Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Протекоха ми амортисъорите!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Протекоха ми амортисъорите!

    Искам да попитам при чисто нов мотор купен към края на лятото на 2006 година нормално ли е след година и половина да протекат и 2-ТА амортисъора е като се има в предвид че е каран и на задна гума. Каква може да е причината? И трудно ли се оправят? Мотора е Бета 450.

  • #2
    До: Протекоха ми амортисъорите!

    Като за начало погледни тази тема:
    http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=5245

    Колкото до това дали е нормално, мисля че да - гумата старее. Не се знае колко време е висял по складовете. А да не говориме, че е редно да се сменят масло и семеринзи всеки сезон за по-добра работа на амортисьора, дори и без да са потекли.
    DCRT®

    Коментар


    • #3
      До: Протекоха ми амортисъорите!

      Първоначално публикуван от ivo6054 Преглед на мнение
      Искам да попитам при чисто нов мотор купен към края на лятото на 2006 година нормално ли е след година и половина да протекат и 2-ТА амортисъора е като се има в предвид че е каран и на задна гума. Каква може да е причината? И трудно ли се оправят? Мотора е Бета 450.
      Ако нямаш неопрени и мотора е каран офроуд-напълно възможно, защото се набиват с кочини семерингите.Ако проблема е от това може би ще минеш със смяна на масло и почистване.Стегни си малко пружините на семерингите след това.Успех!
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #4
        До: Протекоха ми амортисъорите!

        Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
        Колкото до това дали е нормално, мисля че да - гумата старее. Не се знае колко време е висял по складовете. А да не говориме, че е редно да се сменят масло и семеринзи всеки сезон за по-добра работа на амортисьора, дори и без да са потекли.
        Тази гума не старее за една година,по-скоро се износва ,но за доста по-дълго време.

        Масло се сменя на всеки 2000-2500 км "по-български" или на всеки 2 карания според производителя.
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #5
          До: Протекоха ми амортисъорите!

          Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
          Тази гума не старее за една година,по-скоро се износва ,но за доста по-дълго време.

          Масло се сменя на всеки 2000-2500 км "по-български" или на всеки 2 карания според производителя.
          Това "на всеки две карания", не е ли прекалено.Че аз тогава трябва да го сменям 3 пъти в месеца, или около 20-25 пъти на година
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #6
            До: Протекоха ми амортисъорите!

            Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
            Масло се сменя на всеки 2000-2500 км "по-български" или на всеки 2 карания според производителя.
            Ако питаш мене, по български "маслото на предницата не се сменя"
            Това го чувам много често, а лошото е че има и млади момчета, които мислят така, даже се опитват да ме убеждават, че маслото в коловете въобще не се пипало. Аз разбирасе не си правя труда да им обяснявам повече, но се учудвам как може така да разсъждават.
            Иначе семеринги не пипайте докато не текнат. Излишна работа и сридства, а не е нещо, което може да се окаже фатално по време на едно возене.

            Коментар


            • #7
              До: Протекоха ми амортисъорите!

              E те така може да не текнат с години, а маслото да стане на кал вътре и да се износят бушингите (както се случи при мен).
              Добре е да се сменя един път в сезона, а работили семеринги да ги слагаш втори път не си струва. Не се знае кога ще текнат.
              DCRT®

              Коментар


              • #8
                До: Протекоха ми амортисъорите!

                Значи отварям ги изливам старото масло почиствам прожините с газ за светене затягам ги слагам ново масло и семеринги и обезвъздушавам. Това е процедурата?
                Последно редактирано от iva_kx; 04-02-08, 16:09.

                Коментар


                • #9
                  До: Протекоха ми амортисъорите!

                  Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                  E те така може да не текнат с години, а маслото да стане на кал вътре и да се износят бушингите (както се случи при мен).
                  Добре е да се сменя един път в сезона, а работили семеринги да ги слагаш втори път не си струва. Не се знае кога ще текнат.
                  Естествено че е добре.Но опита ми показва че при редовна смяна на маслото и ПОЧИСТВАНЕ на семерингите за 3 год. на ВР-а нямах никакви проблеми.
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #10
                    До: Протекоха ми амортисъорите!

                    Първоначално публикуван от ivo6054 Преглед на мнение
                    Значи отварям ги изливам старото масло почиствам прожините с газ за светене затягам ги слагам ново масло и семеринги и обезвъздушавам. Това е процедурата?
                    Процедурата трябва да е описана в книжката към мотора.Съветвам те да ги промиеш с масло за предница- мисля че твоето е 5W и в никакъв случай не ползвай парцали за бърсане на коловете
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • #11
                      До: Протекоха ми амортисъорите!

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Това "на всеки две карания", не е ли прекалено.Че аз тогава трябва да го сменям 3 пъти в месеца, или около 20-25 пъти на година
                      Аз го сменям 3-4 пъти на сезон
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #12
                        До: Протекоха ми амортисъорите!

                        При кросовите мотори няма правила нито пък време което дадена част издържа, всичко е относително и зависи от условията.

                        когато се кара в кално време под чистачите влиза кал и всякаква друга мръсотия, ако не изчистиш навреме тази мизерия тази кухина продължава да се пълни и следващия етап е да влезе вътре от което ти теква предницата и маслото ти вече не е масло, в лошия случай имаш и мизерия долу при клапаните, която неможе да се махне просто с едно измиване на предницата, което значи че предницата ти вече не работи добре. Така че прави пълно изчистване на предницата семерини и чистачи и недей им пипа пружините, не са текнали щото пружините са ти проблемни. Ако маслото е много мръсно и кално трябва да се почистят и клапаните долу иначе предницата ти няма да е ОК.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #13
                          До: Протекоха ми амортисъорите!

                          Първоначално публикуван от ivo6054 Преглед на мнение
                          Искам да попитам при чисто нов мотор купен към края на лятото на 2006 година нормално ли е след година и половина да протекат и 2-ТА амортисъора е като се има в предвид че е каран и на задна гума. Каква може да е причината? И трудно ли се оправят? Мотора е Бета 450.
                          откъде си приятел ако ти се дават пари мога да ти помогна гарантирам

                          Коментар


                          • #14
                            До: Протекоха ми амортисъорите!

                            Първоначално публикуван от ktm450sxs Преглед на мнение
                            откъде си приятел ако ти се дават пари мога да ти помогна гарантирам
                            Ти откъдеси?Че и на мен отвреме навреме ми трябва помощ.
                            __KTM__

                            Коментар


                            • #15
                              До: Протекоха ми амортисъорите!

                              пазарджик магазин -КТМ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X