някой да е спрял да си купува Мерцедеси, щото на карат по 30 години?
              Тука е сходството с военната техника . Кар се купува не за удоволствие а да ти движи производствените нужди като спре спираш и ти .
              Последно редактирано от sek.1; 05-05-13, 18:33.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Волан на танк

                Първоначално публикуван от optisprint teteven/Пламен/ Преглед на мнение
                Друг е вече въпросът с надежността на това управление в руско изпълнение...
                Май почваме да напипваме нещата
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: Волан на танк

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Защото техническото решение с лостове е много по просто ;
                  Не е задължително.Ако разпределяш механично примерно дебит на флуид ще е по-лесно да става с едноосен разпределител.
                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  надеждно
                  Зависи кой го произвел
                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  и функционално
                  Не е задължително, а е по-вероятно да е точно обратното.
                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Качваш се на една верижна машина и за 15 минути ти става ясно защо управлението е с лостове .
                  Може да го кажеш само ако сравняваш две еднакви машини - едната с волан, а другата с патерици. Силно се съмнявам, че ще предпочетеш патериците.
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • От: Волан на танк

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Защото техническото решение с лостове е много по просто ; надеждно и функционално . Качваш се на една верижна машина и за 15 минути ти става ясно защо управлението е с лостове .
                    И за това зададох въпроса си по този начин . И защото за мен е видно че това е дуракоустойчива система и след като продължава да се използва и в строителната техника значи не е отписана и не може да бъде заменена с лека ръка с волан. За мен решение е и щурвал като решение за завиване ,но нямам идея как може да се получи едновременното дръпване на патериците в първо или второ положение .
                    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                    Коментар


                    • От: Волан на танк

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Май почваме да напипваме нещата
                      При механична скоростна кутия с или без хидроуправление ,патериците са по-доброто решение
                      При хидрообемна автоматична трансмисия, воланът или щурвалът са безспорно по-добри!
                      Хидрообемната автоматична трансмисия ще има нужда от допълнителна система за охлаждане , но пък не знае как ще работи при ниски температури
                      Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                      Пламен Златарев 0888 66 03 18

                      Коментар


                      • От: Волан на танк

                        Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                        Може да го кажеш само ако сравняваш две еднакви машини - едната с волан, а другата с патерици. Силно се съмнявам, че ще предпочетеш патериците.
                        Аз пък силно се съмнявам че ще предпочета волана . Машини тип Бобкат произвеждат почти всички фирми за такава техника в тоя свят и всичките ги правят с лостове . Явно има защо . Карал съм ЧТЗ Т 100 ; ДТ 75 ; МТЛБ и малко влекач АТС все машини с патерици и нямам никакви забележки към управлението .
                        Последно редактирано от sek.1; 05-05-13, 19:20.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Волан на танк

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Машини тип Бобкат произвеждат почти фирми за такава техника в тоя свят и всичките ги правят с лостове . Явно има защо . Карал съм ЧТЗ Т 100 ; ДТ 75 ; МТЛБ и малко влекач АТС все машини с патерици и нямам никакви забележки към управлението .
                          В сравнение с кое? Карал ли си същите машини с волан? Ако не си как знаеш, че с патерици е по-добре?
                          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                          Коментар


                          • От: Волан на танк

                            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                            В сравнение с кое? Карал ли си същите машини с волан? Ако не си как знаеш, че с патерици е по-добре?
                            Сподели ти как се кара с волан,като си карал,тук хората споделят това което са карали и дават мнения,ти щото си вечна опозиция сподели твоят опит с волан??????

                            Коментар


                            • От: Волан на танк

                              Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                              В сравнение с кое? Карал ли си същите машини с волан? Ако не си как знаеш, че с патерици е по-добре?
                              Е то бива нахалство ама!!! Човекът е карал различни машини с едната система и ти казва, че "няма никакви забележки към управлението". Т.е. системата върши работата, за която е предназначена. Не я сравнява с другата.

                              Ти каква верижна техника си карал, без значение с каква система за управление, та даваш мнения по въпроса кое по-добро, по-ергономично и т.н. ?!?
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Волан на танк

                                Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                                В сравнение с кое? Карал ли си същите машини с волан? Ако не си как знаеш, че с патерици е по-добре?
                                Усет . Лостовете се явяват естествено продължение на ръцете . След известно време с машината ставате едно цяло и инстинктивно знаеш колко да дръпнеш лоста колко газ да дадеш и тнт ти управляваш машината не тя теб. Тези машини имат душа не я ли намериш ще извади твоята
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X