И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
За отбелязване е, че в началния етап на войната, руснаците са летели на тройки - една тройка се е водела звено. Немците още по време на гражданската война в Испания са установили, че двойката е най-удачен вариант - водач и воден. При тях всяко звено е било от 4 самолета - двама водещи и двама водени.
Последно редактирано от коко келеша; 14-07-19, 11:32.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
За бойни полети не съм ровил, но са ползвали И-153 "Чайка" като учебен самолет и то в доста голямо количество. 3-та изтребителна авиационна школа в град Швехат - Австрия.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар