Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BETA TRIAL 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BETA TRIAL 250


    ..клуба нарастна с още един сериозен представител..



    ..отдавна бях обещал на щерката мотор ..и то триал че я гледам че с колелото прави некви бъни хопове и го изправя на предна гума..та тия дни си спазих обещанието..триалката е старичка но много много запазена..не можете да си представите каква радост бе като и казах



    ..усмивката не слезе цял ден



    ..обърнете внимание ..къде ..са следите от предната гума ...



    ..разбира се ..още същия ден започват и първите тренировки ..в началото малко плахо





    ..в последствие започва да схваща ..



    ..по едно време и малкия се намесва..и има -смяна на моторите..отначало му бе криво..но после ...каза че.."а бе тат тва било н,оо яко"





    ..той е вече с по голям стаж..и бързо схваща нещата



    ..ние ..през това време.....похапваме .. ..и в паузите..остава по малко време и за някое и друго кръгче по трасето



    ..барбекюто е загрято на мах.. ..е на тва му викам аз..мотокрос



    ...любимата ни част от...трасето



    ..при такива забавни тренировки..няма как и клуба нараства бързо..вече имаме и сериозни 4х4



    ...те за разлика от нас..тренират и ровят..сериозно


  • #2
    До: Харманли Екстрийм Ендуро

    Ееее, Митков, браво.
    Страхотен подарък си направил.
    Струва ми се че и ти си се наредил на опашката да го пробваш, ама няма как
    Щерката има правилната стойка на мотора, евала за което.
    Виждам светлото бъдеще на българския мотокрос и траял в лицето на потомството.
    Евала.

    Коментар


    • #3
      До: Харманли Екстрийм Ендуро

      ..
      мерак за триалка а и следя до колкото мога състезанията още от как бях ученик
      /а това бе отдавна/
      ..навремето имаше момент когато триала бе взел да става много популярен в бившия съветски съюз а аз по това време бях абониран за всички руски технически списания които можете да си представите..та там редовно пишеха много неща-и за състезанията и за правила и за машините и нововъведенията от водещите западни производители редовно..дори имаше много участници там които сами си правеха професионални мотори за триал ..дори и отливки картери на двигатели рами и какво ли не,а отделно имаше много по достъпни триал състезания включително и на стадион с минимално модифицирани обикновенни мотоциклети..с кото братушките правеха невероятни невероятни изпълнения
      сега най после дойде време да има в гаража такова нещо лошото е че вече съм малко дърт но..ако дава щерката може и да го покарвам от време на време
      ..между другото -който не е карал такова нещо си мисли че е много лесно но както е казал жоро не е баш тъй..макар че на мен ..някак усещам че бързо ми се отдава точно това ..колкото и нескромно да звучи..други неща са ми по трудни /например -шосейните мотори ..хич не мога да ги карам / но с триалките бързо свиквам..когато карахме с австрийците на морето от начало бяха много скептични към мене но след няколко кратки урока накрая се оказа че само 1-2 ма от тях и аз бях 3 тия успявахме да минем от най сложните места без "наказателни " точки..тоест без да подпираме с крак а някои и с подпиране даже не можеха да минат
      тези от вас които не са карали такова нещо мога да ви кажа че в първия момент ще сте разочаровани..но в последствие като покарате и посвикнете става много забавно и приятно



      мотора е БЕТА ТЕХНО 250 модел 2000та година и много хора обещаваха ..но накрая само 1 свърши наистина работа и ми докара триалка -/за което много съм му благодарен/ -а именно Манол от Клисура който повечето от вас познават и внася мотори от Кралството
      ..надявам се този спорт да стане популярен и у нас ..защото е много готин и приятен а и не на последно място и в крак с новите -еко политики И ТЕНДЕНЦИИ
      ..обмислям да си направим някакво състезанийце след известно време ако се посъберем повече хора..още повече че тези състезания се организират доста по лесно от които и да е други свързани с моторите..а наблизо до харманли има много подходяща за целта местност да не говорим че триал човек може да кара и до ..над 60 годишна възраст..дейвид найт например казва в едно интервю че ще си кара триал до и над 60 години а и докато е жив
      а...щерката я забелязах от начина по който кара колелото..че я влече не толкова високата скорост а разни е такива по трик техники и затова и прецених че ще се радва на триалката ..може би леко ще я приспособя и за по нормално каране..за да може да я кара и по така на разходки из гората а и на състезанията за джуниар 1 покрай шампионата ни по ендуро-бай димитър обеща да и направи някаква лека седалка и да стане нещо като моделите лонг райд на скорпа

      Коментар


      • #4
        До: Харманли Екстрийм Ендуро

        Съвсем неочаквано преди Митков да си вземе машинката от Манол имах възможност да я видя и чуя как работи и смея да заявя, че моторчето е супер запазено и работи много добре. Имаше май малък косур с предната спирачка, но това е бял дерт. Интересното при машината беше, че работи като типичен МЗ и по звук и обороти, но за съжаление нямах възможност да пробвам как върви и как е разпределена тягата при тез машини. Другото интересно нещо е, че изключително лесно се държеше равновесие и чак сега разбирам какво е да седиш доста време без да стъпиш на земята. Поздрави и от мен за машината и да почваш със клиповете и впечатленията, че на всички ни е много интересно
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #5
          До: Триал байк

          ..триалката наистина е основно за щерката
          аз я карам ..до толкова че да знам какво да и обяснявам ..инак ако аз не съм наясно ..какво да му обяснявам на детето
          лошото е че нямам май хич време да я покарам..от как я взех 2 пъти само я извадих и то вечерта../добре че работи тихо/ та я поразвъртях на една близка спортна площадка
          ..вчера обаче се поосвободих та почти цял следобяд я въртях..та ..взехме да се разбираме постепенно
          струва ми се че много време е стояла някъде без да е карана май затова и спирачката предната не хващаше много като я почистих и покарах малко взе да хваща по добре..макар че още не е съвсем както трябва
          а за триалка си е много важна предната спирачка щото инак..как да го завъртиш на предна мотора..сега пак става но по скоро отскачам с краката и местя тялото а не толкова че е силна спирачката докъто с хубава спирачка става много по лесно ..може би ще трябва да сменя и накладките..макар че като ги гледам почти никак не са изтрити..но може би от годините ..нещо са се бъгнали
          -постепенно взех да я преглеждам


          ето така изглежда като махнеш "седалката " и карбоновото капаче над"резервоара"..резервоар..в кавички защото всъщтност резервоара е във рамата а там където би трябвало да се намира под капачето са скрити капачката на резервоарчето с охладителната течност и резервоарчето на задната спирачка..както и някои ел релета



          ето ги "седалката" ..и карбоновото капаче

          първото което направих разбира се бе да изпера филтъра..който също се намира там покрит отгоре с хитро капаче което е направено да се държи от ластична пристяжка



          -чифт ръкавички ..филтер клийнър и кофичка...а..и добре почистена баня..очакваща да бъде омазана
          ..филтъра между другото бе прилично задръстен с английска пръст и треви ..но все пак личи че е бил поддържан
          -антифриз има достатъчно
          нещо което ме притеснява е безкамерните гуми задната периодично издиша по малко..ще взема да я "тунинговам" с една вътрешна дето ще си е сигурна работа
          иначе освен няколкото липсващи болтчета най сериозния дефект до сега който открих е че може би поради дългото стояне ли..или не знам защо но вентилатора който охлажда радиатора ..затяга от време на време и трябва леко да му помогнеш за да тръгне ..а без него мотора остава почти без охлаждане -според специалист по тези ел моторчета..трябвало да се разглоби и смаже и щял да стане -фърст ..така че тия дни тази операциа предстои
          като каране..е голямо забавление..макар че общо взето почти няма нещо което да не може да стане и с по голям мотор ..с нея обаче става по лесно забавно и безопасно
          на мокро и разкаляно обаче ..много много не може да катери инак по скали камънаци и прочее..няма грешка
          за сега това е..за липсата на снимки..сърдете се на димитър..не си бе взел фотото

          Коментар


          • #6
            До: Харманли Екстрийм Ендуро

            Митак честито ,мотора е 2001 година да го знаеш 2000 са с обратна предница, а за лесното седене спрял не е чак толкова лесно както разправя колегата.Ако искаш да спира добре отпред сложи накладки синтетични Галфер те са червени на цвят и спира много по добре може и да се разпробие диска на малки отвори но е много трудна операция заради самия матерял,много е твърд.Мотора не е най лекия но като механика е много надеждна и качествена. комбинация да му се радваш с кшф и много камъни да качиш с него.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #7
              До: Харманли Екстрийм Ендуро

              Митков грешка съм под 2000 година е ,2000 година е с обратна предница каквато имах аз
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #8
                До: Триал байк

                Митков грешка съм под 2000 година е ,2000 година е с обратна предница каквато имах аз
                REV3 модела 2000 та година е с обратна предница
                а тази е TECHNO
                гледах ги по снимки от нета излиза че е 99 та година..но на нея пише че е "Дъг Лампкин -световен шампион юбилейна" има и автографа му..а той е станал световен шампион 99 та .. а че е шампион е станало ясно в края на годината предполагам ..и може би за следващата година са пусна ли -юбилейна техно дъг лампкин и новата рев 3 2000та ..но пък май и предишните години е ставал шампион..а бе както и да е като ги гледам общо взето от 98 ма 99 та и тази са едни и същи ..важното е че върви много добре..карал съм гас гас 2007 ма.почти нов..и честно казано тази май ми се струва по мощтна ..на 4 та тръгва от място на задна гума










                Цитат:
                Ако искаш да спира добре отпред сложи накладки синтетични Галфер те са червени на цвят и спира много по добре може и да се разпробие диска на малки отвори но е много трудна операция заради самия матерял,много е
                ..накладки..направо вземи да ми купиш такива дето ми препоръчваш както и едни ръчки за съединителя и спирачката ..а може би и още някои дребни работи ..че нашия дилър на бета ..май май за триалки ..много много няма неща
                ..инак..и с тези накладки спира на предна и хваща ама..личи си че не е съвсем както трябва


                а стоенето на място..верно както е казал даниел е доста по лесно отколкото с по големите мотори..но и както е казал и пепи..не е и съвсем като да се качиш и хоп де... ..при всички положения обаче е супер забавно





                ..сори за качеството на снимките..ама беше голяма мъгла ..а и малкия се оказва..не е от най добрите фотографи

                ..инак с триалката постепенно започва да свиква да се оправя




                .. както и кака му ..макар че тя от миналата пролет не бе пипвала мотор

                Коментар


                • #9
                  До: Триал байк



                  работата по стягането на триалката ..постепенно продължава..
                  този път на помощ се притече стар наш приятел и голям майстор -бат Емо както го наричам оправи всъщтност единственният по сериозен дефект по бетата-а именно ел вентилатора..който -като я взех ..въртеше едва едва и по едно време направо и спря
                  оказа се че още в англия са го човъркали но не са го направили както трябва та се наложи пълен ремонт и възстановяване на вентилатора както и на ел захранването му










                  всъщтност това и счупените и ръчки бе най големия дефект
                  вентилатора вече е оправен ..ръчки ..чакам да пристигнат от странство..
                  та вече опираме и до тунингите..



                  ..нещо което е от първите неща като взема мотор..почиствам и смазвам чистачите и семерингите на предницата и слагам неопренови защитни чорапи
                  -понеже хода на триала на предницата е малък-като премерих видях че от на нормален мотор единият чорап отрязан на 2 ще е достатъчен и за двата и кола ..само дано не видят от ктм...макар че предполагам и те обмислят да правят нещо такова
                  или защо не да купят някой готов производител..за що не и бета..те и без това в момента им дават двигатели за ендурата
                  ..така че..това лого там..нищо чудно да се окаже и пророческо

                  ..докато свалях предната капла и предницата обаче а и въобще като разглеждам мотора стигам до извода че тия мотори..направо са си произведение на изкуството и в тях има много скъпи материали и ръчен труд..а се продават и в много малки бройки..така че със сигурност излизат сравнително скъпи на производителя и "келипира" от тая работа едва ли е голям..може би и за това японците се отказаха от тези машини

                  ..предната ос например изглежда дебела и масивна а е направена от някакъв много лек материал..апаратите на предната спирачка и съединителя също са едни малки чудеса на техниката като тегло и размери
                  ..рамата на тази бета пък вече си е откровенно произведение на изкуството..хем е алуминиева хем е направена сглобяема .. и в същото време в кухините и е поместен и резервоар за бензин абе..луда работа всичко е много качествено прецизно и на място поставено...и всичко това в "масово " производство ..не знам някой знае ли колко бройки на година произвеждат от бета..но гледайки номера на рамата на моята..май хич не са много

                  Коментар


                  • #10
                    До: Триал байк

                    вече направихме и първите по раздвижени снимки с бетата
                    ..още едни кабели и оправях тия дни..ама..какво да се прави..сега пък кабелите към термо датчика дето включва вентилатора се бяха прекъснали..то само тях не бях сменил миналия път..въобще с тоз вентилатор..голяма одисея бе а той е важен защото моторчето за да няма стърчащи неща и да е защитено са му сложили малък радиатор и то само 1 потока въздух преминаващт през него при изключен вентилатор и типичното триал каране -никак не е голям и мотора се охлажда почти изцяло на вентилатор..




                    ..след решаване на проблема с вентилаторите вече взех да пробвам -това стоене на място ..без подпиране и ..май взех да му хващам челъма



                    ..взех да се задържам бая пъти по..няколко минути
                    ..струва ми се че ..номерът всъщтност е не само балансът с тялото ..но и "играта" със съединителя и двете спирачки и разтоварване и товарене на осите..трябва -тежестта ти и точките на контакт на предната и задната гума ..да направят нещо като триъгълник ..и тогава да се заиграеш със съединителя и спирачката..и става лесно.. може да си стоиш и цял ден

                    ..номера на равно е сравнително лесен но с предна гума на препятствие...

                    е..БАЯ по трудно..и принципа май е малко по различен
                    .. триал майсторите-е при това положение гасят и пак ритат и палят мотора без да стъпнат на мен със изгасен двигател ще ми е много много трудно дори и минута да стоя и без да го паля ..а и той си иска бая сериозно -ритване



                    .пробвах и завои през предната гума ..цял..още не съм направил..ама ..МАЙ взех да се досещам как ще стане номера



                    ..пробвах и скоци ..стават..но втвърдих с по няколко кликвания амортисьорите




                    още баланси



                    друг забавен елемент



                    ..проба за преминаване в завой тип-Блазусиак



                    ...и по права линия не е толкова лесно с триалката..доста по различно е от с ендуро мотор ..като спре да се върти предната гума..започва много да се накланя настрани и става много трудно ..жан пиер гой ..като поставяше световен рекорд за каране на задна с триалка..го бях видял че с едни ремъци бе направил да се върти и предната гума..което тогава ми се стори абсолютно безсмислено защото -тя му стоеше само във въздуха..но..явно е имало защо-жироскопичният ефект който създава явно много влияе на устойчивостта на тази толкова лека конструкция


                    ..още ..завои тип-Блазусиак ..
                    ..между другото и той го прави балансирайки или подпирайки чат пат с левия крак ..


                    ..пак опити за завой през предната.. ..засега най много до 45-рядко70 градуса ..но пак помага някъде на тясно ако искаш да завиеш


                    ..преминаване на задна през прагчета..едно по практично ползване на номера



                    ..странно но и триалките бая уморяват... за нула време ставате целия пот

                    ..накрая щях да се пребия на най лесното "препятствие"..да кача мотора в буса


                    __________________
                    Митко Митков


                    http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=1867


                    Коментар


                    • #11
                      До: Триал байк

                      Ей господин Митков голем зор ша видиш докато падниш да си счупиш пишката.Карай и на две гуми бе .
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Триал байк

                        Питанката, която имам е следната тези трайл моторетки... някакви шансове за законна регистрация с номера и прегледите му там? (освен да си окичиш номера на гърба де)
                        Поздрав за моторетката и вниманието, на което се радва!
                        П.П. кажете нещо за скоростната кутия (Предавателни числа)
                        щом тръгва от място на 3-а на задна... и като гледам малката задна зъбчатка... Предполагам тук се намесват и олкотената конструкция и ниския център на тежестта (позволяваш стабилност)
                        Признавам, че не съм търсил из нета и не съм питал чичи Гоогъл за пордобна техн. характеристика, търпя критика за това...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Триал байк

                          някакви шансове за законна регистрация с номера и прегледите му там? (освен да си окичиш номера на гърба де)
                          значи за регистрацията..по принцип няма проблем
                          има и в испания и в англия много триалки с номера и всички документи за да се регистрира и тук..по скъпи са обаче и по трудно и рядко се намират защото повеечето триалки и там си се карат без регистрация
                          освен това понякога моделите-ставащи за регистрация се отличават-имат си кит-осветление и тн които да отговарят на законодателството
                          инак всяка триалка в общи линии може да се направи да мине технотест и да се регистрира-имат си достатъчно мощтни генератори за фарове стопове и тн

                          кажете нещо за скоростната кутия (Предавателни числа)
                          ..значи ..гледате го задния зъбак че не е голям ..но-всъщтност той не е за верига 520 както ендурата и кросаците а за 480 мисля че се водеше тази стъпка..така че има по голям брой макар и по малки зъби а предната е изключително малка
                          освен това явно и предавките вътре в двигателя са много спънати-или поне първите 3 които ги водят -работни а от 3 та до 6 та са т.нар."транспортни"
                          освен това двигателя има изключително тежък маховик и много силни и стабилни ниски обороти на това се дължи и това "тръгване" на всяка скорост дори и от място ..та дори и да сте на горна предавка

                          Поздрав за моторетката и вниманието, на което се радва!
                          ..тук ако имате нещо предвид ..че прекалено много неща показваме за това моторче..ако искате -няма да го правя
                          -все пак обаче много хора ме питат на лични и явно има интерес за търсене на триалки и към този толкова непознат у нас спорт..
                          Манол от клисура-/момчето което ми я докара от англия/ също ми споделя че много му звъняли и поръчвали и питали за триалки..за това и гледам да давам някаква информация и постепенно да се разшири кръга на триал любителите ..и ..евентуално да прерастне /защо не / и във състезания и шампионати по триал..каквито май от евросъюза..само у нас а и май в румъния няма ..но и там все пак има бая хора доколкото знам с нови триалки кито си карат на сам на там..тоест ние пак сме..някъде между албания и зимбабве..и в тази област


                          ето онзи ден..още едно нововъведение и направих..






                          ..сложих и предпазители за ръцете..т нар -лопатки



                          ..за да може -да предотвратя чупене на новите ръчки които мисля да и поръчам - и които в момента са и счупени и двете..или може би нарочно отрязани..не знам..но са за смяна



                          ..сега очаквам от испания освен комплекта ръчки и нова гарнитура за под ето този капак защото оригиналната точно там леко таи..но все пак това ме дразни..
                          ..иначе технически мотора е като часовник..много добре работи.. и като го покарах малко и спирачките му се пооправиха и взеха да държат по добре..явно доста време е прекарал някъде без да бъде каран преди да дойде при нас ..много се кефя и че гумите му са нови/и то мишелинки/, защото у нас и такива гуми не се внасят от никого и щеше да е зор да търся ..

                          Коментар


                          • #14
                            До: BETA TRIAL 250

                            ..намерих си нов полигон за бетата..около блока къдего живея..
                            ..да видим до кога ще ме изтраят комшиите..по принцип са търпеливи хора..вече 15 тина години ги тормозя..











                            Коментар


                            • #15
                              До: BETA TRIAL 250

                              Митков я пусни още снимки от тренировките ти. Доста интересно поне за мен.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X