Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за гумите МИТАС

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за гумите МИТАС

    C16 не е лош вариянт
    въпреки че С значи че е за крос е доста издържлива на твърдо, грайфера и е удебелен и подсилен, доста износоустойчиви са. нестава за кал, но за време като сегашното е супер

    карат я на 4Т ендуро 250сс и са много доволни като за митас в сравнение с другите модели
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за гумите МИТАС

      А за Т - серията някой има ли впечатления? И по специално Т-644?
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос за гумите МИТАС

        Смятаите че по асвалта като го исправям на задна направо и се късат копаните за по слаби мотори може и да стават но по принцип не са нито хубави нито евтини. ЗА крос не могат да искарат едим манш ако е малко по твърдо

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос за гумите МИТАС

          В Дианата на ботевградско шосе C16 110-100-18 e 90лв но гумите са с поръчка

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос за гумите МИТАС

            мисля че митас от серията т са добри за кал и за по твърд терен за ендуро
            LIVE TO RIDE/RIDE TO LIVE

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос за гумите МИТАС

              на Митас модела С10 наистина е горе долу добре-за задна гума...но и той като се поизноси дори не и наполовина и вече го няма никакъв ....особено на мокро...С16 модела е доста издръжлив ,той си е и правен за твърдо,скали и прочие ,на асвалт държи не се износва бързо но на трева и меко край на приказката ... абе както понагоре е казал колегата kiki.t по-добре още някой лев и да се вземе качествена и хубава гума-разликата е осезаема
              ...само не съм сагласен с него че АС-10 на Мишлен става за асвалт,напротив невероятно бързо свършва , но за офроуд е прекрасна гума за всякакви условия
              "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
              MG Racing Team

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос за гумите МИТАС

                само не съм сагласен с него че АС-10 на Мишлен става за асвалт,напротив невероятно бързо свършва , но за офроуд е прекрасна гума за всякакви условия
                - свършва ти..защото си с..срф450 ..
                на мен с ехс 200 то ми карат...ехееее АС10 модела

                -митасите..до преди време май си заслужаваше да се взима с10 примерно..съм изтрил...не знам си колко броя..сега обаче вече взеха да навлизат и по реномирани марки и то на добри цени..а митаса пък нещо..вдигнаха цените..така че...

                -все пак 17 ките им и разните..полуендуро модели ..са може би добра и евтина алтернатива ..все още ..

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за гумите МИТАС

                  Ето как заточих старата си Митас С-02 и съм доста доволен,вчера я тествах из Плана в калта (100км) и мога да кажа че ако не я бях "тунинговал" щеше да има бая зор!!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос за гумите МИТАС

                    А, тества ли я на асвалт ? От тези напречни нарези няма ли да се късат грайферите при по-рязко подаване на газ на по-твърда и камениста почва или асвалт ?
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос за гумите МИТАС

                      Абе аз малко не бива да пиша в тази тема, за да не излезе като реклама, ама като видях последните снимки......... според мен колегата си е поиграл доста за да направи тази гума в този вид. Според мен това е вариант да се направи последното каране на тази гума и при положение, че сезона свършва и няма да се купуват гуми 3-4 месеца. Рязането на гуми е една, според мен, много крайна мярка , която в никакъв случай не дава комфорт на каране в последните моменти на гумата, а по скоро спасяване от временен дискомфорт. Същото е положението с евтините гуми, които на пръв поглед изглеждат много добре, а след много кратко време си казваш " а бе не е много добре ама за тези пари става". Когато превъртиш през мотора 1-2 чифта нови качествени гуми, като в никакъв случай не искам да цитирам само Michelin (има много марки които произвеждат невероятни гуми), вече започваш да имаш друго мнение за самата гума. И като си направиш сметката излиза, че да караш с маркови гуми е много по-добре отколкото с останалите, а ценово излиза абсолютно едно към едно.
                      Евтината гума ти дава едно добро държание, според моят скорен опит около 20-30% от живота си, а през останалото време само се доизтрива. Докато при марковите гуми не е така, изпозваш гумата до към 80-90% от самата нея. Както Димитър беше споменал в една друга тема, че не е важно какъв е профилът на шарката на самата гума, а как той би се държал в съответните терени. Като пример бих дал гумите, които аз продавам, на тях в спецификацията си им пише, че трябва след n време да се обърнат ( при износването на индикацията М върху самите бутони на гумата), за да може самата тя да достигне своите 80-90% ефективност в живота си. И все пак оставяме всеки сам да прецени какви гуми да сложи на своя мотор.

                      Моля по-компетентинете от мен също да се изкажат по този въпрос, защото моето мнение не може да бъде миродавно за цялата "общост", която се е събрала тук в този форум.

                      А към модераторие: може да се направи и едно разделче за гуми, в което да се коментират марките гуми и техните преимущества и недостатъци, защото те са основният ни контакт с терените върху които караме и ни спасяват в много ситуации.
                      Иво Георгиев
                      Gworkshop

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос за гумите МИТАС

                        Колега, Husaberg, рязането на гумата ми отне около час и половина при положение че сега се учех,по принцип става и по бързо. За всичко останало си прав и напълно те поткрепям.
                        С-02 е добра докато е нова но както казваш държи добре само 20-30% и ако не се "заточи" трябва да се сменя (това ще рече на всеки 600-700км нова гума ) Както знаете, избор за 17цола гуми НЯМА затова чрез "заточване" гледам да изтискам колкото се може повече преди да купя същата и всичко да започне отначало.
                        Бих се радвал,а и бих си купил от теб, ако ми предложиш по-добра 17цола гума за моя катър

                        пп. Защо да звучи като реклама,нали затова сме тук,да обменяме опит и да си помагаме,а доста сме хората със 17ки затова даваи оферти за добри гуми пък всеки да решава с какво ще кара.
                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос за гумите МИТАС

                          Ако има 17" маркова кросова гума давай,защото поне за мен MITAS DEESTONE VEE RUBER са пълни боклуци но при липса на алтернатива...
                          MG RACING

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос за гумите МИТАС

                            Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнение
                            Като пример бих дал гумите, които аз продавам, на тях в спецификацията си им пише, че трябва след n време да се обърнат ( при износването на индикацията М върху самите бутони на гумата), за да може самата тя да достигне своите 80-90% ефективност в живота си. И все пак оставяме всеки сам да прецени какви гуми да сложи на своя мотор.

                            Моля по-компетентинете от мен също да се изкажат по този въпрос, защото моето мнение не може да бъде миродавно за цялата "общост", която се е събрала тук в този форум.

                            А към модераторие: може да се направи и едно разделче за гуми, в което да се коментират марките гуми и техните преимущества и недостатъци, защото те са основният ни контакт с терените върху които караме и ни спасяват в много ситуации.
                            Колега, какви гуми продаваш?
                            Lesidren.com

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос за гумите МИТАС

                              Съществува 17" на Мишелин - кросова или за хард ендуро (не правя разлика на външен вид), скоро я видях в един магазин в София, ама как не си записах модела тогава, че то помненето е трудна работа!
                              "Do not correct a fool, for he will hate you;
                              Correct a wise man, for he will appreciate you."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос за гумите МИТАС

                                Първоначално публикуван от MM Преглед на мнение
                                на Митас модела С10 наистина е горе долу добре-за задна гума...но и той като се поизноси дори не и наполовина и вече го няма никакъв ....особено на мокро...С16 модела е доста издръжлив ,той си е и правен за твърдо,скали и прочие ,на асвалт държи не се износва бързо но на трева и меко край на приказката ... абе както понагоре е казал колегата kiki.t по-добре още някой лев и да се вземе качествена и хубава гума-разликата е осезаема
                                ...само не съм сагласен с него че АС-10 на Мишлен става за асвалт,напротив невероятно бързо свършва , но за офроуд е прекрасна гума за всякакви условия
                                Аз грешно съм се изразил , може да се кара и по асвалт , има сертификация.Не знам друга кросова гума да има.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X