До: Подготовка за сезон 2010
То всеки си има вкус верно, ама тоя калник е пълна липса на такъв
Тая "апаратура" е шифтер за скоростите quick shift. На скоростния лост има "копче" отдолу и когато натискаш нагоре лоста, електроника прекъсва или променя момента на запалване за период, който можеш да регулираш (между около 30 и 60 м.сек.). Така сменяш скоростите във възходящ ред без да връщаш газта.
Седалката е по-скоро заради ръста, но предницата... Тази промяна се отразява сериозно върху поведението на мотора. Променя се геометрията като цяло, центъра на тежестта се премества и т.н. Това е една от настройките, с които може да се влияе на поведението на мотора.
То всеки си има вкус верно, ама тоя калник е пълна липса на такъв
Тая "апаратура" е шифтер за скоростите quick shift. На скоростния лост има "копче" отдолу и когато натискаш нагоре лоста, електроника прекъсва или променя момента на запалване за период, който можеш да регулираш (между около 30 и 60 м.сек.). Така сменяш скоростите във възходящ ред без да връщаш газта.
Седалката е по-скоро заради ръста, но предницата... Тази промяна се отразява сериозно върху поведението на мотора. Променя се геометрията като цяло, центъра на тежестта се премества и т.н. Това е една от настройките, с които може да се влияе на поведението на мотора.
Коментар