здравейте - питането ми от вашата гледна точка не е за тука . Но пък от моята гледна точка никой друг не може да ми помогне с информация.
Става дума че искам да узная как са устроени предното и задното окачване на кросовите мотори . Хем при леки бабуни да е меко - Хем при големи скокове да поеме удара при презимяването .
С риск да поема много обиди - става дума да опитам да променя окачването на колелото си . Като гледам скъпите колелета които са за спускане от планинските пътеки - предното окачване изглежда много масивно и малко като на кросов мотор .Поеже ако мина през някакви неравностти то не ги поема както трябва и огледалото на колелото ми се тресе като ненормално.
Направих опит да сложа 2 пъти по-меки пружини - но като седна се свиват максимално ( свиват се на 50 кг. ) , оригиналните пък се свиват на 100 кг. но не убират неравностите. Аз съм 85 кила . Как смятате дадено окачване как ще бъде или единственият начин да се узнае е да се монтира.
Най-гадното в момента е като минавам по път с павета .
Става дума че искам да узная как са устроени предното и задното окачване на кросовите мотори . Хем при леки бабуни да е меко - Хем при големи скокове да поеме удара при презимяването .
С риск да поема много обиди - става дума да опитам да променя окачването на колелото си . Като гледам скъпите колелета които са за спускане от планинските пътеки - предното окачване изглежда много масивно и малко като на кросов мотор .Поеже ако мина през някакви неравностти то не ги поема както трябва и огледалото на колелото ми се тресе като ненормално.
Направих опит да сложа 2 пъти по-меки пружини - но като седна се свиват максимално ( свиват се на 50 кг. ) , оригиналните пък се свиват на 100 кг. но не убират неравностите. Аз съм 85 кила . Как смятате дадено окачване как ще бъде или единственият начин да се узнае е да се монтира.
Най-гадното в момента е като минавам по път с павета .
Коментар