Искам да попитам при чисто нов мотор купен към края на лятото на 2006 година нормално ли е след година и половина да протекат и 2-ТА амортисъора е като се има в предвид че е каран и на задна гума. Каква може да е причината? И трудно ли се оправят? Мотора е Бета 450.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Протекоха ми амортисъорите!
Свий
X
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Като за начало погледни тази тема:
http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=5245
Колкото до това дали е нормално, мисля че да - гумата старее. Не се знае колко време е висял по складовете. А да не говориме, че е редно да се сменят масло и семеринзи всеки сезон за по-добра работа на амортисьора, дори и без да са потекли.DCRT®
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от ivo6054 Преглед на мнениеИскам да попитам при чисто нов мотор купен към края на лятото на 2006 година нормално ли е след година и половина да протекат и 2-ТА амортисъора е като се има в предвид че е каран и на задна гума. Каква може да е причината? И трудно ли се оправят? Мотора е Бета 450.offroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнениеКолкото до това дали е нормално, мисля че да - гумата старее. Не се знае колко време е висял по складовете. А да не говориме, че е редно да се сменят масло и семеринзи всеки сезон за по-добра работа на амортисьора, дори и без да са потекли.
Масло се сменя на всеки 2000-2500 км "по-български" или на всеки 2 карания според производителя.offroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнениеТази гума не старее за една година,по-скоро се износва ,но за доста по-дълго време.
Масло се сменя на всеки 2000-2500 км "по-български" или на всеки 2 карания според производителя.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнениеМасло се сменя на всеки 2000-2500 км "по-български" или на всеки 2 карания според производителя.
Това го чувам много често, а лошото е че има и млади момчета, които мислят така, даже се опитват да ме убеждават, че маслото в коловете въобще не се пипало. Аз разбирасе не си правя труда да им обяснявам повече, но се учудвам как може така да разсъждават.
Иначе семеринги не пипайте докато не текнат. Излишна работа и сридства, а не е нещо, което може да се окаже фатално по време на едно возене.
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
E те така може да не текнат с години, а маслото да стане на кал вътре и да се износят бушингите (както се случи при мен).
Добре е да се сменя един път в сезона, а работили семеринги да ги слагаш втори път не си струва. Не се знае кога ще текнат.DCRT®
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнениеE те така може да не текнат с години, а маслото да стане на кал вътре и да се износят бушингите (както се случи при мен).
Добре е да се сменя един път в сезона, а работили семеринги да ги слагаш втори път не си струва. Не се знае кога ще текнат.offroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от ivo6054 Преглед на мнениеЗначи отварям ги изливам старото масло почиствам прожините с газ за светене затягам ги слагам ново масло и семеринги и обезвъздушавам. Това е процедурата?offroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнениеТова "на всеки две карания", не е ли прекалено.Че аз тогава трябва да го сменям 3 пъти в месеца, или около 20-25 пъти на годинаoffroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
При кросовите мотори няма правила нито пък време което дадена част издържа, всичко е относително и зависи от условията.
когато се кара в кално време под чистачите влиза кал и всякаква друга мръсотия, ако не изчистиш навреме тази мизерия тази кухина продължава да се пълни и следващия етап е да влезе вътре от което ти теква предницата и маслото ти вече не е масло, в лошия случай имаш и мизерия долу при клапаните, която неможе да се махне просто с едно измиване на предницата, което значи че предницата ти вече не работи добре. Така че прави пълно изчистване на предницата семерини и чистачи и недей им пипа пружините, не са текнали щото пружините са ти проблемни. Ако маслото е много мръсно и кално трябва да се почистят и клапаните долу иначе предницата ти няма да е ОК.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от ivo6054 Преглед на мнениеИскам да попитам при чисто нов мотор купен към края на лятото на 2006 година нормално ли е след година и половина да протекат и 2-ТА амортисъора е като се има в предвид че е каран и на задна гума. Каква може да е причината? И трудно ли се оправят? Мотора е Бета 450.
Коментар
-
До: Протекоха ми амортисъорите!
Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнениеоткъде си приятел ако ти се дават пари мога да ти помогна гарантирам__KTM__
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар