Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

    Хм, интересно. Моята дърта ЛЦ4-ка яко пушеше и гореше като я взех, до 500-600мл на излизане съм стигал, но след като смених буталото не помня да съм доливал.
    RFS-а го карам с Igol 10W60 и пак рядко доливам, но ако има доливане е по-скоро защото често отварям капаците на двигателя за "доработки" от колкото да го гори.

    Коментар


    • #17
      От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

      И аз така чувам, че мотори след основен харчели по-малко. Имаше някаква теория, че с цел да изкара повече км. КТМ нарочно са оставили по-хлабаво между ринговете и пистъна, минава масло но щади двигателя. Няма SMC R, което при яко каране да не харчи повече или по-малко масло...поне аз не съм чувал за такова. Може тези предните, като твоя, да са били по-добре направени...не знам, но пред мен имам 2 чисто нови SMCR и двете харчат.
      before: Kawasaki ZX10R 2009
      after: KTM 690 SMC R 2015

      Коментар


      • #18
        От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

        Много благодаря за съветите! И все пак като дръпна чертата разходите за един КТМ ~47-50 к.с. няма да са по- големи от на една кола нали? Имам предвид всичко - гражданска, преглед, (винетка?каско?). Горенето го изяснихме, макар че един приятел ми каза, че скутера му горял 6.5-6.7 което ме учудва доста

        Коментар


        • #19
          Re: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

          Да, и аз потърсих в гугъл-а и на доста места пишат че си горят, което ме учуди.

          Коментар


          • #20
            От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

            Първоначално публикуван от Mean Преглед на мнение
            И аз така чувам, че мотори след основен харчели по-малко. Имаше някаква теория, че с цел да изкара повече км. КТМ нарочно са оставили по-хлабаво между ринговете и пистъна, минава масло но щади двигателя. Няма SMC R, което при яко каране да не харчи повече или по-малко масло...поне аз не съм чувал за такова. Може тези предните, като твоя, да са били по-добре направени...не знам, но пред мен имам 2 чисто нови SMCR и двете харчат.
            Голямо бутало + висока степен на сгъстяване = много голям вакум , и при този тип каране , при който се ползва двигателя за намаляване на скоростта , разхода на масло е нормален.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #21
              От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

              Първоначално публикуван от reactiveD Преглед на мнение
              Много благодаря за съветите! И все пак като дръпна чертата разходите за един КТМ ~47-50 к.с. няма да са по- големи от на една кола нали? Имам предвид всичко - гражданска, преглед, (винетка?каско?). Горенето го изяснихме, макар че един приятел ми каза, че скутера му горял 6.5-6.7 което ме учудва доста
              Да съживя малко темата с още 1 въпрос. В карс има някакъв КТМ Super Competition 400 47кс. Това сток СМ ли е?

              Коментар


              • #22
                От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                Здравейте ! Ако ми помогнете , ще съм много благодарен Търся супермото , което ще ми пасне , както на възможностите ми , но също така и да ме поддържа в някакъв адреналин. До сега съм стоял без мотор , бях в процес на събиране на пари и вече гледам за пролетта да съм се сдобил. Мотора ще го ползвам за разходки с приятели , бих искал и да са го карам от време на време на картинг писта , както от време на време да ходя до работа или университет. Значи изключвам мотори 125цц , все пак имам А2 , там карах honda fmx , мотори като него ги изключвам , защото ми е муден.Да подчертая , че ще изкарам А категория , така че нямам ограничение. Другото което е , търся мотор който да няма някаква голяма поддръжка и да не сменям масло на мото часове и да има стартер. Първоначално се спрях на ДРЗ , но не знам дали ще е като FMX макар , че е с 30 кг по лек. Добро впечатление ми направи 525 ехс , но той явно ще ми идва силен или се бъркам чакам вашите предложение 182 съм висок 70 кг

                Коментар


                • #23
                  Re: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                  525 не е за всеки ден, нито пък за "разходки". Също и поддръжката му си е на моточасове.
                  620/640 ЛЦ4 е според мен най-добрат среда от вървене и поддръжка.
                  Карал съм само портокали, та за това само тях споменавам, дали са по-добри от другите марки няма как да кажа.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                    DRZ 400
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #25
                      От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                      Най-вероятно ще се кача на ДРЗ , пък ако излезе и някое ЛС4 , може и на такова. Определено съм човек на адреналина и ще се сменят с нещо по спортно , но нека първо опит да се натрупа и тогава

                      Коментар


                      • #26
                        От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                        А някой може ли да ми обясни дали има голяма разлика между drz и fmx

                        Коментар


                        • #27
                          От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                          Хондата е по-голяма от сузукито и вози по-добре, но е доста по-тромава и от към фън изпълнения я няма никаква. На конски сили бяха горе долу еднакви, но ако искаш да караш спокоен мотор фмх-а е добър вариант. ДРЗ-та също е спокоен в сравнение с доста други модели супермото, но е една идея по-пъргав от фмх-а
                          SUZUKI DRZ SuperMoto

                          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                            Здравейте !!! Може ли някой да изкаже мнение за husqvarna smr 510 2009 година
                            Нещото което ме притеснява е , че е инжекция. Вие как мислите ?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                              Първоначално публикуван от icebox Преглед на мнение
                              А някой може ли да ми обясни дали има голяма разлика между drz и fmx
                              FMX е с доминаторов двигател така че разлики - дал господ
                              На последък и аз се заглеждам по Супер мото. Имам налично drz но не ми се ще да го правя на супер мото, първо защото преработката няма да е евтина а и то е доста очукано предвид че се кара само в гората, и второ ако го направя на СМ ще остана без горски мотор, и трето - ако взема СМ правя сметка да е 600 - 650 цц за да позволява и по дълги преходи (Хасвалтови) два - три пъти годишно.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Първи мотор - съвети за избор, поддръжка и др.

                                Първоначално публикуван от mendi Преглед на мнение
                                FMX е с доминаторов двигател така че разлики - дал господ
                                На последък и аз се заглеждам по Супер мото. Имам налично drz но не ми се ще да го правя на супер мото, първо защото преработката няма да е евтина а и то е доста очукано предвид че се кара само в гората, и второ ако го направя на СМ ще остана без горски мотор, и трето - ако взема СМ правя сметка да е 600 - 650 цц за да позволява и по дълги преходи (Хасвалтови) два - три пъти годишно.
                                От Xr650r става ненормално супермото ,с вървеж на црф 450 и поддръжка на хр .Сравнително леко е и единствения кусур е ,че няма стартер ,също и цената .
                                Последно редактирано от GeToVvV; 31-10-16, 13:54.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X