Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Модулация на спирачните системи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Модулация на спирачните системи

    Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
    Именно, апаратът на Брейкинг е с по-големи буталца от оригиналния ХРов
    Не омаловажавайте и спирачния маркуч.Всички съвременни маркучи са с стонанена оплетка,която не позволява никакво раздуване,което води до точно такива признаци които са посочени.Не знам дали на ХР-а са оригинално с стоманени маркучи,но съм убеден че маркуча е много важен за случая.

    Коментар


    • #17
      До: Модулация на спирачните системи

      То е ясно, че и маркучът влиза в цялата схема.
      Но на ХРа основния проблем не е в маркуча.

      Коментар


      • #18
        До: Модулация на спирачните системи

        Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
        Та на големия въпрос..... почти 100% в този случай ще ти свърши работа спирачна помпа с по малък диаметър на буталото от оригиналния.
        Ефекта ще е реципрочен на поставянето на спирачен апарат с повече или по големи бутала или пък на диск с по голям диаметър , но ми се вижда най безболезнен варианта. Това естествено е възможен изход само ако лостчето на спирачката "кове" достатъчно "високо".

        Ти знаеш ли , че това е велика идея!!!
        Два дена мислих и най-неочаквано в главата ми просветна , че на ТТ-то съм със спирачна помпа от СКУТЕР. Да-да! Не се смейте! Преди около три години оригиналната изпусна-оказа се , че цилиндъра е износен на криво-т.е. помпата беше невъзстановима. Докато се чудех какво да правя(в представителството ми казаха някаква луда цифра , а помпата няма нищо общо с тази на ХТ или ТЕНЕРЕ) най-случайно забелязах , че помпата на един от служебните скутери е много подобна.Естествено моментално ги размених и се оказа , че всичко е абсолютно взаимозаменяемо и системата работи перфектно. Още на другия ден изтичах до ония пичове на (мисля че беше) Средна Гора(зад Хемус) и взех една от скутер Пиаджо. И до ден днешен ТТ-то си е с нея и спира идеално-ръчката е страшно лека и мека и спирането става много прецизно(сигурно диаметъра на буталото е по-малък от оригиналния-тогава ги мерих , имаше разлика но не помня каква).Единствения проблем е , че в първата 1/3 от хода изобщо не се появява спирачна сила(но пък това в гората е предимство защото така става по-голям мекия спусък,да не говорим че ако ръчката е с реглажно винтче като на Ямахата и този недостатък може да се премахне) , а мотора кове чак коато ръчката е на сантиметър от дръжката-създава се впечатление , че ръчката ще опре в дръжката (което обаче никога не се случва).
        Освен да пробвам и на ХР-а. В магазина има три скутера и все някоя ще пасне ( а пък и мога да направя пробата абсолютно без пари).Нека само да се стопли времето.
        Ще ви държа в течение.
        Последно редактирано от ЕМО; 19-03-09, 22:53.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X