Всичко започна когато купихме за един приятел демпфер Scots.Трудността на каране по трудни каменисти терени с такъв хидравличен "помагач" спада с 50% и аз започнах да водя преговори с него да ми позволи да го разглобя,за да видя как е направен,въпреки че принципно знам каква е системата и как функционира. И един ден взех и го разглобих,свалих му размерите и с помощта на спец направихме точен чертеж.Някой сигурно ще рече: Абе я бягай от тук това няма кой да го направи ! Да,ама не.. Имам приятел ,който е представител и сервиз на японската фирма Mazak за балканския полуостров ,и се оказа че имаме достъп до такава машина. Това са машини които се ползуват от абсолютно всички тимове от Формула 1 за изработка на невероятно сложни детайли. Пускаш си една снимка,слагаш и парче метал и те прави 1 към 1. Пуснахме една бройка експерементално и се получи много добре.
Красива работа няма спор......
Сега остава да си направя една ос, два уплътняващи Х-пръстени и най-трудното проходите за прехвърляне на маслото от едната страна към другата ,механизъм за редуциране на налягането и разтоварващ клапан,който при силен удар ще разтоварва за да не се пръсне от голямото налягане което се получава при удар.
Абе сложна работа си е ,но се надявам да че ще стане
Красива работа няма спор......
Сега остава да си направя една ос, два уплътняващи Х-пръстени и най-трудното проходите за прехвърляне на маслото от едната страна към другата ,механизъм за редуциране на налягането и разтоварващ клапан,който при силен удар ще разтоварва за да не се пръсне от голямото налягане което се получава при удар.
Абе сложна работа си е ,но се надявам да че ще стане
Коментар