Обява

Свий
Няма добавени обяви.

предимста и недостатъци на 19 и 18 цола задна гума

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • предимста и недостатъци на 19 и 18 цола задна гума

    Митков, в интерес на истината не виждам каква е толкова драстичната разлика между 18" и 19"

  • #2
    Първоначално публикуван от Петър Манолев
    Митков, в интерес на истината не виждам каква е толкова драстичната разлика между 18" и 19"
    Разликата е 1"=25,4мм= два пръста
    Разликата също е 19"спукана гума = 18" здрава щото 18" е точно толко по-висока че да не се спука като минаваш през камъни
    Разликата е в дължината на спиците също - тези от 18" не стават за 19" .............. и други малки и "незначителни" подробности
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      да има и още нещо което се казва
      "handling" и е доста важно

      Коментар


      • #4
        С кое е по лесно да караш на задна гума

        Коментар


        • #5
          Пичове, като се замисля, не мога да уловя никакъв смисъл в това на новите ендурота да се слагат задни 18" Както и да го погледнеш 19" е много по добре, отколкото 18"

          Коментар


          • #6
            Съпротивлението на триене при търкаляне е по-малко сигурно някъде там. А пък колкото по-малък диаметъра, толкова по-малки са инерчните моменти и значи динамиката е по-добра. Сигурно е това.

            Коментар


            • #7
              Аз лично повече не мисля да карам с 18" Дори поради примера, че 19" се намират почти нови, на смешни цени

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Петър Манолев
                С кое е по лесно да караш на задна гума
                Колкото по-малко цола толкова по-лесно се дига, защото се получава ефект като при задния събак, колкото по-голям толкова по-лесно катери мотора и има ряз....
                Но естествено по-малко бяга самия мотор
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #9
                  колкото по-малък диаметъра, толкова по-малки са инерчните моменти и значи динамиката е по-добра.
                  в случая не е точно тъй защото 18 ките въпреки че вътрешния диаметър им е по малък в повечето случаи са по тежки и външният им диаметър е същия както на кросовите 19 ки
                  само че те са по нископрофилни и на практика са и по леки
                  FIM е определила за ендуро състезания да се ползват задни гуми 18 ки и то 140/80 размер за големите ендура
                  много хора не ми вярват на това
                  но гумите с фим хомолегизация за световното по ендуро са точно такива
                  за всички интернационални ендуро състезания също важат тези правила че задната трябва да е 18

                  във щатите обаче всеки може да кара с каквато си гума иска а и там от 18 ките ползват 100/100 и 110 /100
                  отбора на сузуки за GNCC сериите обаче ползва 19 ки
                  тоест стандартните за кросовите мотоциклети които карат

                  18 ката за ендуро е по добра защото е направена да е по висока и дебела при което по трудно се пука и къса, а и можеш да я спуснеш на ниско налягане и тогава дава много добър тракшън даже и на много тежки терени
                  за мотокрос 19 ката е по добра защото е лека и с голям външен диаметър,дава и по малки инерционни сили и мотора е много по повратлив

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Димитър
                    Първоначално публикуван от Петър Манолев
                    Митков, в интерес на истината не виждам каква е толкова драстичната разлика между 18" и 19"
                    Разликата е 1"=25,4мм= два пръста
                    Разликата също е 19"спукана гума = 18" здрава щото 18" е точно толко по-висока че да не се спука като минаваш през камъни
                    Разликата е в дължината на спиците също - тези от 18" не стават за 19" .............. и други малки и "незначителни" подробности

                    Мисля че грешите. Външният дияметър на 18" и 19" е един и същ. разликата е в обръча на който лежат. Освен изброените от Митков разлики съм чувал, че има разлика в стабилността, нещо като при колите, като им сложиш ниско профилна гума и са по стабилни по завойте. Иначе 18 ките са си по добре за гората, защото можеш да я държиш на 0.8 атм. и да си джасаш по каманите беь проблем, докато с 19" рискът да се спука или да изкривиш джанта е много по голям. И най вече 19" са по леки!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X