в някви чуждестранни сайтове пише че на ендуротата могат да се сменят пиньоните съответно с 1 зъб повече отпред и 1 зъб по малко отзад...
та по този начин си оставаш с оригиналната верига и печелиш по голяма скорост и по малко разход--има ли такова нещо и как стоят нещата около промяната в броя на зъбите ??
п.п. - това най вече го гледам че го пишат за супермото-та
п.п. 1 - има ли гума 100/90 21"
та по този начин си оставаш с оригиналната верига и печелиш по голяма скорост и по малко разход--има ли такова нещо и как стоят нещата около промяната в броя на зъбите ??
п.п. - това най вече го гледам че го пишат за супермото-та
п.п. 1 - има ли гума 100/90 21"
Ако не те бърка максималната скорост слагай малък отпред и голям отзад. Понеже моето сузуки не е много мощно, стандартно беше 14 отпред и 42 отзад, а аз го направих на 12 отпред и 47 отзад - страшна разлика имаше - на втора се изправя на едно колело почти от място и много по удобна е мощността по тесните пътечки, а и мога като с по-мощен мотор да минавам локвите с леко повдигане. НО максималната скорост падна от 125 км/ч до около 90км/ч, като обикновено карам с 80 най-много щото 90 не е никак комфортно за мотора, като го слушам.
Коментар