Така е който не чете мануала докрай му се налага да ремонтира след това. Та карах на баща ми КТМ-а 450 ЕХС 2005, и беше изключително твърд и предния и задният амортисьори ритаха през цялото време. Та реших да пипна малко настройките, развих гайката в която е навито болтчето за компресията:
И започна да изтича масло, веднага започнах да навивам но искочи о-ринга. Та сега според мен трябва да се смени маслото, о-ринга не съм сигурен дали не трябва и с азот да се напълни и задният амортисьор ще бъде почти обслужен. Въпроса е къде могат да ми го направят това в София, ходих до Баджо но така и не хванах никой, няма телефон на който мога да се обадя и да питам, пък и има някакви лепенки по вратите като че ще ги изнасят. При Карчев нямали азот, та ако трябва да се пълни така или иначе ще трябва да се ходи и другаде.
И започна да изтича масло, веднага започнах да навивам но искочи о-ринга. Та сега според мен трябва да се смени маслото, о-ринга не съм сигурен дали не трябва и с азот да се напълни и задният амортисьор ще бъде почти обслужен. Въпроса е къде могат да ми го направят това в София, ходих до Баджо но така и не хванах никой, няма телефон на който мога да се обадя и да питам, пък и има някакви лепенки по вратите като че ще ги изнасят. При Карчев нямали азот, та ако трябва да се пълни така или иначе ще трябва да се ходи и другаде.
Коментар