Като купих мотора смених пиньоните и веригата,но сложих такава за крос,сега като слагам супермото джантите трябва ли пак да сменям веригата или може да си карам с тази
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
От офроуд към супермото - промяна пиньони-верига
Свий
X
-
До: TTR600 от офроуд към супермото
Първоначално публикуван от pikpik Преглед на мнениеКато купих мотора смених пиньоните и веригата,но сложих такава за крос,сега като слагам супермото джантите трябва ли пак да сменям веригата или може да си карам с тазиПоследно редактирано от Жоро Донечки; 10-09-08, 13:50.
-
До: От офроуд към супермото - промяна пиньони-верига
Прав си,дълга е наистина,пиньоните в момента са 14/48 на супермото джантите са 14/44,след това мисля да сложа заден пиньон 44 зъба на офроуд джантите,защото го имам нов,но трябва да скъся веригата с 2 звена.Та дали да направя така и да си остана с тази верига предназначена за офроуд или да купувам новаБъди винаги това което си!!!
Коментар
-
До: От офроуд към супермото - промяна пиньони-верига
Първоначално публикуван от pikpik Преглед на мнениеТа дали да направя така и да си остана с тази верига предназначена за офроуд или да купувам нова
По принцип веригите не се различават по - кросова, ендуро и шосейна, а по уплътненията на звената.... Има рингови(с уплътнители) и безрингови(тея вторите са по-скоро спортни, а не кросови, защото имат по малки загуби при предаването на мощността от двг към колелото, а в професионалния спорт и най-малката загуба може да е фатална за успеха или поне така твърдят професионалистите)
Ринговете спомагат за по-големия живот на веригата, като задържат смазката(поставена от производителя) вътре в звената. Самите рингове по форма биват повече от 4 вида, но за това сега няма да пиша има го и във форума, а и в нета по сайтовете на производителите на вериги и не само.
Безринговите нямат рингове(то по името е ясно нали ), т.е. няма какво да задържа смазка вътре в триещите елементи и те разчитат единствено на добавеното смазване от моториста, което абсолютно не е достатъчно за дълъг живот спрямо ринговите, без значение от употребата и(кал, прах, вода, чист асвалт).
За любители като нас безринговите абсолютно не са подходящи.
Минуси - бъркат на дълбоко в джоба с краткия си живот.
Плюсове - еми ние сме до такава стемен аматьори, че плюсовете неможем да ги усетим(те и професионалистите май само на хронометъра ги усещат с някоя и друга "хилядна")
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар