Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От офроуд към супермото - промяна пиньони-верига

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От офроуд към супермото - промяна пиньони-верига

    Като купих мотора смених пиньоните и веригата,но сложих такава за крос,сега като слагам супермото джантите трябва ли пак да сменям веригата или може да си карам с тази
    Бъди винаги това което си!!!

  • #2
    До: TTR600 от офроуд към супермото

    Първоначално публикуван от pikpik Преглед на мнение
    Като купих мотора смених пиньоните и веригата,но сложих такава за крос,сега като слагам супермото джантите трябва ли пак да сменям веригата или може да си карам с тази
    Супермотото се кара с "бързи" венци, т.е. веригата от ендуро колелата и пиньоните ще ти е дълга за супермотото(и обтегача няма да компенсира дължината), разбирасе ако то ти е с бързи венци
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 10-09-08, 12:50.

    Коментар


    • #3
      До: От офроуд към супермото - промяна пиньони-верига

      Прав си,дълга е наистина,пиньоните в момента са 14/48 на супермото джантите са 14/44,след това мисля да сложа заден пиньон 44 зъба на офроуд джантите,защото го имам нов,но трябва да скъся веригата с 2 звена.Та дали да направя така и да си остана с тази верига предназначена за офроуд или да купувам нова
      Бъди винаги това което си!!!

      Коментар


      • #4
        До: От офроуд към супермото - промяна пиньони-верига

        Първоначално публикуван от pikpik Преглед на мнение
        Та дали да направя така и да си остана с тази верига предназначена за офроуд или да купувам нова
        Няма и нищо на веригата.... Щом я имаш и те устройва дължината - карай я където искаш, няма да я хвърляш я....

        По принцип веригите не се различават по - кросова, ендуро и шосейна, а по уплътненията на звената.... Има рингови(с уплътнители) и безрингови(тея вторите са по-скоро спортни, а не кросови, защото имат по малки загуби при предаването на мощността от двг към колелото, а в професионалния спорт и най-малката загуба може да е фатална за успеха или поне така твърдят професионалистите)
        Ринговете спомагат за по-големия живот на веригата, като задържат смазката(поставена от производителя) вътре в звената. Самите рингове по форма биват повече от 4 вида, но за това сега няма да пиша има го и във форума, а и в нета по сайтовете на производителите на вериги и не само.
        Безринговите нямат рингове(то по името е ясно нали ), т.е. няма какво да задържа смазка вътре в триещите елементи и те разчитат единствено на добавеното смазване от моториста, което абсолютно не е достатъчно за дълъг живот спрямо ринговите, без значение от употребата и(кал, прах, вода, чист асвалт).

        За любители като нас безринговите абсолютно не са подходящи.
        Минуси - бъркат на дълбоко в джоба с краткия си живот.
        Плюсове - еми ние сме до такава стемен аматьори, че плюсовете неможем да ги усетим(те и професионалистите май само на хронометъра ги усещат с някоя и друга "хилядна")

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X