От: България обмисля да купи употребявани F-16 от САЩ
Понеже и аз съм служил в авиацията и съм обиколил почти всички летища на времето предпочитах да слушам къкво казват пилотите и механиците за различните модели самолети. На МиГ 21 му викаха "летящата тръба" и всички бяха категорични че това е идеален самолет за начално натрупване на опит за младите пилоти защото търпи доста грешки. МиГ 23 беше труден дори и за опитните пилоти защото освен всичко е и с ръчно променяне на ъгъла на крилете тежък за пилотиране и скъп за поддръжка. Обикновенно като станеше въпрос за МиГ 29 всички го определяха с една дума страхотен е и всички пилоти искаха да летят на него. Освен всичко това подръжката на руската техника е усвоена на много високо ниво в завода в Граф Игнатиево и другите АРЗ поне до скоро имахме пълен лиценз за основните ремонти на МиГ 21 и частичен за МиГ 29 а поддръжката на новата техника която трябва да закупим тепърва трябва да се усвоява защото за един час във въздуха има над десет часа поддръжка на земята без значение къква е народноста на самолета . На черния континент летят всякъкви стари модификаций и МиГ 21-23 и Букенир и Фантом но на тях летят основно много добре платени наемници от КСР и други организаций които са бивши пилоти от армийте по цял свят .
					Понеже и аз съм служил в авиацията и съм обиколил почти всички летища на времето предпочитах да слушам къкво казват пилотите и механиците за различните модели самолети. На МиГ 21 му викаха "летящата тръба" и всички бяха категорични че това е идеален самолет за начално натрупване на опит за младите пилоти защото търпи доста грешки. МиГ 23 беше труден дори и за опитните пилоти защото освен всичко е и с ръчно променяне на ъгъла на крилете тежък за пилотиране и скъп за поддръжка. Обикновенно като станеше въпрос за МиГ 29 всички го определяха с една дума страхотен е и всички пилоти искаха да летят на него. Освен всичко това подръжката на руската техника е усвоена на много високо ниво в завода в Граф Игнатиево и другите АРЗ поне до скоро имахме пълен лиценз за основните ремонти на МиГ 21 и частичен за МиГ 29 а поддръжката на новата техника която трябва да закупим тепърва трябва да се усвоява защото за един час във въздуха има над десет часа поддръжка на земята без значение къква е народноста на самолета . На черния континент летят всякъкви стари модификаций и МиГ 21-23 и Букенир и Фантом но на тях летят основно много добре платени наемници от КСР и други организаций които са бивши пилоти от армийте по цял свят .

							
						
, ще чакат от много различани доставчици
Коментар