Митков, в интерес на истината не виждам каква е толкова драстичната разлика между 18" и 19"
Разликата е 1"=25,4мм= два пръста
Разликата също е 19"спукана гума = 18" здрава щото 18" е точно толко по-висока че да не се спука като минаваш през камъни
Разликата е в дължината на спиците също - тези от 18" не стават за 19" .............. и други малки и "незначителни" подробности
Пичове, като се замисля, не мога да уловя никакъв смисъл в това на новите ендурота да се слагат задни 18" Както и да го погледнеш 19" е много по добре, отколкото 18"
Съпротивлението на триене при търкаляне е по-малко сигурно някъде там. А пък колкото по-малък диаметъра, толкова по-малки са инерчните моменти и значи динамиката е по-добра. Сигурно е това.
Колкото по-малко цола толкова по-лесно се дига, защото се получава ефект като при задния събак, колкото по-голям толкова по-лесно катери мотора и има ряз....
Но естествено по-малко бяга самия мотор
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
колкото по-малък диаметъра, толкова по-малки са инерчните моменти и значи динамиката е по-добра.
в случая не е точно тъй защото 18 ките въпреки че вътрешния диаметър им е по малък в повечето случаи са по тежки и външният им диаметър е същия както на кросовите 19 ки
само че те са по нископрофилни и на практика са и по леки
FIM е определила за ендуро състезания да се ползват задни гуми 18 ки и то 140/80 размер за големите ендура
много хора не ми вярват на това
но гумите с фим хомолегизация за световното по ендуро са точно такива
за всички интернационални ендуро състезания също важат тези правила че задната трябва да е 18
във щатите обаче всеки може да кара с каквато си гума иска а и там от 18 ките ползват 100/100 и 110 /100
отбора на сузуки за GNCC сериите обаче ползва 19 ки
тоест стандартните за кросовите мотоциклети които карат
18 ката за ендуро е по добра защото е направена да е по висока и дебела при което по трудно се пука и къса, а и можеш да я спуснеш на ниско налягане и тогава дава много добър тракшън даже и на много тежки терени
за мотокрос 19 ката е по добра защото е лека и с голям външен диаметър,дава и по малки инерционни сили и мотора е много по повратлив
Митков, в интерес на истината не виждам каква е толкова драстичната разлика между 18" и 19"
Разликата е 1"=25,4мм= два пръста
Разликата също е 19"спукана гума = 18" здрава щото 18" е точно толко по-висока че да не се спука като минаваш през камъни
Разликата е в дължината на спиците също - тези от 18" не стават за 19" .............. и други малки и "незначителни" подробности
Мисля че грешите. Външният дияметър на 18" и 19" е един и същ. разликата е в обръча на който лежат. Освен изброените от Митков разлики съм чувал, че има разлика в стабилността, нещо като при колите, като им сложиш ниско профилна гума и са по стабилни по завойте. Иначе 18 ките са си по добре за гората, защото можеш да я държиш на 0.8 атм. и да си джасаш по каманите беь проблем, докато с 19" рискът да се спука или да изкривиш джанта е много по голям. И най вече 19" са по леки!
Коментар