Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчна и крачна спирачки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    По принцип кросовите мотори не подлежат на регистрация щото не отговарят на изискванията - нямат нито фар нито стоп и другите там неща дето трябва да има всеки мотор дето се движи по пътищата. Само дето в БГ тва нещо органите не им е много ясно и доста хора си регистрират кросаците само като и сложат едно фарче. На самата рамка на мотора също така пише NOT FOR HIHGWAY USE тъй че сещай се.
    Аз карам един КХ125 който няма никва регистрация, нито някво пълномощно, само един договор за покупко-продажба написан на ръка и подписан от продавач и купувач И тва не ми пречи щото и без тва нямам категория А пък и мотора го карам само по баира дето му е мястото
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #32

      не ме разбирайте погрешно

      горе- долу знам документално как трябва да стоят нещата.
      Интересува ме реално колко от моторите (крос, ендуро) имат възможност юридически легално да си сменят собственика, за да мога да преценя какви са ми шансовете да си продам мотора
      Или да му лепвам лепенка "Вчено мой".


      За справка (това долното не искам да го обсъждам, темата ще се измести. Въпроса вече си го зададох по-горе ):

      Юридически за да се прехвърли собствеността (да се направи договор покупко продажба ) трябват следните документи:

      1. Регистриран в КАТ - това е ясно на всички - а и моя случай не е такъв

      2. Без регистрация в КАТ - (моя вариант) Митническа декларация, декларация от собственика че не дължи нищо и възможност за сключване на договор покупко-продажба със собственика (дори и чрез пълномощник)


      Иначе винаги я има и другата крайност - мога да си купя краден мотор, нали? Мога ама не искам.

      Коментар


      • #33
        И аз не искам да купувам крадени мотори. Нещо обаче не мога да разбера въпроса на Румен
        До сега съм купувал 3 кросови мотора и нито един от тях не е имал споменатите документи, но пък се знаеха кои са предишните собственици и как е стигнал до мене мотора. Преди да си купя 125-ка карах КТМ250SX и човека който го купи от мене като му обясних от къде съм го купувал аз и кои са били първите собственици веднага врътна един телефон (щото се оказа че ги познава) и въобще за документи не е ставало въпрос. Ендуро моторите почти винаги са с регистрация и редовни документи, докато за кросовите мотори е по-скоро изключение да имат регистрация, но май наистина е нормално за по-новите да има някакви митнически документи и други разни.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #34
          оооо браво браво добре си се ориантирал за мотора. ако си го купил вече, добре дошъл в клуб хонда 125

          а за регистрация в кат на кросов мотор... това май се прави отскоро и надали твоята е регистрирана в кат. а регистрация незнащи непременно на има фар и стоп за да се движи по улиците, а просто един вид легален документ за мотора че е собственост на някого и си има талон. представи си че ти се наложи да отидеш на състезание в чужбина с него. и ако нямаш регистрация как ще стане ?

          а за покупко-продажбата се пише догорор между двете от страните и ако до 400сс мисля е без нотариус. ако не се лъжа трябва да има и по един свидетел на всяка от страните, а ако продавача е женен трятва и жена му да присъства като лице в договора. а гражданска отговорност никой не ти иска. може да си решил да си караш мотора след октомври месец и тогава да си платиш тази застраховка.
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #35
            редактирах си мнението, та да си личи въпроса ми

            dimitar ми е отговорил донякъде (поне от неговата гледна точка)
            интересува ме дали е случаи като на dimitar са изключения или са по- скоро правило

            краси (@el-soft.com ако не се лъжа миналата година щях да ти купувам КТМ-а, само дето не можах да стигна до Севлиево, вместо това стигнах до Пирогов (спомняш ли си). Наскоро гледах в обявите продаваш cr125... и пак нямам време да дойда да го видя. Бясната каръщина ме гони на тема 2Т 125 - споменах ли)

            Коментар


            • #36
              аз моят държах да мога да го регистрирам, защото обичам да джиткам насам-натам с компании. така поне правех с джипката. а не винаги знаеш колко петолвки да си носиш, ако тръгнеш на по-дълъг път.

              затова и го регистрирах. извадих голям късвмет. бях писал за регистрацията на мотора в ТАЗИ тема. май е въпрос на късмет. и няма правило и изключения.

              един приятел се мъчи да си издири собственика преди две продавания. иска да си регистрира мотора вече на негово име. обаче онзи си е сменил всичко - телефон, адрес и т.н. засега намира само хора, които го познават , но само толкова.

              ти реши за себе си. всеки ще ти дава различни съвети и разказва различни истории (както и аз направих ).

              според мен е хубаво да се регистрира, но ако мотора си заслужава, то и купувача и продавача би трябвало да са склонни на компромиси.

              успех!
              и сподели какво си направил, за да остане като напътствие за идните поколения

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от ®yMeH
                редактирах си мнението, та да си личи въпроса ми

                dimitar ми е отговорил донякъде (поне от неговата гледна точка)
                интересува ме дали е случаи като на dimitar са изключения или са по- скоро правило

                краси (@el-soft.com ако не се лъжа миналата година щях да ти купувам КТМ-а, само дето не можах да стигна до Севлиево, вместо това стигнах до Пирогов (спомняш ли си). Наскоро гледах в обявите продаваш cr125... и пак нямам време да дойда да го видя. Бясната каръщина ме гони на тема 2Т 125 - споменах ли)
                хе хе ти ли си бре образ. то беше husqvarna не ktm. а ти не беше ли севлиевец по принцип ? или се лъжа
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #38
                  husqvarna, сори.
                  по принцип- да, личната карта ми е от Севлиево.
                  ама си ходя там само на 29-ти февруари.


                  а за cr-а - довечера ще му направя първото каране.
                  дано поне първия път не падна.

                  за филмите в които се вкарах с него - нямам нерви да пиша. поне за сега.

                  Коментар


                  • #39
                    ееее браво, вземал си го значи. ....и дума да нестава за падане как така !!! не се зайгравай много като за начало че лошото бързо става, знам какво е мерака де но .... мисли преди да правиш екстрмизми, щото после няма да ти е приятно да си гледаш мотора в гаража и да неможе да го качиш. за екипировката според мен не е нужно да повтаряме че колкото и неудобна да е в началото е много по удобна от гипс и болнично легло. и на мен в началото ми беше супер неудобна но вече и привикнах и не ми пука, даже скоро се качих на мотора по къси гащи и маратонки да се разходя и ми беше супер неестествено че съм така, направо несмеех да давам газ като си представех едно падане по голи кълки
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #40
                      хайде честито

                      прати някоя снимка да видим придобивката.

                      Коментар


                      • #41
                        Честито за CR-ката.
                        Интересно ми е за какво смяташ да я ползваш основно. Ендуро, крос или друго?
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #42
                          Ха, честито и от мен!
                          Сещам се защо Димитър ти задава тоя въпрос, ама и той най-добре ще ти отговори, нали има пресни наблюдения!

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                            Ха, честито и от мен!
                            Сещам се защо Димитър ти задава тоя въпрос, ама и той най-добре ще ти отговори, нали има пресни наблюдения!
                            Ами човека пита за регистрация - значи не изключва срещи с властите. Това ме навежда на мисълта, че каране по асфалт влиза в плановете му. От там нататък трябва да почна да му разправям колко погрешен избор на модел е направил
                            Пък за пресните ми наблюдения мога да кажа че съм приятно изненадан от КХ125 . Това обаче ще го пиша в друга тема
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #44
                              ... само дето ще трябва да си носи при ендуро-преходи по 2-3 пиньона и да си ги сменя в зависимост от терените и скоросттта

                              Коментар


                              • #45


                                Хехе, мерси!
                                Първият път не паднах, което е много добре

                                Не съм много сигурен как трябва да отговоря на Dimitar - малко ми е тънка разликата между "крос" и "offroad" в случая.
                                Но - така или иначе - не мисля да го карам по асфалт.

                                Случайно някой от вас да е планувал каране около София идната събота/неделя? Няма да ви бавя (много ). Обещавам. Просто имам нужда да карам след някого, да науча маршрут... пък и ми е гадно сам из горите.

                                В тази връзка - някой има ли (правил ли си е) нещо такова:
                                http://www.cyclebuy.com/shopping/add...e/addabike.htm
                                И как си решавате проблема с превозването на мотора до там до където ще карате?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X