Искам да ви попитам за това нормално ли  е да има луфт при спирачните апарати ? Който може да помогне да "дума".
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Луфт при спирачните апарати
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Къде ти е луфта, при водачите (втулките) на апаратите ли ?Първоначално публикуван от Marin S Преглед на мнениеИскам да ви попитам за това нормално ли е да има луфт при спирачните апарати ? Който може да помогне да "дума".Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Да то не е и точно фтулки защото са гумирани отгоре ,а вътре мисля че е метал някакъвПървоначално публикуван от Краси Преглед на мнениеКъде ти е луфта, при водачите (втулките) на апаратите ли ?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Сега ти се откъсне от сърцето да споделиш малко по многословно и колко е луфта /щото без хич не може/ , някой може и да ти отговори.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Луфта на задният апарат е по голям от на предния, на задния ми се вижда доста и затова реших да питам.Луфта на задният апарат е около 3-4 ммПървоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнениеСега ти се откъсне от сърцето да споделиш малко по многословно и колко е луфта /щото без хич не може/ , някой може и да ти отговори.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Колега обаче се притеснявам защото натискам задна спирачка на място и като разклатя матора напред на зад и апарата мърда и то 2-3 см нагоре надалу.Първоначално публикуван от mari04 Преглед на мнениеЛуфта нема нищо общо.Нарича се "плаващи" апарати или на някои модели мотори плаващи са дисковете.Така се обира кривината в диска като апарата се движи на лево на десно спрямо него.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Голяма глупост написа!Първоначално публикуван от mari04 Преглед на мнениеЛуфта нема нищо общо.Нарича се "плаващи" апарати или на някои модели мотори плаващи са дисковете.Така се обира кривината в диска като апарата се движи на лево на десно спрямо него.
Ти някога спирал ли си с крив диск/ове???
Каква кривина на диска, какво обиране от апарата??!!!!
Крив диск не се обира с апарат, с крив диск не се кара, а крив диск се изхвърля за скрап на секундата !
Апаратите са плаващи по простата причина, че нещо трябва да компенсира износването на накладките, което е в милиметри
 нищо повече.
Иначе по въпроса - не е нормално да има луфт от 3-4мм. Това вече не е плаващ, а чукащ апарат...
С малко луфт може да се кара, но с по-голям вече не е добре, защото натискът върху самите накладки се променя от перпендикулярно към такова под ъгъл, т.е. накладките - първо започват да се износват под ъгъл, а не равномерно и второ - така спирачното усилие в началото на новите накладки е по-слабо.Последно редактирано от Жоро Донечки; 16-02-09, 11:21.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Ако мотора ти е стар и амортизиран ми е ясно за какви луфтове говориш.
Луфта се усеща като хванеш апарат и го раздвижиш перпендикулярно на посоката на втулките по които върви. Трябва да има но много малък. Луфт който е до такава степен че апарата лопа и трака от движението на мотора е много голям. Нормалното положение е апарата да е с леко стегнато и мазно джижение. Един път се разбива самия водач друг път се разбива самия апарат. Доколкото се сещам в него няма втулка която да се сменя а се износва направо материала на апарата и тогава положението е лошо. За целта гумените машнони които предпазват от кал и вода трябва да са здрави както и винаги да има смазка. В противен случай се получава твоята ситуация.
Апарата трябва да е "плаващ" но по посока на движение на втулките, за да може да компенсира намалянето на размера на накладките. Не е добър вариант да се кара с износени накладки понеже тогава апарата отива към края на втулката и съответно работната площ намалява, а оттам и износването става голямо.Последно редактирано от Краси; 16-02-09, 12:21.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Луфт при спирачните апарати
Е видя ли как ти отговориха. Дано да си сгрешил при писането с тез 3-4 СМ , че ако верно са сантиметри
.
							
						0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар