От: Предателят летец!
Когато бяга Беленко облита самолет след ремонт, затова е бил сам. Самолетът е бил невъоръжен, само с подкрилни резервоари, наполовина пълни от съображения за сигурност. Летял е по карта от атлас...взета от библиотеката на поделението. Когато бяга, прекъсва радиоконтакта, снижава до земята и лети следвайки профила на земята. Имитира катастрофа. Печели около 30 мин. преди да го засекат отново над морето. Когато каца, по вятъра(не е имал гориво за втори заход), на гражданско летище японците даже не разбрали откъде е дошъл, нито американците от базата наблизо. В резервоарите е имал гориво за още 2 мин. Руснаците си искат самолета още същия ден, заедно с пилота
. След 3 дена самолета е качен на техен кораб след пресконференция, на която пилота съобщава, че остава.
Беленко е бил първокласен пилот смазван от системата и командването, първенец на випуска пратен в Камчатка
.
След години, в Щатите има собствено летище за пилоти. Написал е и книга, която четох отдавна и не помня заглавието и.
Когато бяга Беленко облита самолет след ремонт, затова е бил сам. Самолетът е бил невъоръжен, само с подкрилни резервоари, наполовина пълни от съображения за сигурност. Летял е по карта от атлас...взета от библиотеката на поделението. Когато бяга, прекъсва радиоконтакта, снижава до земята и лети следвайки профила на земята. Имитира катастрофа. Печели около 30 мин. преди да го засекат отново над морето. Когато каца, по вятъра(не е имал гориво за втори заход), на гражданско летище японците даже не разбрали откъде е дошъл, нито американците от базата наблизо. В резервоарите е имал гориво за още 2 мин. Руснаците си искат самолета още същия ден, заедно с пилота
Беленко е бил първокласен пилот смазван от системата и командването, първенец на випуска пратен в Камчатка
След години, в Щатите има собствено летище за пилоти. Написал е и книга, която четох отдавна и не помня заглавието и.
Коментар