то засега е достатъчно, но книга се пише дълго време, така че, като започнеш сега тя ще бъде готова точно в нужния момент и ще си в изгодна конкурентна позиция
Да изтупаме една стара тема от прахта
Онзи ден скъсах верига, та сега съм пред дилема... Посъветвайте ме - каква да взема? D.I.D. x-ring излиза около 200лв, ако се купува на звено.. Regina - 171лв, мисля че е о-ring, златна.. CZ, o-ring - 150лв.
Най-добре като цена-качество май излиза AFAM x-ring, 152лв. Проблема е, че в онлайн-магазина ги нямат в наличност. Някой има ли представа откъде мога да си купя в София, и въобще - дали съм на прав път в разсъжденията си?
Бетата ми дойде с оригинална "Реджина"много ама много съм доволен.Сега мотора е на 4000км и е вече за смяна.Преди на Ямахата се скъсвах да сменям вериги и все ментета.Купувал съм и"Афам"но не съм очарован.
Това естественно е мое мнение и не искам да го налагам на никого.
Да изтупаме една стара тема от прахта
Онзи ден скъсах верига, та сега съм пред дилема... Посъветвайте ме - каква да взема? D.I.D. x-ring излиза около 200лв, ако се купува на звено.. Regina - 171лв, мисля че е о-ring, златна.. CZ, o-ring - 150лв.
Най-добре като цена-качество май излиза AFAM x-ring, 152лв. Проблема е, че в онлайн-магазина ги нямат в наличност. Някой има ли представа откъде мога да си купя в София, и въобще - дали съм на прав път в разсъжденията си?
Колега в Дупница има вериги на "AFAM" има и пиньони, в магазина които скоро го отвориха на "градинката Левски"
Моя КТМ също оригинално беше с рингова Regina, уникално издържлива верига. Изкараме повече от една година и то яко каране. Свалих я заради това че ролките се бяха износили а не заради това че е разпъната. Опъвал съм я 2-3 пъти всично на всичко. Въпроса е дали тия Regina които се продават тук са същите като оригиналните на моторите
Ако си от хората,които обръщат внимание на веригата си по-добре вземи хубава.Ако не си от тези люде е все едно каква ще вземеш.Аз след много опити съм стигнал да D.I.D.Регина също е добра верига,но си я поръчай по интернет,от тук като че ли не е с това качество.Забелязал съм,че и зъбаците имат отношение към износването на веригата.За мен лично беше странно.Рентал е моят избор в това отношение.CZ също не са лош избор.Надявам се да съм бил полезен и успех от мен.
Аз научих преди време един много ценен урок, не е важно какъв венец слагаш, но веригата трябва да е добра. Преди сменях венци и вериги на поразия. След това си купик Tsubaki верига с "О" рингс и неволята ми свърши. Купих я по брой елементи защото не бях сигурен колко дълга ми трябва (смених си венеца с по-голям). Малко по-широка е и ако купите такава верига то трябва да смените и водача. Аз не го смених и с течение на времето тя сама си разшири отвора. Почитател съм на Renthal и с това карах. Не съм ги сменял повече от 4-5 години и след 3 сезона сътезания, така си продадох Ямахичката. Предпочитам Офроуд масла, които се пенят и обхващат цялата верига. Използвах някакво на Кавазаки.
Кой каква верига ще си купи не-знам.Мога да ви кажа каква да не си купувате,а тя е Izumi- Made inJapan.За две карания около100км се поразтегна та даже се наложи да я опъвам.Не съм доволен.Опа ,забравих да ви кажа,че с веригата смених и пиньоните.
По принцип всяка верига след първите 1-2 излизания, след като е сложена се налага да се обтегне малко. Това се дължи на разработването й. Така че, не се притеснявай
Проблем ще е, ако скоро след първата корекция се наложи да обтягаш пак, но се съмнявам.
Кой каква верига ще си купи не-знам.Мога да ви кажа каква да не си купувате,а тя е Izumi- Made inJapan.За две карания около100км се поразтегна та даже се наложи да я опъвам.Не съм доволен.Опа ,забравих да ви кажа,че с веригата смених и пиньоните.
Иво незнам какво си сложил, но според мен си сложил рейсингова верига.
Това са вериги без никакви уплътнители(рингове).
Те се предназначени за състезания и животът им се измерва в минути.
Мотокрос, суперкрос и пр. ...
Правят се без уплътнители за да се снижи до минимум триенето и загубата на въртящ момент.
За тези дето ги използват е важно да няма загуби на мощност, а не ги интересува, че всеки манш слагат нови верига и пиньони.
Такава верига в кално време може и едно каране да не издържи.
Просто се разтяга за норматив.
п.п. Виж дали имаш рингове между прешлените и сподели тук с нас, че ми стана наистина интересно.
Бяхме го коментирали това преди време, незнам дали не е и в тази тема по-напред.
Жоро, аз в чудене каква верига да взема, доста чужди форуми прерових, и навсякъде пишат, независимо от веригата - D.I.D. ли ще е, или друга - винаги след първото каране има някакво разтягане, и после не я пипат цял сезон.
Специално за Izumi, какво да кажа, изумителен боклук
наистина е кросова, наистина кросовите не са така издържливи спрямо ринговите, но тази е със издържливост достатъчна за балканче, не и за крос.
Коментар