Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Твърдо или меко окачване?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    И аз за Брандауер обяснявах на Данчо, като се метнах в най-дълбокия коловоз миналата неделя по вашия край. Още не можем да оправим радиатора, но поне съкровищата ми не останаха на кормилото, когато го прескочих.
    Проблемът с падането в коловози идва най-вече от разсейване и паникьосване, в повечето случаи стискането и даване на газ те изважда оттам.
    Ride to arrive.

    Коментар


    • #17
      не просто пича кара толкова бързо че няма как да ги заобикаля и минава на газ а..окачването да му мисли
      плюс това с неговите кила в такъв момент и скорост има такава кинетична енергия че някви си коловозчета..едва ли ще го спрат

      Коментар


      • #18
        Миналата седмица гледах по АБ моторс мотокрос със стари кросарки, но в сегашно време, тея отзад с двата амортисьора и две барабанни спирачки, японските аналози на познатите ни ЧЗ-та. Незнам обаче ветерани ли ги караха или млади момчета. Даваха преминаването на едно и също трасе със старите и с нови машини модел 05-06г. Разликата в окачването видимо е страшно фрапираща, а представям си мотористите как са я усетили. На едно и също място като гледаш преминаването с единия и с другия мотор се вижда как на новите машини окачването обира към 70-80% от неравностите, а при старите тея проценти ги обира моториста къде с ръцете, къде с цялото тяло.
        Също много проблеми им създаваше предното окачване в завоите и там масово падаха.
        Та общо взето като гледах сравнението м/у окачването преди 20-25г и сегашното което е на пазара се вижда, че разликата е в постоянната твърдост, защото и старото си беше доста твърдо но няма възможността там където се наложи да обира плавно и ти къса ръцете буквално в същото време на скоковете си малко като круша, а новото хем поема скоковете, хем ти обира много по-плавно неравностите

        Коментар


        • #19
          ДА ТЕ технологиите през период от две години взеха да вкарват нови неща по окачването а камо ли за 20 годишен период
          те тогаз май и винтове за твърдост нямаха
          за ребаунд да не говорим
          много ми е интересно как ще се развият тези неща за в бъдеще
          ..според мен предстои да вкарат електрониката вече и там
          -най вероятно и в кормилата-има вече такива които убират вибрациите
          след време ще го направят сигурно с пиезотехнологията
          въобще интересни неща се случват

          Коментар


          • #20
            За мен лично е наи удобно задния амортесиор да е по "твърд" а предните телескопи да поемат и най-малкото камъче , на моя мотор така и беше , но прецаках предницата и сега и тя бие на твърдо (трябва си оправяне) ...
            За коловозите да не се хвала но досега не съм имал проблеми , един път карах със 60/70 и влязох в коловоз от някакъв джип и по чудо се измъкнах , забелязал съм че и граифера на гумата е от голямо значение , също и от мотора зависи , защото ако е някое шосеино ендуро , гаранция е аут . И определено за коловоз ти трябва твърдо окачване , защото мекото ще те подведе
            http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

            Коментар


            • #21
              За мен лично е наи удобно задния амортесиор да е по "твърд" а предните телескопи да поемат и най-малкото камъче ,
              аз пък ползвам горе долу обратната схема
              като го направиш така -много по трудно се взимат завоите и въобще влошава се управляемостта на мотора много
              така няма да можеш да се научиш да караш много добре с тия настройки
              направи ги поне да поемат що еднакво-като седнеш да поемат еднакво и предните и задните

              Коментар


              • #22
                Цитат:
                За мен лично е наи удобно задния амортесиор да е по "твърд" а предните телескопи да поемат и най-малкото камъче ,


                аз пък ползвам горе долу обратната схема
                като го направиш така -много по трудно се взимат завоите и въобще влошава се управляемостта на мотора много
                така няма да можеш да се научиш да караш много добре с тия настройки
                направи ги поне да поемат що еднакво-като седнеш да поемат еднакво и предните и задните
                Мисля че това е най удачната схема ! Когато натиснеш мотора по средата той-трябва да поема еднакво отпред и отзад

                Коментар


                • #23
                  До сега два пъти съм падал заради коловоз, опитвайки се със сила да принудя предната гума да "захапе"и да ме изхвърли от него, е явно не става така. Твърдото задно окачване е много коварно, и заради такова съм падал, при 100-на км. ме "ритна"та прескочих мотора(хмм и това два пъти ми се случи).
                  Спорен е въпроса какво е твърдо обаче, аз досега не съм видял кросов мотор който като седнеш и задницата да не се смачка, не стига че имат по 30+см. ход ами и ако сте обърнали внимание чак до калниците стигат(и отпред и отзад.). Аз като карах ДТ-то и гледах едни колелета за даунхил с по-дълъг ход на предницата от замортисьорите на мотора . Май всичко си е до нагласяне спред конкретните условия, грешка заради която съм си патил не-веднъж.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Твърдо или меко окачване?

                    коловози елате да видите в лозенската планина там са минавали джугани и газки виетнамки дет карат дърва и са направили коловози по 1метър от там като прибавишводата дед тече постоянно от един извор и чъкъла от доло и ставад на до точно 179см лично сам го мерил и то камиона да е минавал само добре гумата му е широка и може да минеш но скапана вода го е изровила толкоз че и с колело не можеш да минеш добрече сега са го затрупали малко някои участаци но има места дет коловозите секи ден стават по дълбоки аз даже се чуда на тва коловоз ли му се вика или или по точно цчла пропаст
                    LIVE TO RIDE/RIDE TO LIVE

                    Коментар


                    • #25
                      До: Твърдо или меко окачване?

                      точно за коловози на мен лично ми е по добре с меко окачване,защото с твърдото бързо ми умалявят ръцете и после мотора си ходи сам кадето си иска.
                      [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
                      ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X