Обява

Свий
Няма добавени обяви.

теория и практики при настройка и поддръжка на окачването

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • теория и практики при настройка и поддръжка на окачването

    Закарах ги и кво било от начало да се изпуска въздуха от едно винче дето е до реголирането на твърдоста и неколко пъти да го направа като покарам
    I got 5 on it

  • #2
    еми ти това не го ли знаеше
    между другото трябва да се изпуска когато си КАЧЕН на мотора
    а в нашия шампионат всички го правят след като вдигнат мотора на столчето

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от mitkov
      еми ти това не го ли знаеше
      между другото трябва да се изпуска когато си КАЧЕН на мотора
      а в нашия шампионат всички го правят след като вдигнат мотора на столчето
      Митков, не обърквай хората! Не знам за твоят мотор, но за ямахата и дават на стойка да и се пуска въздуха. Не че е проблем да не е на стойка. Разликата е че в единият слъчай предницата ще ти е по мека, защото въздушната пружина ще е по мека. Все едно че нивото на маслото ти е 110мм а в същност ти е примерно 80мм. И какъв е смисъла от това при положение че по добре да си с по малко масло, защото е по евтино и по леко!

      Коментар


      • #4
        не знам за ямаха
        но на всякъде другаде където съм гледал го дават да се пуска с качен карач на него
        има даже едни китове с които можеш да си го пускаш в движение докато караш от едно бутонче на кормилото което е свързано с маркучи свързани с коловете посредством втулчици завити на мястото на винтовете

        Коментар


        • #5
          Въпрос на настройка, или по точно на нивото на маслото в предницата...

          Коментар


          • #6
            Баджо каза че триабва на стоика иначе щело да стане вакум.
            I got 5 on it

            Коментар


            • #7
              Не е толкова важно дали на стойка или не. Въпроса е какво изкаш да постигнеш. Този въздух в същност се казва въздушна пружина. При константно ниво на маслото - когато е повече въздух(ако пуснеш въздуха на стойка) - въздушната пружина е по твърда, когато е по малко въздух (пускаш въздуха без стойка) въздушната пружина е по мека.

              Но да не се объркате, защото погледнато от гледна точка на нивото на маслото е обратно т.е. повече масло - по малко въздух - по трърда предница и по устойчива на удър при згъване до край.

              ВР-а идва с ниво на маслото около 90мм(мери се с згънат кол от горе до където пипне мъслото) аз понеже съм си сложил твърди пружини съм на 130мм (повече въздух).

              Като си купих сега последният мотор и предницата ми беше ужастно твърда заради нивото от около 90ммм. Изпуснах въздуха с мотор на земята и предницата умекна. Това е кръпка на проблема, защото правилното ще е да изсмуча малко масло със спринцовка и от двата кола.

              Митков,

              Ти като си ги виждал че имат такъв кит за изпускане на въздуха, какво те кара да мислиш, че не го ползват докато летят във въздуха, т.е. с абсолютно разпъната предница

              Коментар


              • #8
                иначе щело да стане вакум
                къв вакуум ти докъто скочиш два три пъти и амортисьора пак събира въздух
                семерингите задържат маслото що годе но въздуха си минава не чак толкова трудно и то от вън на вътре
                понякога след две три завойчета на трасето като развия винтовете та даже и мотора да е и на стойка излиза сума ти въздух отвътре
                иначе на ендуро каране по не събират въздух но пак когато и да ги развия съскат
                а пък ако не е по реда си някой семеринг-например леко тече
                тогава направо става като помпа предницата за три завоя събира сума ти въздух
                събине във въздуха тоя бутон много трудно може да се натисне дори и от супер професионалист
                не знам не искам да споря
                но аз на няколко места съм виждал изрично написано да се пускат като си качен отгоре, а и на световното си спомням че ги гледах също така да ги пускат както и да е не ми се спори за глупости
                като го срещтна пак някъде ще ви пусна снимка

                Коментар


                • #9
                  Да - добре е да пуснеш да видиме какво са написали хората, може пък да има някаква идея в това...

                  Аз никъде не съм виждал подобно нещо.


                  Докато сме на темата на въздуха в предницата - някой хора си пълнят азот вместо въздух с цел, когато се загрява да не се разширява и да не ти се втвърдяват коловете. Въпреки че тя като се загрее предницата маслото става по рядко и покаченото налягане на въздуха до някаква стелен спомага за постоянно ниво на твърдост освен ако не искаш по меко. Друг момент е че при покачено налягане на вуздушната пружина коловете се по рядко се згъват до долу и се покачва неизползваемата част на предницата.

                  Коментар


                  • #10
                    е ти съвсем научно и в детайли взе да навлизаш в темата
                    верно че е така ама на практика почти не се усещат тези неща
                    а и за да загрееш чак толкова маслото в предницата -яко блъскане трябва да падне
                    виж маслото в задният амортисьор загрява доста
                    след няколко обиколки особенно лятно време по мотокрос писта -почва направо да пари амортисьора
                    то за това отзад задължително се пълни с азот
                    и то доста атмосфери се помпят
                    на сузукито мисля че го даваха 12
                    на ямахата май бе по малко не помня точно но нещо като 8 ми се върти в главата

                    Коментар


                    • #11
                      Производителя го дава едно число, но не е задължително да се спазва. Когато е повече атм. има по голямо триене на семеринга и съответно по слаба динамика на окачването. Много тунинг места в щатоте ползват по 8 атм. Минусът на по малкото атм. е че има опастност маслото да почне да се пени, което е зле за производителността. Изкам само да отбележа че ако си пълниш задният аморт. с пистолет за гуми си далече от изтината, защото като махаш пистолета има едно шшш и не знаеш колко е останало вътре. 2-3 атм изчезват със сигурност. Имам специален инструмент за целта.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X