Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка за сезон 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Подготовка за сезон 2010

    То всеки си има вкус верно, ама тоя калник е пълна липса на такъв
    Тая "апаратура" е шифтер за скоростите quick shift. На скоростния лост има "копче" отдолу и когато натискаш нагоре лоста, електроника прекъсва или променя момента на запалване за период, който можеш да регулираш (между около 30 и 60 м.сек.). Така сменяш скоростите във възходящ ред без да връщаш газта.
    Седалката е по-скоро заради ръста, но предницата... Тази промяна се отразява сериозно върху поведението на мотора. Променя се геометрията като цяло, центъра на тежестта се премества и т.н. Това е една от настройките, с които може да се влияе на поведението на мотора.
    К. Кулев

    Коментар


    • #17
      До: Подготовка за сезон 2010

      Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
      ... шифтер за скоростите quick shift. На скоростния лост има "копче" отдолу и когато натискаш нагоре лоста, електроника прекъсва или променя момента на запалване за период, който можеш да регулираш (между около 30 и 60 м.сек.). Така сменяш скоростите във възходящ ред без да връщаш газта.
      ...
      ...Заводска цена 420 евро. Поне така пише на сайта. Сооолено. Ама с трици маймуни не се ловят.
      Калине, колко сек(милисекунди) се печелят от това на един "шифт" на предавка нагоре при супермото състезание?
      И само при супермотото ли се ползва или и при мотокрос?
      А другото отдолу си е ясно, че е КТМ-ски часметър.
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #18
        До: Подготовка за сезон 2010

        Да бе прав си, ама ДА ГО МАХА . Нали е по-добре тука, като по-близки да кажем как изглежда, че да не му се смеят после на първото състезание.
        И другия ми е противен. Най-харесвам оригиналния. Сигурно е защото все пак дизайнерите на КТМ си разбират от работата

        Да, цената е такава в SP Elsctronics. Има и по-евтин вариант (не помня точно колко, нещо към 5-600лв с монтажа на мотора в БГ).
        Използва се на всякакъв тим мотоциклети, като най-масово това е на писта.
        При една смяна на предавка това което спестяваш е незначително, но с шифтера печелиш време от всяка смяна, което според Франко Моло (Тим Моторейсинг с който Алес Хлад спечели кръг от световния шампионат през 2006та и в който тази година ще кара Бернд Хаймер) чистата "печалба" на време може да достие до 0.2-0.3 сек на обиколка в супермото. При правилна настройка и експлоатация шифтера също прави смените много по-безболезнени за скоростната кутия (макар, че в БГ някои твърдят точно обратното) и особено на съединителя. Плюс е също, че смените стават с много малко усилие, което допринася, за това да не дестабилизирш изкуствено мотора с движенията на ръцете (връщане на гас или стискане на съединителя), което е важно на писта и супермото. Спестяването на движения и усилия също допринася за това да си по-свеж и по-концентриран в другата чст от пилотирането.
        Аз карам с шифтер от две години и не бих се отказал от него!
        К. Кулев

        Коментар


        • #19
          До: Подготовка за сезон 2010

          След известно търсене из интернет мисля че си отговорих на собствения въпрос за допълнителната камера на кривката.

          Служела за намаляване на шума и подобряване на мощноста и въртящият момент в ниския диапазон обороти.
          Иван Маринов
          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
          ЕНДУРО ВАРНА

          Коментар


          • #20
            До: Подготовка за сезон 2010

            Абе Кошлуков що ма плюиш ,има друг калник естественно чакам го да доиде този ще остане за мокро че по-малко ще пръска .Ако питаш мен за шифтера е пълна групост много лошо влияе на скоростите (питаи Караньотов що смени скорости лятото),ти видя от всички на световното само Хлад и вие карахте с шифтъри .Мотора стана доста добър и силен(незнам как ще го кара малкия)свален е щото е малък,но пък затова са тренировките за да тестваме и настроиваме докато му пасне и започне да се се държи добре мотора на пистата.

            Коментар


            • #21
              До: Подготовка за сезон 2010

              Не тебе бе, калника плюя! Много се радвам че ще го смените, чесно
              Замисли се как може да влияе шифтера на скоростите. Ако не е регулиран правилно може и да е във вреда, ама инъче си е много спестяващ ударите, които зъбчадките получават. А това, че не всички от другите са се отворили, не означава че не сме прави
              Априлиите например са си открай време с шифтери.
              К. Кулев

              Коментар


              • #22
                До: Подготовка за сезон 2010

                Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
                Не тебе бе, калника плюя! Много се радвам че ще го смените, чесно
                Замисли се как може да влияе шифтера на скоростите. Ако не е регулиран правилно може и да е във вреда, ама инъче си е много спестяващ ударите, които зъбчадките получават. А това, че не всички от другите са се отворили, не означава че не сме прави
                Априлиите например са си открай време с шифтери.

                Ще видим времето ще покаже,манекена като кара без него няма разлика във времето, а които си може си го може.

                Коментар


                • #23
                  До: Подготовка за сезон 2010

                  Ами то всеки пилот, който осъзнава загубата при смените на скорости си има някакво решение. Без шифтер на пистовия връщах за малко газта и не стисках съединитея (всеки така прави въщност), на крос пък се пристисва за малко сединителя за да не се връща газта. Когато си много задобрял, може би успяваш да сменяш бързо почти колко с шифтер. Ама то тва се отнася и за тракшън контрола. Като си много добър управляваш газата почти колкото електрониката. Същото и за слипър клъч-а, с ръчката можеш да го правиш. Хората измислят тия джаджи, които правят живота на пилота много по-лесен и усъвършенстват с някакво техническо решение като горе изброените всеки един детайл от движението по трасето, което може да се усъвършенства по този начин. Така ти остават свободни ресурси (сили, внимание) за това да се опитваш да си максимално прецизен в управлението, а не да мислиш за бързата смяна, за ръба на сцепление на задната гума, за управлението на съединителя, при спиране...
                  Това е спорта. Много малки и на пръв поглед незначителни разлики се натрупват. И за продъжението на цяло едно състезание, могат да означават секунди. А те понякога са разликата между 1-во и 5-то място.
                  К. Кулев

                  Коментар


                  • #24
                    До: Подготовка за сезон 2010

                    Мотора е много хубав, успех на Антонио Тодоров
                    Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
                    [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X