Здравейте.Онзи ден докато се клечех на мотора на стапенка и забелязах,че има много голям луфт в задното окачване или по точно в лагерите.Прочетох темата за смяна на лагерите и втулките на задното окачване и искам да попитам дали ще има за мойта машина - Gilera 125RC 91год. такъв комплект?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лагери на задното окачване-разбити
Свий
X
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
И аз съм му разглобил задното укачване на моя ма не мога да извадя лагерите да. Ако знае някой как става
ще съм благодарен.
А за комплекти трябва да има, само че сигурно с поръчка, защото за нашите мотори не са сред наи популярните
KAWASAKI Let the good times roll
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Нагряваш лагера и около него хубаво с горелка или въздушен пистолет с топъл въздух, по-добре с горелка без да чукаш с малко натискане след това трябва да излезнат.Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнениеИ аз съм му разглобил задното укачване на моя ма не мога да извадя лагерите да. Ако знае някой как става
ще съм благодарен.
А за комплекти трябва да има, само че сигурно с поръчка, защото за нашите мотори не са сред наи популярните
KTM Fen
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Е то тези лагери имат някакви гумички пред тях, дето не искат да излязат. Сигурно служат за да не влиза мизерята при лагерите. А иначе с горелката ясна работата но с тея гумички незнам какво да правя неискат да излязат и това. Като тръгна да ги махам започват да се късат, ако ги скъсам и разкарам дали ще е проблем?KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Днес разглобих всичко по задното окачване или по точно разполових мотора.Снимки няма,че бях много мръсен и не ми се цапаше да снимам.
Та така.Мотора ми не е с лагери отзад на вилката,а с втулки на които втулки има гумичка да не влиза вода и мизерия.утре ще ги снимам да ги покажа.Забелязох,че не само втулките са се разширили ами и оста(в моя случай е шпилка) също се е поизяла на местата където са били втулките.
Та въпроса ми е може ли някой стругар да ми ги направи от какъв материал трябва да са ако може?YAMAHA WR450F
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Надали оригинално там е било с втулки! там се прави с иглени лагери, но понеже трудно се намират такива размери, особено на японските в БГ се прибягва до метода с втулки.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Tука мога да ви дам съвет.Аз минах по този път и бая зор видях.На моята Ямаха се бяха разбили точно тези на кокала,те по принцип са 3 но единия който е на амортесьора е здрав.Свалих ги аз и почнах да ги търся и се оказа че оригинални за Ямаха-първо няма в наличност ,второ идват за месец и трето стрували 120 евро.Те са иглени и точмо този размер няма,но има с същия външен диаметър ,който ме устроива напълно .Един добър стругар ми направи вътрешните втулки,естественно от някаква твърда стомана която после бе шлаифана и работата готова.Просто си ги свалете огледайте ги занесете ги на майстор и съм сигурен че ще си ги направите.Там на това мястоНЕ може да има бронзова втулка понеже има доста голямо натоварване и няма да държи.Послушаите ме и няма да збъркате.При нас в Габрово има магазин за лагери и казваш какъв размер искаш и ти казват кой е най близкия.Сигурен съм че навсякъде има такива магазини.
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Да, в краен случай може и така ,но тези лагери не са така издържливи както оригиналните и съответно искат по-честа смяна. Правените втулки трябва да имат циментация иначе иглите се набиват във втулката и луфта е налице. С бронзови втулки пак става ама пак замалко, особено ако се кара яко оффроуд, иначе за лек черен път или асфалт и години може да те карат ако ги мажеш редовно.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Направо си станаха перфектно.Карал съм ги половин година и то яко и за сега не са мръднали.Тези лагери бяха японски и мисля че са добри.А за втулките могат да се циментоват и шлаифат без проблем.Моите ги направиха от някакава стомана и ми казаха че може да мине без термични обработки,и казвам пак до сега работата е супер.
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Към mureto !!!
имаше ли нужда да пускаш нова тема при положение че тази Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна е залепена точно в раздела Ходова част, окачване
за Н-ти път ще ви припомня, преди да пускате нова тема търсете за съществуваща такава !!!Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Лагери на задното окачване-разбити
Странно как съм я пропуснал тая тема...
http://www.goallballs.com/dealer_tools.asp - това е фирмата която прави лагерните комплекти за Moose и за Pro-X. Отстрани има търсачка, избира се по тип машина, модел, година, тип комплект (на кокали, на ушите на амортисьора, на шарнира), и вади сериен номер.
Също така правят и подсилени лагерни комплекти за задна джанта на КТМ. Оригиналните не са от най-издръжливите.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар