Аз също гледах предаването по ХобиТВ и то е същото като това, което е дал Чинела!
За този мотор с двойно предаване става дума на 19:38-мата минута от предаването (клипчето, дадено от Чинела)
Колега, опитай се да пишеш по-грамотно и да задаваш по-пълни въпроси. На въпрос от половин изречение колко да е отговора?
"По"?
Иначе е въпрос на вкус - повечето хора казват, че са по-трудни за управление, но основния недостатък според мен е цената. Ямаха с двойно задвижване е почти двойно по-скъпа от нормалната.
Аз също гледах предаването по ХобиТВ и то е същото като това, което е дал Чинела!
За този мотор с двойно предаване става дума на 19:38-мата минута от предаването (клипчето, дадено от Чинела)
Последния път когато ходих в представителството на Ямаха,там все още седеше един с двойно предаване.До колкото успях да го разгледам,предното предаване е на базата на хидромотор-към двигателя е куплирана хидравлична помпа , която подава масло(или някаква друга течност-не знам точно) под налягане,което през маркучи отива в главината на предното колело.Там съответно има мехънизъм с турбина(или нещо подобно) , а маслото задвижва въпросния механизъм , като по този начин създава въртящ момент.Конструкцията ми се видя доста масивна и тежка(нещо което излишно увеличава теглото на мотора като цяло) , не се знае какво ще стане с управлението когато пробоксува предната гума(по въздействието на въртящия момент) , а като прибавим към това и солената цена в общи линии се получава една имиджова екзотика.Аз не бих си купил такъв мотор.
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Toзи от филма определено е с AWD kit на Christini. Според мен единственият сериозен недостатък на тази система е цената й - около $6000. Иначе е сравнително лека (~7кг), надеждна (след като оцелява на състезания като Erzberg, Last man standing), а и може да се изключва, когато не е необходима.
Иначе за Ямахата - преди седмица я видях в mobile.bg на цена от 28000лв. Общо взето си е голяма екзотика, и май не ги произвеждат вече.
- Ямахата е абсолютна колекционерска рядкост вече, и бих казал че може би си струва парите.
- Хидравличната система е съвместна разработка с Ohlins от времето когато принадлежаха на Ямаха, и е оптималният възможен вариант.
- Механичната система на Кристини е механична основно понеже системата на Ямаха е защитена отвсякъде с патенти. Иначе по кристини-то са вериги, предавки, планетари и какво ли не още. Сложно е като нефтена рафинерия. При ямахата са две помпи и тръбички.
Коментар