Ямяхите от магазина идват с DID X-Ring, като тези дето продавам ама черни а не златни. Каръл съм RK-O  и е гола вода!
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
...да обсъдим и веригите ... след гумите :)
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 а какво ще препоръчате за смазване на веригите?
 
 питам за съвет, че нещо ме съмнява това, което ползвам.
 
 и въобще, ако можете да обясните как най-добре да си я поддържам. сори за въпроса, ама съм начинаещ , а не ми се иска за всяко нещо да се уча от грешките си , а не ми се иска за всяко нещо да се уча от грешките си
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Спрей за верига на Мotorex или Motul.Важно е да пише на него offroad,че по не лепи боклуци.Иначе на Хондата ми в книгата пише че се смазва с диф.масло EP 90offroad фен
 1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
 TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 аз ползвам (вече втори спрей) едно на валволин, на което пише че е точно за офроуд.
 
 само че там пише да се пръска 15 минути преди експлоатация.
 
 а полсе като се върна и като си измия с вода моторетката не трябва ли да пръскам с нещо веригата? засега я пръскам с този валволин. само това ме притеснява, че там пише, че се използва преди експлоатация.
   
 
 Galabin, благодаря за отговора. сега ще взема от тези, които препоръчваш ти. те как се пръскат - преди, след или и преди и след каране?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ако я пръснеш и веднага подкараш спрея няма да проникне между триещите се повърхности и ще го изхвърли от центробежните сили.
 Иначе се има предвид минимум 15 мин преди каране.Желателно е да пръскаш и след всяко миене.offroad фен
 1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
 TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 след като измиеш мотора запали го и направи едно кръгче наоколо като от време на време му натискаш предна и задна сперачки за да се подсушат  
 тъкмо през това време и веригата ще поисъхне
 след това я напръскай с шпрея но не отвън както правят мнозина
 а от вътрешна страна  
 като така насочваш струята че да обхване и двете страни на веригата а не само в средата или единия край  
 след това си пръсни леко и ръчката на съединителя там където контактува с конзолата
 от време на време изваждай болта в който лагерува почисти го и го пръсни и него
 освен това пръсни болтовете на степенките от горе и отвътре като ги движиш нагоре надолу
 оста където лагерува педала на спирачката също я развивай от време на време и я почиствай и смазвай или с шпрея или с грес
 оста в предната част на лостчето на скоростите също я пръсвай като я натиснеш на вътре в сгънато положение  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 освен това използвайте времето на пръскане на веригата за да проверите пластината на закопчалката на веригета
 трябва да е добре закопчана и стегната
 иначе може да хвръкне някъде
 а по принцип е добре човек да си носи съединително звено като ходи някъде с мотора  
 на мен до сега на 2 пъти ми е трябвало
 единият път не за мен но то единия от групата като спре и другите трябва да спрат
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 забравих да спомена че най равномерно се напръсква веригата като мотора е вдигнат така че задната гума е във въздуха и се пръска на едно място а гумата се върти или с ръка или се включва мотора на скорост а двигателя работи на обороти и се оставя той да движи веригата
 за ендура които имат степенка та дори и само странична става много лесно даже и на полеви условия  
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


 
 

 
							
						 
 

 
   
  
Коментар