До: Височина на мотора!
Браточки благодаря за всички мнения!
Почти не използвам седалка и при каране на степенки дори ми е по-добре мотора да е по-висок, но когато нагорнището е голямо и пътеката не е в права посока, се налага понякога да се подпреш с крак(аз преди не се подпирах ама гледам, че Кокера тъй прави, а трябва да се учим от най-добрите!) Ендурото не е като кроса!
Митак прав си, че скъсяването на стъблото на задния амортисьор ще намали и хода на окачването, но така се намалява параметъра А - нали точно това е целта - в момента сага ми е 60мм и 130мм, а по каталог - 35мм и 105, или според Кики.т - 40мм и 110мм!
Браточки благодаря за всички мнения!
Почти не използвам седалка и при каране на степенки дори ми е по-добре мотора да е по-висок, но когато нагорнището е голямо и пътеката не е в права посока, се налага понякога да се подпреш с крак(аз преди не се подпирах ама гледам, че Кокера тъй прави, а трябва да се учим от най-добрите!) Ендурото не е като кроса!
Митак прав си, че скъсяването на стъблото на задния амортисьор ще намали и хода на окачването, но така се намалява параметъра А - нали точно това е целта - в момента сага ми е 60мм и 130мм, а по каталог - 35мм и 105, или според Кики.т - 40мм и 110мм!
Коментар