Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как може да направим окачването "по-мазно"?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
    Лично мнение, на ЦРФ каквото и да направиш спасение НЯМА.
    Хондата е с твърдо окачване и това е един от проблемите според мен.
    Още като си взех мотора и Кокера си купи същия и след едноседмични консултации по телефона,
    поръчахме за двамата най-меките пружини от Хонда и ефекта е никакъв.
    Преди два месеца дадох предницата на Жоро Пашов и пак ефект НЯМА.

    Сега съм решил да си купя цяла предница и още се колебая каква.
    За мен Хонда е решила проблема с клапаните, но със спирачките и окачването са много назад.
    Не искам да споря с никой, имам ЦРФ от 5 години и R и X, и изразявам лично мнение.
    Според мен: http://www.marzocchi.com/Template/de...dOggetto=57625

    Като най-добрият вариант е да пуснеш един емейл на фирмата да и обясниш какво искаш и т.н. и съм на 100% сигурен, че ще си намериш правилното решение Вече колко хилядарки ще е не се знае

    Коментар


    • #17
      До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

      Ванка прати ми ги в средата на юли месец,за 15 дена после аз ще ти ги докарам тези амортисьори направени ,поне да си откараш като човек.

      Няма хиляди колеги,200 евро е предницата,120 задния амотрисьори мотора заспива.Ще е най голямата грешка да сложиш нещо друго и да продадеш твойте амортисьори.Виж амриканците какво ползват и си вади изводи.
      Последно редактирано от pepimotos; 24-03-10, 16:36.
      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

      Коментар


      • #18
        До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

        Не мисля,че настройката на окачване или по точно този Revalving е толкова трудно.По принцип на сайта на Racetech има калкулатор за силата на пружините(предни и задна),в зависимост от типа на каране и ТЕГЛОТО на мотоциклетиста.Правил съм изчисляване на силата на пружините на техния калкулатор за моите килограми и в същото време направих няколко запитвания за същото към някокло други производители на пружини,вклчючително и Eibach,мога да кажа,че резултата от калкулатора на Racetech и отговорите които получих са почти еднакви и може да му се вярва(точно подбрана пружина е първата стъпка към коректната работа на окачването).А от друга страна за "мазното" окачване,мисля че пак трябва да се ползва Racetech т.е. да се сменят и клапаните в предницата и в задния амортисьор(не е задължително на 100% но е препоръчително поне в случаите когато оригиналното хидравлично бутало няма достатъчно големи отвори-вижда се на прикачената снимка-,което води до големи рестрикции в количеството и дебита на масло премиваващо през него а оттам ограничен реглаж и работа на окачването),хубавото тук е,че ако си вземете Gold valve from Racetech,ще получите всичко необходимо за смяната и настройката на окачването,комлекта включва освен клапана и шайби а и DVD със точни инструкции кое,как и защо се прави и всичко това на цена $170 за клапан е ОК.Аз имам проблем със прекалено "мазно"окачване на моя XR650R и ще го лекувам със Eibach пружини и Gold valve from Racetech,ще кача и снимков материал на цялата процедура,само малко търпение да ми пристигнат нещата и ще видите,че не толкова страшно...
        Прикачени файлове
        MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

        Коментар


        • #19
          До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

          Първоначално публикуван от tchoumpov Преглед на мнение
          Не мисля,че настройката на окачване или по точно този Revalving е толкова трудно....
          Никак не е трудно, АКО ползваш комплектите на Racetech

          Калкулатора е за това. За пружината - дават ти информацията, но за това как да си наредиш стека шайби - информацията е "Вземете си комплект на Рейстек модел еди кой си".

          То иначе работата е фасулска. Или почти. Отваряш окачването, пренареждаш стека шайби, ново масло, затваряш и пееш. Но това което не се импровизира и което специалистите не споделят е "Каква комбинация шайби да сложа, къде да пробия допълнителна дупчица в клапата, или да я сменя с различна", и ей такива дреболии, които правят или развалят окачването. Именно тази информация ти дават от Олинс ако караш с ТТХ окачване, имат си безплатна програмка. Но там окачването е едни париии...
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

            До тук едната идея и основна е експеримент с клапата и нейните отвори! Ако човек има познат стругар и фрезист със съответните машини може да се експериментира с различни видове отвори върху клапата.
            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

            Коментар


            • #21
              До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

              Да, съгласен и наистина при цените на Ohlins,(не,че няма за какво) Иначе няма много голям избор между това да търсиш из нета дали някъде някой не е публикувал информация за дупчене и пренареждане на стак-а шайби и това да си вземеш Racetech. Въпреки, че из много Щатски форуми(сигурно знаеш) има доста инфо за дупчене на буталото и за пренареждане на шайби. Ако примерно се намери такова инфо, със сигурност, ще трябва да си купиш шайби (просто защото твоите ще стигнат донякъде) и като се има предвид и това, че оригиналното хидравлично бутало не е Hard anodized а Gold Valve на Racetech, е пак стигаме същия финал. Да, би било най-добре някой да ни направи подарък (доживотна подръжка и снабдяване с всякакви загъзийки), но Santa не носи вече подаръци на дърти магарета като мен и затова избирам Racetech. Не, че с едното око не поглеждам към Ohlins. Ама нали знеш оня виц за маймунката, дето първо пробва кокосовия орех отзад и тогава го слага в устата..... А аз не искам да добия запек
              Последно редактирано от viki terzieva; 17-05-10, 17:06.
              MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

              Коментар


              • #22
                До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                До тук едната идея и основна е експеримент с клапата и нейните отвори! Ако човек има познат стругар и фрезист със съответните машини може да се експериментира с различни видове отвори върху клапата.



                Е да,може да се правят проби но по-големият проблем се състои в нареждането на стак-а шайби а не толкова в отворите на буталото,това е много трудно да се направи (трудно не значи невъзможно),но съм сигурен,че най-много след 3-та неуспешна проба(ако са се скъсали и о-пръстени,прахоуловители и семеринги от пробите),ще ти се иска да си си взел кит от Racetech .
                Последно редактирано от tchoumpov; 24-03-10, 18:35. Причина: добавяне текст
                MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                Коментар


                • #23
                  До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                  Идеята е "свежа" като почти всичко родно,базирано на принципа "Copy Paste". Ама се губи основната константа - продължителността на живота... Колко опита ще трябва да се направят и то от хора, дето си мислят,че са чули/недопрочели нещо? Нищо лично, но нека погледнем нещата такива, каквито са-малцина знаят тази наука и особено начина на прилагането и за всеки конкретен моторист......А ние си говорим, че може и без смяна на масло 2-3 години, може с пружини 'квито там има" и т.н....за последните 20 шима (най-популярен размер) съм платил 170 лв.... А аз имам над 1000 броя вече..... Какъв е смисълът да се правят скъпо струващи експерименти, с почти нулева вероятност за успех.....Ohlins ТТХ също е добра платформа, но и тя изисква ревалвинг в 90% от случайте.....Нещо като девиза на КТМ 'Ready to race"- да бе, ама от кого???!!!
                  Последно редактирано от viki terzieva; 17-05-10, 17:04.
                  A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                  Коментар


                  • #24
                    До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                    След 7-8 разглобявания И пренареждане на оригиналните пластини успях да ги направя при желание да слизат на 5-милиметра отдолу Мога да регулирам връщането, без да влияе много на свиването Една седмица бях в масло По тавана, по пода, по главата всичко беше в масло Но сега се кефя Голяма борба падна
                    Последно редактирано от viki terzieva; 17-05-10, 17:03.
                    Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

                    Коментар


                    • #25
                      До: Как може да направим окачването "по-мазно"?

                      добре де ,за мен предницата на црф-а си е перфектна имаме 1 2003 година с заводските настроики е направо много му се радвам на окачването като го карам все едно е от гума, на моя беше също много хубаво но незнайно как съм изкривил долния троиник и сега едвам съм я понаправил да работи горе долу, но общо взето има разминаване в работата на двата кола и от там ми идва проблема.
                      Ако някой има проблем с твърдото окачване първо да провери за нещо криво както е случаят при мен и после да прибягва до промени

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X