Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчна и крачна спирачки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръчна и крачна спирачки

    здравейте,

    бихте ли ми казали в кои случаи е по-добре да се ползва ръчната и в кои случаи е препоръчителна крачната спирачка на мотора

    има ли 'златно правило' за използване на единия или другия вид?

    абе ... въобще за спирането и цветята

    засега още не съм ги виждал отблизо, но мотора вече на два пъти се запозна с тях. но по този повод вчера цял ден четох за гумите

    та ...

  • #2
    Искаш да кажеш задна и предна?!
    Мисля че ясни правила за това няма и зависи от конкретната ситуация, теренът, гумите, това как ти се е наложило на момента и един куп субективни и обективни причини, които изтъкваш след като вече си паднал
    За който не е тренирал изводите се налагат най-добре от практиката!
    Може да се направи "Наръчник по спиранията", но ще се изпише един тон мастило и четящият после няма да си спомни нищо от това, ако се окаже, че трябва да се спира екстремно!
    Моята проста препоръка е: Да се кара отначало по-бавно, като се набляга повече на задната спирачка (крачна) и ако се наложи да се добавя предна, без тя да доминира, особено на хлъзгав терен, било то пясъл или мокро
    А сега отивай да береш цветя!
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      когато имах мотор, винаги съм ползвал и двете /като избягвам да блокирам предната разбира се /

      спирането само с едната е много по-неефективно...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        получих и един устен отговор: при висока скорост плавното намаляне става с предната спирачка, а при ниски скорости се ползват газ-задна спирачка.

        Коментар


        • #5
          ПО принцип предната е мноого по ефективна от задната
          тая тема е мноого обширна дето сте я захванали
          при спиране на което и да е мпс не само на моторите предните гуми имат много по голямо сцепление и могат да упражнят много по голям спирачен ефект
          задната по скоро аз специално я използвам за промяна посоката на завиване и нагласяне на мотора в завоя
          освен това тя стабилизира мотора за да може да се използва по ефективно предната
          при преминаване през нещо което може да те подхвърли също стабилизира мотора и може да се оттървеш много по лесно
          освен това като я натиснеш цялото задно окачване се смачква леко и мотора става по стабилен можеш да ползваш предната много по силно при това положение
          иначе само с предна е много по трудно да се спре щото задницата се разпъва и мотора става нестабилен и се мъчи да се превърти през предницата
          в мотокроса пък много хора ползват задната спирачка еднавременно с подаването на газ във прашни или кални завои
          това на пръв поглед е парадокс но всъщтност кросовите мотори са доста резки и мощтни и като пипнеш задната спирачка в такива завои в които гумата трудно си намира сцеплението всъщтност помагаш на мотора да си оползотвори по добре мощтността
          нещо като тракшън контрол но осъществен чрез спирачката

          Коментар


          • #6
            митков, много ти благодаря

            както винаги, споделяш много ценни и полезни съвети

            Коментар


            • #7
              докато стигна до тия изводи бая съм се тормозил така че ползвайте ги
              ако имаше и на мен още от начало някой да ми казваше такива неща
              щеше да е много по лесно
              сега напоследък много по бързо и лесно може да си събере информация човек
              те затова и на запад напредват по бързо щото има от къде да научат такива основни неща

              Коментар


              • #8
                митков,

                като гледам снимката под името ти ... мисля, че предната спирачка на теб не ти трябва

                Коментар


                • #9
                  Милене, на запад начинаещият може да си купи цял том по темата и отделните ситуации да ги отработва елемент по елемент и за това там толкова бързо напредват, но тук до повечето изводи трябва да стигнеш сам и почти няма такъв, който да те наблюдава и да ти казва грешките!
                  Така, че упражнявай се сам и както при ските, първо се научи да спираш ефикасно, а после давай много газ!
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    благодаря!

                    Жоро, ама не си напълно прав!
                    може да си нямаме дебели книги (не че ще имаме време да ги четем), но пък си имаме хубав форум, където всеки споделя опит, знания и съвети по същество.

                    на мен това дори в някои случаи ми допада повече.

                    а газ не давам много. на моите години ... с повече от 50 на градско и 30 на извънградско (offroad) не карам

                    но иначе си е голяма мания. едната вечер се прибирах на фар от гората след 22:00 и още малко оставаше да ме върнат да спя там откъдето съм дошъл

                    Коментар


                    • #11
                      Споко, ако си постоянен, след няколко закъснения ги свикваш
                      Даже аз като се върна по-рано вече ме питат да не съм болен нещо и ме гледат подозрително.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        бе в общи линии не им се ще много да свикват
                        то и аз все я замръквам
                        и докъто се прибера докарвам и до полунощт почти по някой път

                        Коментар


                        • #13
                          ... щото не си спал в балкана, а на мен често ми се случва
                          Моля, София да допълни точките с още една
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            бе при тебе двете неща от лозунга май взаимно се преплитат от време а време

                            Коментар


                            • #15
                              Аз съм тъп и не знам. Обърни се към психоаналитичката ми
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X