Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предателят летец!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Предателят летец!

    Когато бяга Беленко облита самолет след ремонт, затова е бил сам. Самолетът е бил невъоръжен, само с подкрилни резервоари, наполовина пълни от съображения за сигурност. Летял е по карта от атлас...взета от библиотеката на поделението. Когато бяга, прекъсва радиоконтакта, снижава до земята и лети следвайки профила на земята. Имитира катастрофа. Печели около 30 мин. преди да го засекат отново над морето. Когато каца, по вятъра(не е имал гориво за втори заход), на гражданско летище японците даже не разбрали откъде е дошъл, нито американците от базата наблизо. В резервоарите е имал гориво за още 2 мин. Руснаците си искат самолета още същия ден, заедно с пилота. След 3 дена самолета е качен на техен кораб след пресконференция, на която пилота съобщава, че остава.
    Беленко е бил първокласен пилот смазван от системата и командването, първенец на випуска пратен в Камчатка.
    След години, в Щатите има собствено летище за пилоти. Написал е и книга, която четох отдавна и не помня заглавието и.
    I get High by going Down

    Коментар


    • #17
      От: Предателят летец!

      Беленко, общо взето се реализира като преподавател.
      Този със частното летище-школа за пилоти е един друг, но не мога в момента да се сетя точно за името му. Той избяга през `88-ма в Турция със МиГ 29. Този, по време на първата война в залива беше много съществен консултант. Загина в катастрофа със един от самолетите си в началото на това десетилетие (2002-2003) но и това точно не мога да цитирам сега.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #18
        От: Предателят летец!

        Александър Зуев.

        Май неговото бягство е нанесло повече поразии, а и се е изнесъл по доста по-противен начин.

        Това ми се видя относително интересно, за Беленко.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: Предателят летец!

          SR 71-e разузнавателен самолет първият полет на кайто е 1964 година.Снет от въоръжени 1998 година.Досега най бързият сериен самолет-над 3 пъти скоростта на звука.
          Миг 25 е тежък изтребител прехващач първи полет на пртотипа е 1962 година ,1969 е минал държавните изпитания и 1972 е в сериино производство приет на въоръжение.
          Ф15-първи полет 1972 година също тежък изтребител ,много близък по конструкция с Миг 25 но интерсното е ,че максималната скорост е доста по ниска.
          Никъде официално не се споменава за различните блокове на СР 71 но 1976 година той поставя рекорд за височина и скорост на полета,които дотогава са били притежание на прототипа на Е166.

          Коментар


          • #20
            От: Предателят летец!

            Да, бягаха. Бягаха гениални учени -физици, конструктори, ядрени инженери, композитори, обикновени хорица- рибари, и селяни. И много други със различни професии. И пилоти със самолети, кораби от военния флот, също и подводница. Случваше се понякога да избяга офицер от НКВД и КГБ, често посланиците в капиталистическите държави не се връщаха. Имало е комични ситуации когато другаря със черния шлифер, пратен по дирите на невъзвръщенеца, също се превръщаше във невъзвращенец.
            ПП. ОТ КОЛИМА С ЛЮБОВ.

            Коментар


            • #21
              От: Предателят летец!

              Първоначално публикуван от symphony Преглед на мнение
              Да, бягаха. Бягаха гениални учени -физици, конструктори, ядрени инженери, композитори, обикновени хорица- рибари, и селяни. И много други със различни професии. И пилоти със самолети, кораби от военния флот, също и подводница. Случваше се понякога да избяга офицер от НКВД и КГБ, често посланиците в капиталистическите държави не се връщаха. Имало е комични ситуации когато другаря със черния шлифер, пратен по дирите на невъзвръщенеца, също се превръщаше във невъзвращенец.
              ПП. ОТ КОЛИМА С ЛЮБОВ.
              Сигуро не са бягали от добро, ама тука бързат да ги съдят.....
              Това е истината, от комунизЪма бягаха като от чума, кой как може...И с право.Дали видни офицери от КГБ и ГРУ са нанесли по-малка вреда от Беленко на ссср, като са забягнали ??
              Защо от "другата страна" не бягаха с SR71 към ссср ??
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #22
                От: Предателят летец!

                Защо трябва да плача, че някой си предал ссср?
                Ми той е за медал бе пичови.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: Предателят летец!

                  А, имаше един американец - военен, който "избяга" в Русия , та руските вестници и телевизии се скъсаха да го дават. Даже им беше занесъл снимка от американски спътник на някакъв регистрационен номер на автимобил ЗИЛ или нещо подобно. Не помня годината- 86-87-88?
                  Последно редактирано от NovemberCharlie; 16-02-11, 15:09.
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Предателят летец!

                    Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                    SR 71-e разузнавателен самолет първият полет на кайто е 1964 година.Снет от въоръжени 1998 година.Досега най бързият сериен самолет-над 3 пъти скоростта на звука.
                    Миг 25 е тежък изтребител прехващач първи полет на пртотипа е 1962 година ,1969 е минал държавните изпитания и 1972 е в сериино производство приет на въоръжение.
                    Ф15-първи полет 1972 година също тежък изтребител ,много близък по конструкция с Миг 25 но интерсното е ,че максималната скорост е доста по ниска.
                    Никъде официално не се споменава за различните блокове на СР 71 но 1976 година той поставя рекорд за височина и скорост на полета,които дотогава са били притежание на прототипа на Е166.
                    SR-71 първоначално е мислен за изтребител-прехващач, защото американците са очаквали стратегическия бомбардировач М-52 на Мясищев наистина да бъде реализиран. Когато става ясно, че от ескизни скици повече работата няма да се развие, те са доста напреднали, за да зарежат нещата и решават да го правят разузнавателен.
                    Първият прототип е построен през `61-ва, полита за пръв път през `62-ра. Серийно се произвежда от `64-та.
                    Първият прототип на МиГ-25 полита през `64-та, а е построен през `63-та (`62-ра още заседава макетната комисия). Приет е на въоръжение през 1972год (въпреки, че още преди това е използван дори в чужбина). Изпитанията продължават до `73-та, а в серийно производство се води да е от 1969год, като то продължава до 1985год.
                    Двата самолета са много различни: Американският е два пъти по-тежък (въпреки, че е от титан) и един път и половина по-голям като размери. Различни са и като принципна схема и като конструкция. Понеже по онова време руснаците са нямали технология за обработка на титан, МиГ-а се явява единствен и уникален със своята стоманена конструкция. SR-71 има четири пъти по-голяма далечина на полета - 5230км, срещу 1250км, като МиГ-а не може и да бъде презареждан в полет.
                    Серийното производство на SR-71 приключва до края на `60-те като са произведени 32машини и два учебни (единият учебен търпи авария по време на експлоатация и заменен с друг). Това са машините, които изобщо (извън четири опитни образеца) са построени, те са и "пенсионирани" през `89-та. Така че, след като през 1976-та и след това този самолет изобщо не е произвеждан, то няма как и да е променено нещо в конструкцията му.
                    Много интересно седи въпросът с рекордите: Фактически МиГ-25 не е отбелязъл нито един!... Всичките рекорди са дело на самолети "Е" с различни цифрови индекси. Това са експериментални и опитни образци, със големи конструктивни различия (всеки е подготвян за съответния рекорд) помежду си, различни двигатели, безкрайно облекчени (за въоръжение и оборудване е безпредметно да се говори). Всъщност, разликите помежду им, а и със серийните машини са толкова големи, че според някои класификации (вкл. и руски) се считат за различни самолети (различни и помежду си, и от МиГ-25). В същото време, всички рекорди поставени от SR-71 са дело на серийните машини.
                    Рекордите поставени от тези самолети са много, много от тях са подобрени отново от самите тях, други от други самолети. В момента, единственият абсолютен рекорд (т. е. неподобрен) който се държи от самолет от семейството на "25" е рекорда за динамичен таван (т. е. самолета лети право нагоре със засилка като ракета докато може и после пада) - 31 Август 1977год. - 37 650м, със самолет Е-155М, който всъщност е вече етап от разработването на МиГ 31.
                    Абсолютните (неподобрени) рекорди на SR-71 (именно серийни машини SR-71, а не предсерийните "YF") са: Височина в устойчив, хоризонтален полет - 25 929м. Скорост в две посоки по затворен маршрут - 3367км/ч. Максимална скорост след непрекъснато ускорение (без пикиране) в една посока - 3529км/ч.

                    "Орела" Ф-15, не знам защо го намесваш в този разговор - негов близък аналог руснаците достигат едва след десет години в лицето на Су-27.

                    Малей-й, Колко написах!
                    Последно редактирано от davc; 16-02-11, 14:52.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Предателят летец!

                      Писах го по спомени ,когато ги учех тези теща ,преподавателите говореха че са крадени един от друг.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Предателят летец!

                        Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                        ...преподавателите говореха че са крадени един от друг.
                        Доста наизуст са говорили май...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Предателят летец!

                          Защо човек, който търси по-добър живот да е предател? Ако отвлечен от бандити човек успее да избяга предател ли е???
                          Ако хората можеха да пътуват свободно, а не да бъдат държани като в зоологическа градина, независимо дали желаят това, едва ли щеше да се говори за бягство. (и едва ли щеше да остане някой в СССР) Практиката показва, че не светът краде от съветите технологии, а тъкмо обратното.
                          Някои от вас си спомнят как да отидеш, примерно до Белград преди немного години беше доста трудно и свързано с доста проучване и писане. Сега просто палиш и тръгваш...
                          Не разбирам, защо да плачем на чужди гробища?! Дреме ми, че някой "предал" небесния рай СССР!
                          Много ми хареса, когато 19-годишният тогава Матиас Руст, кацна с Чесната на Червения площад, когото кръстиха Шереметиево 3
                          Това си беше гавра с ПВОто им
                          Последно редактирано от Scrapheap; 16-02-11, 15:57.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Предателят летец!

                            Ники, а защо военнопленник е предател и подлежи на незабавен разстрел?
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Предателят летец!

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Ники, а защо военнопленник е предател и подлежи на незабавен разстрел?
                              От коя страна на завесата?
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Предателят летец!

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                От коя страна на завесата?
                                Не знаеш ли?
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X