Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Развих грешната гайка на шока

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Развих грешната гайка на шока

    Светльо, изпрати амортисьора на Жоро Пашов да ти го оправи и не се занимавай повече.
    Тъкмо ще останеш доволен и от настройките които ще направи

    Коментар


    • #17
      До: Развих грешната гайка на шока

      Благодаря на всички, в понеделник амортисьора замина за Сливен, до края на седмицата би-трябвало да е обратно при мен, и следващаа седмица може би и предницата ще изпратя за обслужване и ремонт.

      Коментар


      • #18
        До: Развих грешната гайка на шока

        Не е нужна машина за да се напълни амортисиора с масло ,за предпочитане е но когато я няма се прави и без нея.Азота е 10 атмосфери о,5 отгоре 0,5 отдолу.Не плашете човека не е кой знае каква авария.Струвами се прекалено малко 2 3 атмосфери азот в ПДС отзад.нали точно този азот указва влияние на маслото,чрез мембраната която ги разделя.При 2 3 атмосефри азота няма никакъв ефект.Колега намери кой да ти го напълни с масло ,много внимателно докато спрат да излизат мехурчета раздвижиго малко амортисиора зада обезбъздуши ,повтори всичко отначало с маслото и край.После вкарайте Азот на 10 атмосфери,сложи пружината ,регулирай дължината и пренатягането на пружината и си готов.Малко е сложно за хора дето не са отваряли ПДС но после се свиква.Само ако не знаеш не си прави опити сам.Има и специални инструменти ,но пак казвам винаги може да се направи приспособление и то в Бг при толкова стругари и фрезисти.
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • #19
          До: Развих грешната гайка на шока

          В понеделник пратих амортисьора на Жоро Пашов, вчера ми го прати обратно, дори успях да го монтирам на мотора, за съжалаение чак към 11 вечерта, та не съм го пробвал каква е разликата.

          Коментар


          • #20
            До: Развих грешната гайка на шока

            Колега ще споделиш ли колко пари ти излезе цялата работа?Щото и на моя искам да му сменя маслото.
            Струва ми се че е поомекнал малко.
            KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

            Коментар


            • #21
              До: Развих грешната гайка на шока

              100лв. със смяна на маслото, о-ринг и някакъв болт, тези дни ще пратя и предницата защото мотора продължава да е твърд.

              Коментар


              • #22
                До: Развих грешната гайка на шока

                Първоначално публикуван от rambo Преглед на мнение
                Колега ще споделиш ли колко пари ти излезе цялата работа?Щото и на моя искам да му сменя маслото.
                Струва ми се че е поомекнал малко.
                здрав амортесьор не е препоръчително да се отваря, най-много да го прецакаш/не говорим за вилка/, а и не мисля че може да ти омекне заради маслото

                Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                100лв. със смяна на маслото, о-ринг и някакъв болт, тези дни ще пратя и предницата защото мотора продължава да е твърд.
                щом след намаляване на компресията пак ти е твърд трябва ти нова по-мека пружина.
                друг вариан за поправка на амортесьори в София е магазин БАС и други магазини за планинско колоездене със сервизи там поправят на колела за спускане, но те са същите/принципа и устройството/, само са по-малки. Някои са направени за пълнене със специални игли които са трудни намиране, затова в тези сервизи могат да сменят механизма за игла с обикновен винтил, но пак е добре да го пълниш със спецялна помпа за амортесьори, тя е по-точна и прави по- голямо налягане. Азотът не е задължителен и с въздух става.

                Коментар


                • #23
                  До: Развих грешната гайка на шока

                  Първоначално публикуван от kvv Преглед на мнение
                  Азотът не е задължителен и с въздух става.
                  Азотът е задължителен!
                  По простата причина, че има различни температурни разширения
                  и е с доста по стабилни показатели от нормалния въздух.
                  В един амортисьор има твърде малко газ като обем, а в същото време е под високо налягане.
                  Температурните колебания биха дали не малка разлика в налягането ако е с въздух и това ще влоши работата на амортисьора извън границите на нормалното.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Развих грешната гайка на шока

                    Както пише уважавания много от мен ИВАН(чинела)има написо във форума относно -азот или въздух .Просто преди да пишеш ....... прочети!!!!?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Развих грешната гайка на шока

                      Някой може ли да ми даде тел. на Жоро Пашов.
                      Последно редактирано от Chinela; 29-03-10, 08:01.
                      КОЛАТА ВОЗИ КИЛАТА,А МОТОРА ДУШАТА

                      Коментар


                      • #26
                        До: Развих грешната гайка на шока

                        Първоначално публикуван от radoslav_petkov Преглед на мнение
                        Някой може ли да ми даде тел. на Жоро Пашов.
                        0899 45 22 33.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X