До: Как може да направим окачването "по-мазно"?
Според мен: http://www.marzocchi.com/Template/de...dOggetto=57625
Като най-добрият вариант е да пуснеш един емейл на фирмата да и обясниш какво искаш и т.н. и съм на 100% сигурен, че ще си намериш правилното решение
Вече колко хилядарки ще е не се знае
Първоначално публикуван от Chinela
Преглед на мнение
Като най-добрият вариант е да пуснеш един емейл на фирмата да и обясниш какво искаш и т.н. и съм на 100% сигурен, че ще си намериш правилното решение
Вече колко хилядарки ще е не се знае


,(не,че няма за какво) Иначе няма много голям избор между това да търсиш из нета дали някъде някой не е публикувал информация за дупчене и пренареждане на стак-а шайби и това да си вземеш Racetech. Въпреки, че из много Щатски форуми(сигурно знаеш) има доста инфо за дупчене на буталото и за пренареждане на шайби. Ако примерно се намери такова инфо, със сигурност, ще трябва да си купиш шайби (просто защото твоите ще стигнат донякъде) и като се има предвид и това, че оригиналното хидравлично бутало не е Hard anodized а Gold Valve на Racetech, е пак стигаме същия финал. Да, би било най-добре някой да ни направи подарък (доживотна подръжка и снабдяване с всякакви загъзийки), но Santa не носи вече подаръци на дърти магарета като мен и затова избирам Racetech. Не, че с едното око не поглеждам към Ohlins
И пренареждане на оригиналните пластини успях да ги направя при желание да слизат на 5-милиметра отдолу
Коментар